


Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса
Ако не ти пречи да стоиш на студено карай си така.Иначе вкарвай се във филми с незнаен край.Аз моята така я карам 6 години вече.Виждам сменял си термостати.Има някаква щуротия щото и помпите са различни - в смисъл с различен брой лопатки.Кое и как е трудно се обяснява щото хвърчат левчета за нови части и ремонт.
- del21
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пет 02 апр 2010 20:49
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: TDI 99
- Местоположение: София
Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса
Да не би проблемът да е в това,че колите ни са правени за Италия,където е по-топло и температурният датчик да е настроен да включва перката по-рано? Колега и моята загрява бавно особено зимата,когато е много студено и почти не достига 90 градуса въпреки,че слагам изолация на решетките за да не обдухва със студен въздух. Другото,което е,че TDI моторите имат голям КПД и отделят много по-малко количество топлина от бензиновите двигатели. Пробвай със смяна на датчика,както казва и колегата Traytor,ако не - повечко газ и това е! 

- KadROo
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1Z 1997
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса
del21 написа:Да не би проблемът да е в това,че колите ни са правени за Италия,където е по-топло и температурният датчик да е настроен да включва перката по-рано? Колега и моята загрява бавно особено зимата,когато е много студено и почти не достига 90 градуса въпреки,че слагам изолация на решетките за да не обдухва със студен въздух. Другото,което е,че TDI моторите имат голям КПД и отделят много по-малко количество топлина от бензиновите двигатели. Пробвай със смяна на датчика,както казва и колегата Traytor,ако не - повечко газ и това е!
Сега разбрах защо моя австриец зимата е готин



- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса
Придържайте се към темата...
Иначе и на мен ми е интересно да разбера къде ще се окаже проблема, понеже в момента го имам същия при Дизеловия Голф от гаража - Мк5 Тди 2007г.
Всичко изглежда наред, на Ваг Ком не показва грешки, но седи на 72гр. в града докато не го сръчкам или не мина 20-25мин. от паленето. Все пак не е толкова студено, че да държи такава температура, съмнява ме останал отворен термостат?!
А иначе до колегата Идиотчооо.., сменен термостат не значи правилно работещ термостат, бил съм свидетел на три пъти сменен, докато се попадне на читав такъв, макар и оригинален.
Иначе и на мен ми е интересно да разбера къде ще се окаже проблема, понеже в момента го имам същия при Дизеловия Голф от гаража - Мк5 Тди 2007г.
Всичко изглежда наред, на Ваг Ком не показва грешки, но седи на 72гр. в града докато не го сръчкам или не мина 20-25мин. от паленето. Все пак не е толкова студено, че да държи такава температура, съмнява ме останал отворен термостат?!
А иначе до колегата Идиотчооо.., сменен термостат не значи правилно работещ термостат, бил съм свидетел на три пъти сменен, докато се попадне на читав такъв, макар и оригинален.

- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса
yoan4o написа:Придържайте се към темата...
Иначе и на мен ми е интересно да разбера къде ще се окаже проблема, понеже в момента го имам същия при Дизеловия Голф от гаража - Мк5 Тди 2007г.
Всичко изглежда наред, на Ваг Ком не показва грешки, но седи на 72гр. в града докато не го сръчкам или не мина 20-25мин. от паленето. Все пак не е толкова студено, че да държи такава температура, съмнява ме останал отворен термостат?!
А иначе до колегата Идиотчооо.., сменен термостат не значи правилно работещ термостат, бил съм свидетел на три пъти сменен, докато се попадне на читав такъв, макар и оригинален.
Да, прав си, ама аз съм го мерил в една кофа със термометър. Имам условия, проверих и стария-нов, който свалих и новия, който е сложен. Термостата е ок.
del21 написа:Да не би проблемът да е в това,че колите ни са правени за Италия,където е по-топло и температурният датчик да е настроен да включва перката по-рано? Колега и моята загрява бавно особено зимата,когато е много студено и почти не достига 90 градуса въпреки,че слагам изолация на решетките за да не обдухва със студен въздух.
Това е една от теориите, които обмислях преди, само, че моята е австрийка и няма никакъв смисъл, макар, че съм убеден, че италианките го имат това. Виждал съм го не един път. Работата при мен е, че моята една зима си беше ок. Няма смисъл да си покаже магариите на втората зима. Стоеше си температурата на 90 градуса, ще си стои пак. Скоро.

- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса
mladeja написа:Ако не ти пречи да стоиш на студено карай си така.Иначе вкарвай се във филми с незнаен край.Аз моята така я карам 6 години вече.Виждам сменял си термостати.Има някаква щуротия щото и помпите са различни - в смисъл с различен брой лопатки.Кое и как е трудно се обяснява щото хвърчат левчета за нови части и ремонт.
Аз не мисля, че всички четете написаното. Аз никак не стоя на студено, работата е там, че не ми стои стрелката на 90, а на 70-80 мах! И не, няма д го оставя така, ама никак.

- Traytor
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса
Ами както казах вземи назаем от колега някой датчик. И за колегите препоръчващи карането на тди студен с подсвиркване мога да кажа само: вие акъл имате ли?
То и чичо гошо си кара на село ладата вече 6 година и си подсвирква, това означава и ние да го правим ли? Двигателя трябва да достига работна температура. Другото за което се сетих, прегледай перката. Да не би да е прецакана тя и да вклюва рано. мисля че и на нея има датчик.
То и чичо гошо си кара на село ладата вече 6 година и си подсвирква, това означава и ние да го правим ли? Двигателя трябва да достига работна температура. Другото за което се сетих, прегледай перката. Да не би да е прецакана тя и да вклюва рано. мисля че и на нея има датчик.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса
Traytor написа:Ами както казах вземи назаем от колега някой датчик. И за колегите препоръчващи карането на тди студен с подсвиркване мога да кажа само: вие акъл имате ли?
То и чичо гошо си кара на село ладата вече 6 година и си подсвирква, това означава и ние да го правим ли? Двигателя трябва да достига работна температура. Другото за което се сетих, прегледай перката. Да не би да е прецакана тя и да вклюва рано. мисля че и на нея има датчик.
Прегледана е, и двете степени работят на правилната температура...то даже перката не съм я чувал, с тия моите болежки

- Traytor
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса
Термостата каза че е на behr ако не се лъжа, а на колко градуса отваря?
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса
Traytor написа:Термостата каза че е на behr ако не се лъжа, а на колко градуса отваря?
Не си спомням точно, малко преди 80 мисля беше.... И е супер плавно, както си трябва. И радиатора е ок, ако ще пита някой това

Поздрави
- Traytor
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса
Добре като си го поръчва не погледна ли температурата на която отваря? Понеже, преди да продам голфа държеше около 75градуса и то ако не съм пуснал парното, взех си термостат на behr който отваря на 87 градуса и всичко заспа, 90 градуса и понеже моето табло е от старите ми мърдаше стрелката дори при малки температурни разлики. Твоето би трябвало като стигнеш 90 да обира разлики около 10 градуса.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса
Traytor написа:Добре като си го поръчва не погледна ли температурата на която отваря? Понеже, преди да продам голфа държеше около 75градуса и то ако не съм пуснал парното, взех си термостат на behr който отваря на 87 градуса и всичко заспа, 90 градуса и понеже моето табло е от старите ми мърдаше стрелката дори при малки температурни разлики. Твоето би трябвало като стигнеш 90 да обира разлики около 10 градуса.
Гледах, ама то само това е за помнене от тогава. Пишеше същото, което и в оригиналната документация, както и на стария, който си беше оригиналка VW/AUDI. Така, че това не е проблема...за съжаление.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса
смени датчика и ще говорим тогава
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса
Датчика какво общо има със загряването
Утре като достигне 70 градуса ще си проверя маркучите дали са топли ако само горния е топъл а долният е студен значи термостата си е затворен.
Перките ТДИ (мк3 специално) може да включи единствено лятото в задръствания!
Ако караме до 2000-2500 об./мин. при външна температура под 15-16 градуса ТДИ- то не загрява лесноо
.
Това не са 1,2,3,4,5, или 6 тди-та а са много повече.

Утре като достигне 70 градуса ще си проверя маркучите дали са топли ако само горния е топъл а долният е студен значи термостата си е затворен.
Перките ТДИ (мк3 специално) може да включи единствено лятото в задръствания!
Ако караме до 2000-2500 об./мин. при външна температура под 15-16 градуса ТДИ- то не загрява лесноо
.
Това не са 1,2,3,4,5, или 6 тди-та а са много повече.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса
Загрява си, загрява и още как, особенно пък при температури над 0-та. За да не достига 90 градуса, значи има причина.
При нормално каране, и при минус 15 си стига 90 градуса за около 5-10 км. каране, но не и на празен ход на място или ако спускаш склона на Шипка с "парно до дупка"
.
При нормално каране, и при минус 15 си стига 90 градуса за около 5-10 км. каране, но не и на празен ход на място или ако спускаш склона на Шипка с "парно до дупка"

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта