Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот stefan4o » Чет 01 ное 2012 18:02


lubecku написа:Питах за винта на редуктора не за този към дросела :D там ясно ,
Изпарителя е Ел. Ловато, ключа автоматичен който си прехвърля от бенз. на газ след 3000 оборота ,
плочката не съм я мерил точно ,но я дават за този мотор оригинално ловато е и тя
и е малко по голям диаметър от тази на моята кола (със същия мотор) само че с един щуцер.

Винта до дросела за мен е по-логично да е тоя, който е по-близо до него. Освен това няма как да знам на кое викаш "винта на дросела". Не си се изразил правилно. Най-общо казано тоя винт на изпарителя го дават за празния ход и някакви минимални натоварвания на мотора (може би до някакъв процент отворена дроселова клапа - да кажем 10 или 15). С въртенето му се търсят максимални обороти на празен ход - всяко друго положение показва бедна или богата смес.
А плочката няма как да е оригинално Ловато, щото ако ти кажа колко струва такава плочка сигурно няма да ти се стори истина mhihi По-скоро газаджиите имат някакви каталози от Ловато, БРЦ и т.н. и ги ползват като модел разни гаражни стругари-майстори да им правят плочките, които продават mhihi Верно й замери диаметъра все пак и той е важна величина като цяло. :012:




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот muns61 » Чет 01 ное 2012 21:24


Опитай да запалиш направо на газ и гледай кога ще светне зеленото диодче на ключа, като завъртиш стартера.


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот lubecku » Пет 02 ное 2012 9:12


Плочката дойде от Италия и тук ми казаха че е много добра оригинална точно за този мотор.
Зеленото диодче светва още с подаването на контакт,
като светне с подаването на контакт ми щракват и трите бубини едновременно тази на евросондата тази на изпарителя и тази на клапана преди него и от изпарителя се чува едно бучане сякаш обогатява , за около 5 секунди и тогава въртя на стартер.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот muns61 » Пет 02 ное 2012 10:14


Върти на стартер направо, без да чакаш да обогатява и кажи резултата.


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот lubecku » Пет 02 ное 2012 11:04


Има някъф тъп имобилайзер и трябва да дам на контакт да натисна копчето на дистанционното на алармата и тогава стартер и през това време е обогатил
а ако я изпусна обогатява 2 3 пъти тогава паленето е още по сложно,
какво имаш в предвид каква е идеята ти че това обогатяване влияе зле или.... ?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот muns61 » Пет 02 ное 2012 12:01


Обогатяването може да е много, може да е недостатъчно. Един такъв тест ще даде насока за въздействие.
На превключвателя трябва да има тримарче за регулиране на времето за почерпка.


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот lubecku » Пет 02 ное 2012 14:08


Не съм сигурен че има ,от цялата система само ключа е някъф китаец за 20 лева
после ще проверя и ще тестваме.
Но след като след 2 3 почерпки пали още по трудно значи времето е голямо
защото след 2 3 контакта респективно почерпки като запали слред припомпване на педала за газта, сама се изфорскира до 2000 3000 оборота и ги държи така известно време което сутри при студен старт е пагубно.
Дори и на бензин да си я паля сега ,то лятото при 30 градуса сутринта какъв бензин, надявам се има регулиране на обогатяването.
Това отрегулиране ще е успоредно предполагам и с предварението ?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот stefan4o » Пет 02 ное 2012 14:13


Явно газта й идва в повечко. Предполагам, че може да се измисли схема с едно реле-време, което да спира клапана и така да си я палиш безпроблемно. Разгледай си ключа на какъв принцип е - дали държи постоянно въпросният клапан отворен или го затваря след някакво време. Когато я палиш направи и друго - дръж педала на газта натиснат докрай. Предполагам с тия почерпки, с които я караш в момента това е начин, по който ще запали с по-малко въртене на стартера. Но по-добре измисли вариант да го оправиш това. Дали с реле или с друг ключ за газ/бензин вече си е твое решение.
Можеш да направиш и следната проба, изключваш буксата за клапана на изпарителя, даваш на контакт и гледаш с мултицета какво се случва, ако напрежението си седи постоянно и не прекъсва ще иска намеса. mhihi


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот i.e.i » Пет 02 ное 2012 14:46


Предполагам, че може да се измисли схема с едно реле-време

Достатъчно е захранването на ключа да се премести на бушона за помпата. :да:


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот lubecku » Пет 02 ное 2012 16:11


Тоест клапаните да ми щракнат на стартер,
иначе тази "почерпка" тоест обогатяването
е само при контакт не постоянно, и то за малко
време ако си имам регулиране от ключа ще се оправят нещата.
Ама тя помпа мисля че работи и на контакт ,тоест при контакт
помпата подкачва за малко и спира.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Seat Cordoba 1994г. ABS с АГУ Ловато ел. - трудно пали

Мнениеот Iezekil » Пет 02 ное 2012 16:20


Тоест ще щракнат като натиснеш бутона за имобилайзера,тогава ти тръгва и помпата



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 35 госта