Как да направя фаровете да се вкл/изкл. с двигателя ?

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
pit
Мнения: 693
Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pit » Чет 02 ное 2006 23:03


black arrow написа:а може ли фаровете да се направят както някои коли да се включват няколко секунди след като запалиш':lol:'

Не се стърпях :lol: http://forums.data.bg/viewtopic.php?t=1023943 Много добро заглавие има тази тема




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 03 ное 2006 1:24


pit написа:Не се стърпях :lol: http://forums.data.bg/viewtopic.php?t=1023943 Много добро заглавие има тази тема


mhihi mhihi mhihi
pumukal написа:
А най-лесно е да си свържеш един зумер към светлините......

Аве още по-лесно ще е да си сложиш една бележка "Фаровете" както видях оня ден в една кола


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 08 ное 2006 10:38


Ако искаме да се следи напрежението на автомобила и по него да се ориентираме за пускане на фаровете може да използваме това :


Изображение


Лично на мен от алтернатора по ми харесва, няма настройки и стабилната работа е гарантитрана.


joro9
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 03 дек 2005 22:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот joro9 » Сря 08 ное 2006 15:03


Здравейте колеги,цяла седмица чета във форума по темата за фаровете и за сега неоткрих нещо за нас любителите мераклиите,което с ваше професионално обяснение да се справим. Има сложни и не толкова схеми,но ясни не.Кое какво е в схемата,кои кабели да режем.Би ли някой от Вас знаещите си направил труда попдробно,ама подробно да опише.


Потребителски аватар
B_O_S_S_S
Мнения: 741
Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот B_O_S_S_S » Сря 08 ное 2006 17:18


joro9 написа:Здравейте колеги,цяла седмица чета във форума по темата за фаровете и за сега неоткрих нещо за нас любителите мераклиите,което с ваше професионално обяснение да се справим. Има сложни и не толкова схеми,но ясни не.Кое какво е в схемата,кои кабели да режем.Би ли някой от Вас знаещите си направил труда попдробно,ама подробно да опише.


така ... занчи изваждаш ключа за фаровете (Г2) и там на буксата отзаде има доста кабелаци има един червен който се явявадиректен + от акумолатора, и един мисля че син с черна лента беше той е + след като дадеш на контакт така ... до тук нищо сложно. Режеш червения и го изолираш този край който влиза към купето. Режеш и синия и частта на синия която отива към къпето го съединяваш с червения кабел който е останал на буксата на фаровете. другия край на синия който е останал на буксата на фаровете го оставяш за сега след това приготвяш едно минусова кабелче то е кафяво на цвят него само го заголвваш някаде и към него закачаш друго което ще ти служи да - на релето. станаха 3-кабела нали следиш мисълта ми .. 1- който е минуса(оригинално е кафяв), 2-синята жичка дето остана на буксата на фаровете, 3-тия двата съединиени кабела (червения от ключа и синия към купето). и сега отваряш предния капак и на генератора ти има една малка жичка която е хваната с кабелна обувка и стегната към генератора с гайка 8мм. от там дърпаш едно кабелче (като го прекарваш така че да не седи някво насрано ами го поприкриваш) и го вкарваш вътре в купето до останалите 3. така... след това взимаш релето(такова за халогените дето се слага струва 1-2лева) на него има 5 крачета. 4-те са в една и съща посока 5-тото е перпендикулярно на другите 4-тири.Това което е перпендикулярното и това което е срещу него .. те са ти важни за сега. значи на едното от тях(няма значение кое) слагаш тази жичка дето остана на ключа (синята самичката) на това срещу него слагаш тези двете жички дето ги съедини преди малко(червената от ключа и синята към купето) до тук си готов на другите две дето са в двата края на релето... слагаш (пак няма значение на кое точно) това кабелче дето го пусна от генератора, а на срещуположното му минуса от кафявото кабелче дето сложи. по средата остана едно краченце (говоря за релето) него го оставяш празно . изолираш здраво на всякаде и тестваш . ефекта трябва да е натиснат ключ на фаровете до долу (къси) даваш на контакт и трябва да светне габарита, палиш и трябва да светнат фаровете това е незнам дали го обясних съвсем разбираемо ама.. толкова мога ако има нещо питай :BBQ :drunk


joro9
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 03 дек 2005 22:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот joro9 » Сря 08 ное 2006 21:47


Благодаря ти колега BOSSS,колата ми е тройка но предполагам че с твоя помощ ще се справя.Благодаря


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 08 ное 2006 21:55


Bosss габарити без контакт не ти ли трябват(всичко се случва), а и реле директно на D+ знам ли :gruebel


Потребителски аватар
B_O_S_S_S
Мнения: 741
Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот B_O_S_S_S » Сря 08 ное 2006 22:24


L&R написа:Bosss габарити без контакт не ти ли трябват(всичко се случва), а и реле директно на D+ знам ли :gruebel

от 2 години и половина имам собствена кола никога ама НИКОГА не ми се е налагало да ги ползвам за това такава схема дадох апък и по този начин в момента в който махмем ключа от положение "КОНТАКТ" се гасят всички светлини т.е. няма начин да забравите колата на габарит и да ви падне акумолатора :)

joro9 написа:Благодаря ти колега BOSSS,колата ми е тройка но предполагам че с твоя помощ ще се справя.Благодаря


колега това че колата ти е 3-ка просто ... май няма значение не съм запознат с тях но .. принципа е същия може просто цветовете на жичките да са различни :) успех


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12101
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 09 ное 2006 16:36


L&R написа:Bosss габарити без контакт не ти ли трябват(всичко се случва), а и реле директно на D+ знам ли :gruebel

Като натиснеш ляв или десен мигач без значение при мен светват всички габарити без да си на контакт.


Потребителски аватар
joro_tt
Мнения: 256
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот joro_tt » Чет 09 ное 2006 16:59


Като натиснеш ляв или десен мигач без значение при мен светват всички габарити без да си на контакт.


Това ти са "сайд маркерите", по принцип трява да светват габаритите само от едната страна, на която ти е включена ръчката за мигачите.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12101
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 09 ное 2006 17:04


joro_tt написа:
Като натиснеш ляв или десен мигач без значение при мен светват всички габарити без да си на контакт.


Това ти са "сайд маркерите", по принцип трява да светват габаритите само от едната страна, на която ти е включена ръчката за мигачите.


Че е така по принцип знам, но днес след едно връзване с реле се получи така, че светят и от двете страни, но мен това изобщо не ме бърка.
Хиххи пък може и некой кабел къде не трябва да съм срязал. :roll:


Потребителски аватар
valyo_v
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот valyo_v » Сря 21 мар 2007 23:14


отдавна се чудих как да го измъдря това със гасенето нагабаритите и това е ре6ението! остана да го изпробвам с тия рязанки малко не съм навит но 6те го направя измъкване на кабелните обувки от "гнездото" зад коп4ето за светлините и мисля да управлявам релето от алармата.. т.е. не да взимам + от динамото ,а от алармата(малко 6те се попромени схемата но важното е 4е разбрах кои са "важните" кабели) иии факти4ески да се гасят габаритите като я заклю4а,така както ми се изключват музиките и тн ! благодаря мн за помо6та.. 6те ви кажа какво е станало
;) успех на всички и да карате разумно еи!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 21 мар 2007 23:18


Как да направя фаровете да се вкл/изкл. с двигателя




ДРЛ-а остави в забвение всички подобни инициативи :lol: :012:


Потребителски аватар
xff
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 24 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Австрия, Виена
Контакти:

Мнениеот xff » Пет 04 май 2007 22:57


На Volvo (S80) това е едно от най-яките неща.

Друг вариант... слагаш си лепенка "ПАЛИ ФАРОВЕТЕ" :roll:


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Съб 05 май 2007 0:17


L&R написа:
Как да направя фаровете да се вкл/изкл. с двигателя




ДРЛ-а остави в забвение всички подобни инициативи :lol: :012:

:respect



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 148 госта