Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
Колеги, пасата си палеше страхотно, закачих му ваг ком и ми изписа грешка intake manifold. Реших да я изтрия и в момента на изтриването колата заколеба оборотите за 1 2 секунди. На следващата сутрин паля колата работи 1 2 секунди и веднага гасне. Пак паля и се започва едно тресене пукане, чукане... ужас... така 20тина 30 сек и се нормализира. Напълних резервоара повече от половината и тази сутрин пак същата работа пали и гасне и от втория път се започват мъките. Като си е загряла колата няма никакви ядове. Какво може да е станало с изчистването на тази грешка? Благодаря предварително. Не знам дали изобщо е трябвало да изтривам грешката... какво ми трябваше...
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат б5 1.8 1999г - Пали от втория път след чистене грешка
Не излизат ли грешки сега? Какъв беше номера на грешката провери да не дърпа въздух от някъде и ламбдата.
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат б5 1.8 1999г - Пали от втория път след чистене грешка
Грешката пак излиза и тя е:
17924 intake manifold valve (N 156) Open circuit
P1516 - 35 - 10 ----- intermittent
Като че ли лека полека взе да се оправя паленето сега поне не гасне. Някой знае ли каква е тази грешка? За сега няма да я чистя.
17924 intake manifold valve (N 156) Open circuit
P1516 - 35 - 10 ----- intermittent
Като че ли лека полека взе да се оправя паленето сега поне не гасне. Някой знае ли каква е тази грешка? За сега няма да я чистя.

Re: Пасат б5 1.8 1999г - Пали от втория път след чистене грешка
P1516 Ventil Registersaugrohrumschaltung-N156 Unterbrechung това на руски 17924 4604 P1516 Клапан системы изменения геометрии впускного коллектора-N156:
Re: Пасат б5 1.8 1999г - Пали от втория път след чистене грешка
Колега не искам да те плаша но и моя пасат пукаше и тропаше при студен старт и се оправи след смяна на бензинова помпа - 150 лв. само помпата без поплавъка и всички други работи дето висят в резервоара. Сменен ли ти е горивния филтър?
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат б5 1.8 APT 1999г - Не поддържа обороти след запалване
Сега вече не гасне. Пали нормално. Работи 10 секунди перфектно и започва с мизериите. Мени обороти, потропва, оборотите се вдигат и падат и така може би минута... След това всичко си е перфектно. Горивния филтър е чисто нов. Направих следния експеримент именно защото и аз се съмнявах в бензиновата помпа. Едната сутрин запалих директно без дори миг да стои на контакт - резултата беше описания по - горе. На следващата сутрин 5 6 пъти я държах на контакт за по 5 секунди преди да завъртя. Резултата беше същия. По това съдя, че бензинова помпа е малко вероятно да е... ама знам ли... аз като изчетох какво може да е и направо се схванах:
- дросел клапа
- температурен датчик
- датчик колянов вал
- дебитомер
- имобилайзер
- бензинова помпа
- някой вакуум (не ми става ясно как може да се хване това)
Нека който се сеща за други възможни проблеми да ги споделя и съответно според симптомите да отхвърляме горе написаните проблеми.
- дросел клапа
- температурен датчик
- датчик колянов вал
- дебитомер
- имобилайзер
- бензинова помпа
- някой вакуум (не ми става ясно как може да се хване това)
Нека който се сеща за други възможни проблеми да ги споделя и съответно според симптомите да отхвърляме горе написаните проблеми.
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 10 фев 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Пасат б5 1.8 1999г - Пали от втория път след чистене грешка
здравей колега,къде ти се намира датчика за входящия въздух,моят е на ал. колектори,почистих го и сега е кибрит,никога до този момент не е палила толкова лесно,а "майстора" ,ме караше да сменям дросел клапа.дано съм ти бил полезен.
П.С на някои модели този датчик е в дебитомера.
П.С на някои модели този датчик е в дебитомера.
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат б5 1.8 1999г - Пали от втория път след чистене грешка
Ами колега, не знам къде е този датчик. Аз все още не знам какво точно означава грешката. Мотора е 1.8 125 к.с. APT. Видях, че след изчистването грешката пак се е набила в компа, но този път ме е страх да я чистя. Като че ли с времето се пооправя лека полека или аз си внушавам.
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат б5 1.8 1999г - Пали от втория път след чистене грешка
boqnkov написа:Ами колега, не знам къде е този датчик. Аз все още не знам какво точно означава грешката. Мотора е 1.8 125 к.с. APT. Видях, че след изчистването грешката пак се е набила в компа, но този път ме е страх да я чистя. Като че ли с времето се пооправя лека полека или аз си внушавам.
Щом се е появила повторно значи има проблем по колата. Дали ще я изчистиш или не, не е от значение. По-добре разбери какви са вероятните причини за тая грешка и започни да ги преглеждаш една по една, докато стигнеш до проблема.

