

ето и какво се случи, нямаше ме около 4 месеца и колата не беше карана . бях откачил акомулатора. като се прибрах го заредих и реших да запаля колата, но не пали



Iezekil написа:За помпата има бушон,има и реле.Може би е релето,ако ли не-сигурен ли си че алармата ти е нямала имобилайзер,който е останал?Отделно значи имаш второ реле за помпата заради газта,провери и него.Не разбрах само къв е тоя клапан на моното,дето не пуска бензина?
Iezekil написа:Хм,говориш за бензиновия регулатор.Пробвай да извадиш маркуча за входящия бензин от моното и да дадеш контакт за да разберем помпата работи ли.Щото нещо ми се върти в главата че работи на 9 волта,а ти пък си написал,че няма ток до нея.
Релето е крайно дясно на долния ред,при мен е 167,но маже да е с номера 80 и 67.
tooto написа:Iezekil написа:За помпата има бушон,има и реле.Може би е релето,ако ли не-сигурен ли си че алармата ти е нямала имобилайзер,който е останал?Отделно значи имаш второ реле за помпата заради газта,провери и него.Не разбрах само къв е тоя клапан на моното,дето не пуска бензина?
ама зора е че незнам къде са тия релета и кой са((((((
в монотроника влизат два мъркуча за бензина единия влиза, а от другия излиза там май има някъкав клапан щото дадох деректно на помпата ток и завъртях да пали ама бензин в кърборатора не влезекато сипах с една спринцовка веднага запали и и изгасна
Iezekil написа:Релето на дюзата не пречи на циркулацията на бензина през моното.Не отпада и варианта за алармата,тя също прекъсва тока за помпата/поне моята със сигурност,има имобилайзер/.
wishsalor написа:3. Обикновено Б4 са с вграден имобилайзер фабрично
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта