Намирисва на друго работата, много силно се надявам да не е прескочил зъб ангренажа и да е имало близка среща клапан - бутало.
Отваряш капаците на ангренажния ремък. Включваш на 4/5 и леко притикваш колата докато се появи белега на колелото на разпределителния вал и не застанат белег срещу белег (може и на крик и да въртиш гумата както е на скорост) Даже вторият вариант е по-добър, защото ако има проблем ще усетиш и няма да до-трошиш каквото е останало здраво. Проверяваш дали белезите и на коляновия вал също са си на мястото. Силно се надявам да са там, че инъче
Ето малк повече информация от нашия форум:
viewtopic.php?t=42289Минава ми през ума, че ако и датчика за положението на коляновия вал е дал фира, пак са възможни такива реакции. Нямам Аутодата под ръка и не съм 200% сигурен дали този мотор има такъв датчик. Познат с ВАГ-КОМ под ръка да имаш? Ако да, бодете кабела преди всичко и кажи какво пише в engine модула.
Стискам палци да не съм прав!