Голф 3 ТД 1.9 трудно палене сутрин

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
r1vera
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 17 юни 2012 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Голф 3 ТД 1.9 трудно палене сутрин

Мнениеот r1vera » Съб 03 ное 2012 10:40


Добро утро на всички. Отскоро установих много неприятен за мен проблем, който дойде изневиделица. Докато колата си палеше лесно сутрин изведнъж спря да пали чак толкова лесно. Признаците са продължително въртене, бели пушеци от аспуха.

Мислехме, че е подгряващи свещи, проверихме ги и 1 беше изгоряла. Смених ги всички на BOSCH.

Проблема отново си стой. Когато загрее колата, или е палена скоро, няма ядове. Престой ли една нощ после паленето е мъка.

Възможно ли е да са сегменти? Както ми каза майстора в кварталния сервиз?




boybey
Мнения: 42
Регистриран на: Вто 02 фев 2010 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9

Мнениеот boybey » Съб 03 ное 2012 13:41


Провери компресията.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4717
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9

Мнениеот tdi fen » Съб 03 ное 2012 18:13


започни с центровка


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9

Мнениеот samo_pechka » Нед 04 ное 2012 9:57


Друга причина която е възможна : изпразва се откъм нафта ГНП-ето.Начин на визуална проверка:дигаш капака,караш друг да пали колата и следиш прозрачните маркучлета към ГНП-ето и по-специално тръбичката за връщаното гориво.В един момент както е прозрачна ,става с мътен цвят- пълна с въздух нафта. Сложи си еднопосочен клапан за гориво на входа му (на ГНП) .Смятам ,че ще има рязко подобрение.Инак за да се реши кардинално проблема се налага демонтаж и смяна гарнитури и о-пръстени на помпата.


r1vera
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 17 юни 2012 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9

Мнениеот r1vera » Нед 04 ное 2012 10:35


Добре, как се появява този проблем изведнъж. Паркирвам си колата, на следващата сутрин край.... ще пробвам всичко.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9

Мнениеот samo_pechka » Нед 04 ное 2012 18:40


При по-студено време каучука му "пада" еластичността и оттам - проблема.Както каза колега преди мен- погледни центровката как е (килършайбата) и след това е проблема с "изпразването" на нафтата в ГНП-ето. Отгоре му ,където е рейката за "газта" имаш луфт вече и оттам "смуче" въздух ( най-често срещаната причина за намаляне на нафтата в ГНП ), понякога и протича ,и се омазнява корпуса ( това може да се случи не само оттам) , помпата почва да се мъчи да напълни на стартер нафта и след това запалва и мотора , но с много въртене.


r1vera
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 17 юни 2012 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9

Мнениеот r1vera » Нед 04 ное 2012 19:52


Интересно като дръпна смукача (понеже е ръчен - 20 год. кола) и колата пали значително по-лесно.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9

Мнениеот stefan4o » Нед 04 ное 2012 19:54


А ти досега без него ли пробва да палиш? При дизелите не е смукач, а авансатор. Както и да е, това беше само уточнение. Доколкото зная от колеги във форума - при предкамерните дизелаци е задължително да дърпаш авансатора, дори и да е лято при първо палене, да ме поправят ако не е така :roll:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9

Мнениеот samo_pechka » Нед 04 ное 2012 20:23


Колега..то досега не си ли дърпал при палене авансатора :shock ( "смукача") Аз се чудя как си палил досега :beat_butt2 .Както и колегата stefan4o каза- при предкамерен дизелак - при палене (първоначално) независимо от сезона , се дръпва авансатора ( ако е ръчен) винаги !


r1vera
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 17 юни 2012 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9

Мнениеот r1vera » Нед 04 ное 2012 20:42


Никога не сам го дърпал и винаги си палеше от раз.. до този ден в който писах. Вярно с него пали значително по-лесно но има разлика от преди.. Но научих нещо ново от вас! :обичам ви


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9

Мнениеот samo_pechka » Нед 04 ное 2012 21:09


Бе и моето Голфе си пали без авансатора , ма тресе ...та не се трае .При теб не е ли така ?


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9

Мнениеот vinixxx » Нед 04 ное 2012 21:23


лятото не е нужен :D


r1vera
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 17 юни 2012 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9

Мнениеот r1vera » Нед 04 ное 2012 21:31


Не тресе.. ама стана малко по-хладно и започнаха проблемите.. еми какво да говорим за -5 градуса например.


Потребителски аватар
Lenks
Мнения: 255
Регистриран на: Пон 14 сеп 2009 15:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9

Мнениеот Lenks » Пон 05 ное 2012 6:00


До колкото съм запознат аванса си се дърпа всеки път при студено палене...


r1vera
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 17 юни 2012 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Трудно палене сутрин Голф 3 ТД 1.9

Мнениеот r1vera » Вто 13 ное 2012 9:17


И с аванса, стана по-хладно и още по-трудно пали. Ако са сегменти нали трябва и да гори масло? А тя не го пипа... :(



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта