Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот mladeja » Сря 31 окт 2012 19:49


Ако не ти пречи да стоиш на студено карай си така.Иначе вкарвай се във филми с незнаен край.Аз моята така я карам 6 години вече.Виждам сменял си термостати.Има някаква щуротия щото и помпите са различни - в смисъл с различен брой лопатки.Кое и как е трудно се обяснява щото хвърчат левчета за нови части и ремонт.




Потребителски аватар
del21
Мнения: 63
Регистриран на: Пет 02 апр 2010 20:49
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: TDI 99
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот del21 » Сря 31 окт 2012 23:32


Да не би проблемът да е в това,че колите ни са правени за Италия,където е по-топло и температурният датчик да е настроен да включва перката по-рано? Колега и моята загрява бавно особено зимата,когато е много студено и почти не достига 90 градуса въпреки,че слагам изолация на решетките за да не обдухва със студен въздух. Другото,което е,че TDI моторите имат голям КПД и отделят много по-малко количество топлина от бензиновите двигатели. Пробвай със смяна на датчика,както казва и колегата Traytor,ако не - повечко газ и това е! :да:


Потребителски аватар
KadROo
Мнения: 541
Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
Автомобил: VW Vento
Двигател: 1Z 1997
Местоположение: Варна

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот KadROo » Сря 31 окт 2012 23:39


del21 написа:Да не би проблемът да е в това,че колите ни са правени за Италия,където е по-топло и температурният датчик да е настроен да включва перката по-рано? Колега и моята загрява бавно особено зимата,когато е много студено и почти не достига 90 градуса въпреки,че слагам изолация на решетките за да не обдухва със студен въздух. Другото,което е,че TDI моторите имат голям КПД и отделят много по-малко количество топлина от бензиновите двигатели. Пробвай със смяна на датчика,както казва и колегата Traytor,ако не - повечко газ и това е! :да:

Сега разбрах защо моя австриец зимата е готин :D свикнал е със студа :Mr Green Fun :beer


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот yoan4o » Сря 31 окт 2012 23:48


Придържайте се към темата...

Иначе и на мен ми е интересно да разбера къде ще се окаже проблема, понеже в момента го имам същия при Дизеловия Голф от гаража - Мк5 Тди 2007г.
Всичко изглежда наред, на Ваг Ком не показва грешки, но седи на 72гр. в града докато не го сръчкам или не мина 20-25мин. от паленето. Все пак не е толкова студено, че да държи такава температура, съмнява ме останал отворен термостат?!

А иначе до колегата Идиотчооо.., сменен термостат не значи правилно работещ термостат, бил съм свидетел на три пъти сменен, докато се попадне на читав такъв, макар и оригинален. :да:


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот Spas » Сря 31 окт 2012 23:55


yoan4o написа:Придържайте се към темата...

Иначе и на мен ми е интересно да разбера къде ще се окаже проблема, понеже в момента го имам същия при Дизеловия Голф от гаража - Мк5 Тди 2007г.
Всичко изглежда наред, на Ваг Ком не показва грешки, но седи на 72гр. в града докато не го сръчкам или не мина 20-25мин. от паленето. Все пак не е толкова студено, че да държи такава температура, съмнява ме останал отворен термостат?!

А иначе до колегата Идиотчооо.., сменен термостат не значи правилно работещ термостат, бил съм свидетел на три пъти сменен, докато се попадне на читав такъв, макар и оригинален. :да:


Да, прав си, ама аз съм го мерил в една кофа със термометър. Имам условия, проверих и стария-нов, който свалих и новия, който е сложен. Термостата е ок.

del21 написа:Да не би проблемът да е в това,че колите ни са правени за Италия,където е по-топло и температурният датчик да е настроен да включва перката по-рано? Колега и моята загрява бавно особено зимата,когато е много студено и почти не достига 90 градуса въпреки,че слагам изолация на решетките за да не обдухва със студен въздух.


Това е една от теориите, които обмислях преди, само, че моята е австрийка и няма никакъв смисъл, макар, че съм убеден, че италианките го имат това. Виждал съм го не един път. Работата при мен е, че моята една зима си беше ок. Няма смисъл да си покаже магариите на втората зима. Стоеше си температурата на 90 градуса, ще си стои пак. Скоро. :)


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот Spas » Сря 31 окт 2012 23:56


mladeja написа:Ако не ти пречи да стоиш на студено карай си така.Иначе вкарвай се във филми с незнаен край.Аз моята така я карам 6 години вече.Виждам сменял си термостати.Има някаква щуротия щото и помпите са различни - в смисъл с различен брой лопатки.Кое и как е трудно се обяснява щото хвърчат левчета за нови части и ремонт.



Аз не мисля, че всички четете написаното. Аз никак не стоя на студено, работата е там, че не ми стои стрелката на 90, а на 70-80 мах! И не, няма д го оставя така, ама никак. :)


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1974
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот Traytor » Чет 01 ное 2012 0:35


Ами както казах вземи назаем от колега някой датчик. И за колегите препоръчващи карането на тди студен с подсвиркване мога да кажа само: вие акъл имате ли?
То и чичо гошо си кара на село ладата вече 6 година и си подсвирква, това означава и ние да го правим ли? Двигателя трябва да достига работна температура. Другото за което се сетих, прегледай перката. Да не би да е прецакана тя и да вклюва рано. мисля че и на нея има датчик.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот Spas » Чет 01 ное 2012 9:25


Traytor написа:Ами както казах вземи назаем от колега някой датчик. И за колегите препоръчващи карането на тди студен с подсвиркване мога да кажа само: вие акъл имате ли?
То и чичо гошо си кара на село ладата вече 6 година и си подсвирква, това означава и ние да го правим ли? Двигателя трябва да достига работна температура. Другото за което се сетих, прегледай перката. Да не би да е прецакана тя и да вклюва рано. мисля че и на нея има датчик.


Прегледана е, и двете степени работят на правилната температура...то даже перката не съм я чувал, с тия моите болежки :)


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1974
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот Traytor » Чет 01 ное 2012 12:53


Термостата каза че е на behr ако не се лъжа, а на колко градуса отваря?


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот Spas » Чет 01 ное 2012 13:38


Traytor написа:Термостата каза че е на behr ако не се лъжа, а на колко градуса отваря?



Не си спомням точно, малко преди 80 мисля беше.... И е супер плавно, както си трябва. И радиатора е ок, ако ще пита някой това :) И никога не е карана само със вода, винаги с концентрат.

Поздрави


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1974
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот Traytor » Чет 01 ное 2012 14:35


Добре като си го поръчва не погледна ли температурата на която отваря? Понеже, преди да продам голфа държеше около 75градуса и то ако не съм пуснал парното, взех си термостат на behr който отваря на 87 градуса и всичко заспа, 90 градуса и понеже моето табло е от старите ми мърдаше стрелката дори при малки температурни разлики. Твоето би трябвало като стигнеш 90 да обира разлики около 10 градуса.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот Spas » Чет 01 ное 2012 14:45


Traytor написа:Добре като си го поръчва не погледна ли температурата на която отваря? Понеже, преди да продам голфа държеше около 75градуса и то ако не съм пуснал парното, взех си термостат на behr който отваря на 87 градуса и всичко заспа, 90 градуса и понеже моето табло е от старите ми мърдаше стрелката дори при малки температурни разлики. Твоето би трябвало като стигнеш 90 да обира разлики около 10 градуса.


Гледах, ама то само това е за помнене от тогава. Пишеше същото, което и в оригиналната документация, както и на стария, който си беше оригиналка VW/AUDI. Така, че това не е проблема...за съжаление.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот веселин » Пет 02 ное 2012 18:53


смени датчика и ще говорим тогава


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 02 ное 2012 22:44


Датчика какво общо има със загряването :roll:

Утре като достигне 70 градуса ще си проверя маркучите дали са топли ако само горния е топъл а долният е студен значи термостата си е затворен.

Перките ТДИ (мк3 специално) може да включи единствено лятото в задръствания!

Ако караме до 2000-2500 об./мин. при външна температура под 15-16 градуса ТДИ- то не загрява лесноо
.

Това не са 1,2,3,4,5, или 6 тди-та а са много повече.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Голф 3, 1z, 1995-та - не достига 90 градуса

Мнениеот milmar » Пет 02 ное 2012 23:12


Загрява си, загрява и още как, особенно пък при температури над 0-та. За да не достига 90 градуса, значи има причина.
При нормално каране, и при минус 15 си стига 90 градуса за около 5-10 км. каране, но не и на празен ход на място или ако спускаш склона на Шипка с "парно до дупка" :) .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 19 госта