lubecku написа:Питах за винта на редуктора не за този към дроселатам ясно ,
Изпарителя е Ел. Ловато, ключа автоматичен който си прехвърля от бенз. на газ след 3000 оборота ,
плочката не съм я мерил точно ,но я дават за този мотор оригинално ловато е и тя
и е малко по голям диаметър от тази на моята кола (със същия мотор) само че с един щуцер.
Винта до дросела за мен е по-логично да е тоя, който е по-близо до него. Освен това няма как да знам на кое викаш "винта на дросела". Не си се изразил правилно. Най-общо казано тоя винт на изпарителя го дават за празния ход и някакви минимални натоварвания на мотора (може би до някакъв процент отворена дроселова клапа - да кажем 10 или 15). С въртенето му се търсят максимални обороти на празен ход - всяко друго положение показва бедна или богата смес.
А плочката няма как да е оригинално Ловато, щото ако ти кажа колко струва такава плочка сигурно няма да ти се стори истина


