ivand911 написа:hooligan_sk написа:Пиши до централата на ВАГ да спрат да бълват Г6, Кади и тн. с дневни светлини на дългите че лошо.
Сигурен ли си че при тях дневните светлини са на дългите? А дали не ползват отделна крушка за дневни? Или че не ползват крушка с две жички - една за дневни и една за дълги? Малко ме съмнява да ползват една жичка за дълги и дневни. Тоест да намаляват интензитета на дългите за да се ползват за дневни през деня.
След малко четене се оказа че Голф 6 ползва крушка H15 55В/15В. Познал съм че са две жичките, 55В за дълги и 15В за дневни светлини. Дотук с теорията, че VW ползват дълги светлини вместо дневни светлини. Те даже и габаритите са на рефлектора на дългите.
http://uk-mkivs.net/forums/t/271663.aspx
http://www.phoenixautobulbs.co.uk/pr/os ... 55w-64176/
Хубаво уточнение. Погледнах ги на живо преди да пиша, но когато светят няма как да се разбере дали е отделна жичка. Остава въпроса дали за КАТ има разлика между една 55 ватова жичка светеща на 30% и 15 ватова жичка в същата крушка и същия рефлектор.
