


голф 3 16V ABF проблем с полуоската
- dj_beat_boxer
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 17:15
- Автомобил: GOLF MK4 2.3 V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: ihtiman
голф 3 16V ABF проблем с полуоската
Здравейте колеги, проблема е че късам болтовете на една и съща полуоска вече два пъти без да въртя гуми, без да я напъвам, без да я тормозя. Другото което е че ми се разхлабят болтовете, и трябва да ги притягам всяка седмица. От какво може да е проблема. Късането може да е от разхлабянето но самото разхлабяне от какво може да идва, стягам ги на ръка и то доста защото ме е страх ако е с пистолет да не ги притегна в повече и да се скъсат.
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: голф 3 16V ABF проблем с полуоската
Почисти резбите и намажи с oсигурител за резби дано в това да е проблема.Огледай и резбите на чашките може да са се разбили с какъв инструмент стягаш да не е някоя къса Ге звезда?
- dj_beat_boxer
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 17:15
- Автомобил: GOLF MK4 2.3 V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: ihtiman
Re: голф 3 16V ABF проблем с полуоската
стягам ги с малка тресчотка с накрайник еврейска звезда щото с такава е глава на болта
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: голф 3 16V ABF проблем с полуоската
Оригиналните едва ли са с "еврейска звезда".Купи си лимбусни болтове с вътрешен шестостен и да са високоякостни(поне8.
.Почисти с бензин или разредител вътрешните резби,резбите на новите болтове-също,намазваш с лепило за резбови съединения,стягаш яко и след час всичко ще е ОК. 


- dj_beat_boxer
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 17:15
- Автомобил: GOLF MK4 2.3 V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: ihtiman
Re: голф 3 16V ABF проблем с полуоската
е да оригиналните са шестограм но кофтито е че тук в Ихтиман има само такива с еврейска звезда, но пък закаляването им е 12.5 и се надявам с тях и лепилото да запечати хубаво и да няма проблеми повече. Кажете марка на хубаво лепило да си взема.
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: голф 3 16V ABF проблем с полуоската
Най-добрите лепила са на LOCTITE,но и друга марка да е пак ще ти свърши работа стига да е лепило за резбови съединения.Щото ако намацаш с лепило за лагери или втулки-после развиване само след яко нагряване.Гледай добре к'во пише на опаковката та след време като се наложи да развиваш да няма
Успех! 
Все пак си купи болтове с вътрешен шестостен,защото ако залепиш тия с евр.звезда най-вероятно като ти се наложи след време да ги развиваш звездата ще превърти и
.


Все пак си купи болтове с вътрешен шестостен,защото ако залепиш тия с евр.звезда най-вероятно като ти се наложи след време да ги развиваш звездата ще превърти и

- dj_beat_boxer
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 17:15
- Автомобил: GOLF MK4 2.3 V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: ihtiman
Re: голф 3 16V ABF проблем с полуоската
мерси колеги




- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: голф 3 16V ABF проблем с полуоската
Подложните пластини под болтовете имаш ли ги?
Купи си оригинални болтове и не се занимавай с лепене! Ако трябваше да се лепи, в завода така ще го направят. Аман от специалисти, дето и на обтяжните ролки слагат лепило...
Купи си оригинални болтове и не се занимавай с лепене! Ако трябваше да се лепи, в завода така ще го направят. Аман от специалисти, дето и на обтяжните ролки слагат лепило...
Re: голф 3 16V ABF проблем с полуоската
Колега,оригинално си е точно с болтове- "еврейска звезда" защото е много по надеждно от шестограмен болт!!! Затова са и толкова закалени така ,че вземи си голямата трезчотка и си ги стегни като хората без да се притесняваш
.

Re: голф 3 16V ABF проблем с полуоската
apolon написа:Най-добрите лепила са на LOCTITE,но и друга марка да е пак ще ти свърши работа стига да е лепило за резбови съединения.Щото ако намацаш с лепило за лагери или втулки-после развиване само след яко нагряване.Гледай добре к'во пише на опаковката та след време като се наложи да развиваш да нямаУспех!
Все пак си купи болтове с вътрешен шестостен,защото ако залепиш тия с евр.звезда най-вероятно като ти се наложи след време да ги развиваш звездата ще превърти и.
Колега защо му пишеш глупости на човека бре как ти гойде на ума,че"шестогтама"е по надежден от "еврейска звезда"





- dj_beat_boxer
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 17:15
- Автомобил: GOLF MK4 2.3 V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: ihtiman
Re: голф 3 16V ABF проблем с полуоската
така или иначе съм взел вече болтове еврейска звезда те ще са. Интересно ми е едно нещо, дали може да се получава това от неравномерно развити койлове, единият да му шляпа пружината и да не обира вибрациите и те да се предават по цялата ос, да се получава усукване и следователно след каране всеки ден по 110 км. разхлабване на болтовете което да довежда и до тяхното късане.




- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: голф 3 16V ABF проблем с полуоската
АБе как може торкс-а да е по надежден от шестограма? Като торкса превърта при "всяко разсейване". Тва първо..
Второто.. направи ми впечатление че каза че ги стягаш с "малка" тресчотка.. демек на 1/4, така ли? Колега с това малко рано което има тресчотката.. забрави да стегнеш болтовете на полуоската достатъчно.
И трето.. от койловете няма как да е.
Второто.. направи ми впечатление че каза че ги стягаш с "малка" тресчотка.. демек на 1/4, така ли? Колега с това малко рано което има тресчотката.. забрави да стегнеш болтовете на полуоската достатъчно.

И трето.. от койловете няма как да е.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 3 16V ABF проблем с полуоската
Аз стягам и развивам предимно с гайковерт и то не слабичък.Истината е,че шестограма превърта в пъти по-лесно от дванайсетостена и след като шестограма превърти,се набива и се развива именно с 12-стен . Според личните ми наблюдения,базирани на доста превъртяли болтове, 12-стена е доста по-здрав от 6-стена и превърта много по-трудно,но пък ако превърти все пак,почти няма какво да набиеш,за да се развие.
За развиването - ако е заради шляпането на пружината,щяха да се развиват полуоските на всичките коли с издухани предни амортисьори,което не се случва.По-скоро не ги стягаш достатъчно или знам ли...

За развиването - ако е заради шляпането на пружината,щяха да се развиват полуоските на всичките коли с издухани предни амортисьори,което не се случва.По-скоро не ги стягаш достатъчно или знам ли...

- dj_beat_boxer
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 17:15
- Автомобил: GOLF MK4 2.3 V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: ihtiman
Re: голф 3 16V ABF проблем с полуоската
днеска полоската вече е на място, сложени са по дълги болтове от мерцедес и се надявам да няма повече проблеми. Мерси на всички който писаха по темата...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: S.Stefanov и 43 госта