Possible Causes
Wiring from/to Intake Manifold Valve (N156) faulty
Intake Manifold Valve (N156) faulty
Possible Solutions
Check/Replace Intake Manifold Valve (N156)
Perform Output Test.
Use Scope to check Activation Signal while performing an Output Test.
Според този източник Rosstech (ВАГКОМ е техен мисля) е това. Клапанче Н156 - проблем по жиците или в самия клапан.

Това е примерна картинка от нета. Така изглежда този ел.магн.клапан, който се среща в доста коли на нашата любима марка. Можеш да го тестваш дали работи, като му подадеш 12Волта на клемите.
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат б5 1.8 1999г - Пали от втория път след чистене грешка
Значи да го търся около дебитомера... Като му подам 12V трябва да се чува някаква комутация... нали така... ще пробвам да видя какво се случва с него. Благодрско за разясненията!
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат б5 1.8 1999г - Пали от втория път след чистене грешка
Не зная при теб дали е там, снимката е примерна от нета. Но е възможно. Относно теста на клапанчето - като гледам по снимката е само с входящ и изходящ щуцер. Провери без захранване дали е отворена или затворена веригата помежду им. После подай 12В и виж дали има промяна (би трябвало да се чуе леко щракване еднократно). Аз имам един 12В адаптор от 220В, с който си тествам такива дребни 12-волтови консуматори дали работят. 

- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат б5 1.8 1999г - Пали от втория път след чистене грешка
Намерих къде е този клапан. Близо до колекторите от към страната на левия фар. Изчистихме грешката и след това не я заби пак, което ни наведе на мисълта, че може буксата да се бъзика напръскахме с ВД 40 и я сложихме, естествено като измъкнахме буксата пак наби грешката. Покарах колата и грешката я нямаше. Тази сутрин колата онтово запали кошмарно. Обаче вчера имаше и дгуга грешка, която ми се стори по - обезпокоителна:
17743/P1335 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Reduced Power
Possible Causes
Intake hose(s) or intake system leaks (Unmetered Air) after MAF
Intake Air Temperature sensor faulty
Mass Air Flow Sensor (G70) faulty
Engine Coolant Temperature sensor faulty
Restricted Air or Fuel Filters
Possible Solutions
Check intake hose(s) or intake system for leaks (Unmetered Air) after MAF
Check Intake Air Temperature sensor
Check Mass Air Flow Sensor (G70)
Check Engine Coolant Temperature sensor
Check Air and Fuel Filters
Special Notes
Check O2 Sensor(s) Adaptation Values Before Clearing Faults: Fuel Trim Information
17743/P1335 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Reduced Power
Possible Causes
Intake hose(s) or intake system leaks (Unmetered Air) after MAF
Intake Air Temperature sensor faulty
Mass Air Flow Sensor (G70) faulty
Engine Coolant Temperature sensor faulty
Restricted Air or Fuel Filters
Possible Solutions
Check intake hose(s) or intake system for leaks (Unmetered Air) after MAF
Check Intake Air Temperature sensor
Check Mass Air Flow Sensor (G70)
Check Engine Coolant Temperature sensor
Check Air and Fuel Filters
Special Notes
Check O2 Sensor(s) Adaptation Values Before Clearing Faults: Fuel Trim Information
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат б5 1.8 1999г - Пали от втория път след чистене грешка
boqnkov написа:
17743/P1335 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Reduced Power
Possible Causes
Intake hose(s) or intake system leaks (Unmetered Air) after MAF
Intake Air Temperature sensor faulty
Mass Air Flow Sensor (G70) faulty
Engine Coolant Temperature sensor faulty
Restricted Air or Fuel Filters
Това редуцирана сила какво трябва да значи? Сервизен режим ли?
Превод нужен ли ти е?
Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
Колега, изчисти всички грешки и пробвай утре сутринта на студено да запалиш колата с изключена букса на дебитомера, за да видиш как ще ти бъде паленето. Ако нормално е запалила, включи я по-късно ма Вагком да видиш какви грешки ще ти изпише.
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат б5 1.8 125 к.с. APT 1999г - пали от втория път
Издърпах буксата на дебитомера и паленето беше още по - кошмарно. След това беше забило грешка в дебитомера естествено. Изчистих я. Други грешки нямаше. Тази сутрин паленето отново си беше зле. Пука трака... детонации... ужас...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта