
На едното подаването на горивото, на другото вързах стъпковия мотор, щуцера за изравняване на налягането го затапих. Колата си работи екстра на ниски обороти, само че преди време още преди стъпковия мотор бях вързал едно кранче за газ за да намали потока през моторчето и така оборотите бяха стабилизирани екстра.
Първите 2-3 километра които навих, съм сериозно впечатлен от вървежа на колата, разхода ще го видя.
Понеже с момчето което ми регулира уредбата си приказваме от няколко дни какво съм намислил, казах му от къде съм взел идеята за плочката при дросела и че си махнал изобщо стъпковия мотор, та и на двамата, най- вече на него му е интересно какво се случва с ниските обороти на колата в студено време и на студен двигател!?
В смисъл, че аз когато съм го изключвал от буксата стъпковия мотор на студен двигател оборотите падат до 200 сигурно, като загрее колата си стават екстра, около 900.
Знам, че си продал колата, но ако си останал с някакви впечатления от студен двигател, студено време и липса на стъпков мотор, моля да ги споделиш.