Добро утро на всички. Отскоро установих много неприятен за мен проблем, който дойде изневиделица. Докато колата си палеше лесно сутрин изведнъж спря да пали чак толкова лесно. Признаците са продължително въртене, бели пушеци от аспуха.
Мислехме, че е подгряващи свещи, проверихме ги и 1 беше изгоряла. Смених ги всички на BOSCH.
Проблема отново си стой. Когато загрее колата, или е палена скоро, няма ядове. Престой ли една нощ после паленето е мъка.
Възможно ли е да са сегменти? Както ми каза майстора в кварталния сервиз?



Голф 3 ТД 1.9 трудно палене сутрин
- tdi fen
- Мнения: 4717
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9
започни с центровка
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9
Друга причина която е възможна : изпразва се откъм нафта ГНП-ето.Начин на визуална проверка:дигаш капака,караш друг да пали колата и следиш прозрачните маркучлета към ГНП-ето и по-специално тръбичката за връщаното гориво.В един момент както е прозрачна ,става с мътен цвят- пълна с въздух нафта. Сложи си еднопосочен клапан за гориво на входа му (на ГНП) .Смятам ,че ще има рязко подобрение.Инак за да се реши кардинално проблема се налага демонтаж и смяна гарнитури и о-пръстени на помпата.
Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9
Добре, как се появява този проблем изведнъж. Паркирвам си колата, на следващата сутрин край.... ще пробвам всичко.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9
При по-студено време каучука му "пада" еластичността и оттам - проблема.Както каза колега преди мен- погледни центровката как е (килършайбата) и след това е проблема с "изпразването" на нафтата в ГНП-ето. Отгоре му ,където е рейката за "газта" имаш луфт вече и оттам "смуче" въздух ( най-често срещаната причина за намаляне на нафтата в ГНП ), понякога и протича ,и се омазнява корпуса ( това може да се случи не само оттам) , помпата почва да се мъчи да напълни на стартер нафта и след това запалва и мотора , но с много въртене.
Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9
Интересно като дръпна смукача (понеже е ръчен - 20 год. кола) и колата пали значително по-лесно.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9
А ти досега без него ли пробва да палиш? При дизелите не е смукач, а авансатор. Както и да е, това беше само уточнение. Доколкото зная от колеги във форума - при предкамерните дизелаци е задължително да дърпаш авансатора, дори и да е лято при първо палене, да ме поправят ако не е така 

- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9
Колега..то досега не си ли дърпал при палене авансатора
( "смукача") Аз се чудя как си палил досега
.Както и колегата stefan4o каза- при предкамерен дизелак - при палене (първоначално) независимо от сезона , се дръпва авансатора ( ако е ръчен) винаги !


Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9
Никога не сам го дърпал и винаги си палеше от раз.. до този ден в който писах. Вярно с него пали значително по-лесно но има разлика от преди.. Но научих нещо ново от вас! 

- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9
Бе и моето Голфе си пали без авансатора , ма тресе ...та не се трае .При теб не е ли така ?
- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9
лятото не е нужен 

Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9
Не тресе.. ама стана малко по-хладно и започнаха проблемите.. еми какво да говорим за -5 градуса например.
Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9
До колкото съм запознат аванса си се дърпа всеки път при студено палене...
Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9
И с аванса, стана по-хладно и още по-трудно пали. Ако са сегменти нали трябва и да гори масло? А тя не го пипа... 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта