За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 24 окт 2012 20:49


Значи, аз вързах преди половин час уредбата преди дросела с такава плочка
Изображение
На едното подаването на горивото, на другото вързах стъпковия мотор, щуцера за изравняване на налягането го затапих. Колата си работи екстра на ниски обороти, само че преди време още преди стъпковия мотор бях вързал едно кранче за газ за да намали потока през моторчето и така оборотите бяха стабилизирани екстра.
Първите 2-3 километра които навих, съм сериозно впечатлен от вървежа на колата, разхода ще го видя.
Понеже с момчето което ми регулира уредбата си приказваме от няколко дни какво съм намислил, казах му от къде съм взел идеята за плочката при дросела и че си махнал изобщо стъпковия мотор, та и на двамата, най- вече на него му е интересно какво се случва с ниските обороти на колата в студено време и на студен двигател!?
В смисъл, че аз когато съм го изключвал от буксата стъпковия мотор на студен двигател оборотите падат до 200 сигурно, като загрее колата си стават екстра, около 900.
Знам, че си продал колата, но ако си останал с някакви впечатления от студен двигател, студено време и липса на стъпков мотор, моля да ги споделиш.




Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Чет 25 окт 2012 7:26


При студен са по-ниски, особено зимата, ще се наложи да подаваш газ, МПХ играе роля и на нещо като смукач.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 25 окт 2012 8:06


Ясно, Благодаря!


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот Lifeguard » Чет 25 окт 2012 13:04


К.Одаджийски написа:Значи, аз вързах преди половин час уредбата преди дросела с такава плочка
Изображение
На едното подаването на горивото, на другото вързах стъпковия мотор, щуцера за изравняване на налягането го затапих. Колата си работи екстра на ниски обороти, само че преди време още преди стъпковия мотор бях вързал едно кранче за газ за да намали потока през моторчето и така оборотите бяха стабилизирани екстра.
Първите 2-3 километра които навих, съм сериозно впечатлен от вървежа на колата, разхода ще го видя.
Понеже с момчето което ми регулира уредбата си приказваме от няколко дни какво съм намислил, казах му от къде съм взел идеята за плочката при дросела и че си махнал изобщо стъпковия мотор, та и на двамата, най- вече на него му е интересно какво се случва с ниските обороти на колата в студено време и на студен двигател!?
В смисъл, че аз когато съм го изключвал от буксата стъпковия мотор на студен двигател оборотите падат до 200 сигурно, като загрее колата си стават екстра, около 900.
Знам, че си продал колата, но ако си останал с някакви впечатления от студен двигател, студено време и липса на стъпков мотор, моля да ги споделиш.

хмм тва с кранчето за газ свързано преди МПХ ми звучи хитро и дето викаш ще върши работа :mrgreen:


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот Lifeguard » Чет 25 окт 2012 13:17


_DIESEL_POWER_ написа:При студен са по-ниски, особено зимата, ще се наложи да подаваш газ, МПХ играе роля и на нещо като смукач.

Мда за тва трябва да се запази работата му!
Колегата по-горе,както разбирам май е свързал МПХ за едния щуцер на газта?! При мен има два щуцера за газ и аз точно тва си мислех да ползвам единия за МПХ и другия вече я ясно,че ще е за трабата на газта. Но дали ще се получи един бог знае...?!


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот Lifeguard » Пет 09 ное 2012 5:04


Така вече свързах газта за дросела по описания по-горе начин.Имам стабилен празен ход след малко настройки,но пък разхода ме разби 14л/100км. извънградско без да е развита и натискана особено.Тя и преди си гореше,ама беше около 10-11л. на 100 км извънградско :?


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот Lifeguard » Пет 09 ное 2012 18:14


Винта за оборотите на изпаритела не реагира,което ме навежда на мисълта,че вътре мембраните са леш и ще трябва рециклиране май.То му е и време де :?


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Пет 09 ное 2012 18:55


Разхода на мойто 2е беше 10 извън града със яко каране, баща ми го сваляше на 8 :applause:


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот vucata » Съб 10 ное 2012 12:45


[quote="К.Одаджийски"][/quote]

На каква цена взе плочката :beer


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 10 ное 2012 19:36


Бях я взел за проба само, но при покупка щеше да струва 35лв. В един сайт намерих за 20лв, но бяха алуминий и пластаса комбинирано и нещо не ми вдъхваха доверие


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот Lifeguard » Пон 12 ное 2012 11:36


Докарах разхода на 10/100 км извън града.Тия дни обаче забелязвам,че двигатела сякаш се дави нещо и не му стига въздуха.Като затегна кранчето на газта има малко по-стабилен празен ход,ама тогава не ми харесва как върви.Чудя се от къде да дойде малко повече въздух.С нов филтър ме съмнява,че ще стане понеже и тоя сега си е добре.Може би вариант е спортния,ама там кинтите са много...


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 12 ное 2012 14:57


Lifeguard написа:Докарах разхода на 10/100 км извън града.....

Аз затова се отказах след пробата от тоя вид плочка монтирана при дросела, висок разход. В момента плочката монтирана при въздушния филтър извънградско го докарвам около 8 на 100 при доста приличен вървеж, 13-14 на 100 в града, зимата със сигурност ще качи на 16 градско. Недостатък са гърмежите, но при изправни кабели и свещи никога не ми се е случвало да гърми, пък и има някаква кихалка там за предпазване. Може и да има и други преимущества, но аз за съжаление не успях да ги открия.


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: За всички с мотор 2.0 115, 2е и обикновенна газова

Мнениеот Lifeguard » Вто 13 ное 2012 18:32


К.Одаджийски написа:
Lifeguard написа:Докарах разхода на 10/100 км извън града.....

Аз затова се отказах след пробата от тоя вид плочка монтирана при дросела, висок разход. В момента плочката монтирана при въздушния филтър извънградско го докарвам около 8 на 100 при доста приличен вървеж, 13-14 на 100 в града, зимата със сигурност ще качи на 16 градско. Недостатък са гърмежите, но при изправни кабели и свещи никога не ми се е случвало да гърми, пък и има някаква кихалка там за предпазване. Може и да има и други преимущества, но аз за съжаление не успях да ги открия.

Не знам явно е искало настройка някаква.Не се сещам при теб как е ПФ мотора.Имам пасат РП.Той е моно е там разхода ми на газ е около 8-9л. на 100км. Малко е спънат,но пак бива.Там плочката е на дросела.То няма къде на друго място да е.Ти имаш ли дебитомер?
Иначе сега на голфа ми сякаш пак съм по-доволен.По-добре пали и е малко по-чувствителен педала на газта.Обаче изпаритела ми е на 6г. и нищо не е пипано.Явно от него идват магариите най-вече.Рециклиране и малко настройка...мисля и тва изравняване да видя как става и да опитам.Тука чета и за клапите топъл/студен въздух...и тях ще ги видя как ще е по-добре.Смятам ,че след тия неща ще докарам разход като на пасата ми около 8 извън града нормално каране. :wink:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта