
Свързване не бойлер ТЕСИ в ел мрежата. Как?
-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Свързване не бойлер ТЕСИ в ел мрежата. Как?
Пак пиша, та дано светне у нЕкои кратуни! Бойлера е опасен ако няма надеждна връзка /мост/ между жълто-зеления проводник и НУЛАТА /може и в т. N/. Не се опитвайте да пълните "Блиц"-а с новини. 

- joro_tt
- Мнения: 256
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Свързване не бойлер ТЕСИ в ел мрежата. Как?
На тоя бойлер къде му е термичната защита?
-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Свързване не бойлер ТЕСИ в ел мрежата. Как?
Интегрирана е в пластмасовата "буца" на фланеца.
Ти к'во, искаш да минеш метър, май?
Нема вече ефтино - купува се цялата джаджа
: 
Ти к'во, искаш да минеш метър, май?



-
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
- Автомобил: Opel Vectra
- Двигател: 22ZE 2009
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Свързване не бойлер ТЕСИ в ел мрежата. Как?
Абе бойлерите съм ги свързвал по приложената схема и нямаше мост от нулата към земята. Бойлерите са сънсистем - шумен.
-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Свързване не бойлер ТЕСИ в ел мрежата. Как?
drmilendd написа:Абе бойлерите съм ги свързвал по приложената схема и нямаше мост от нулата към земята. Бойлерите са сънсистем - шумен.
Не пиши глупости, ами намери някой който е в час, да ти провери творбите. Да не отиде някой курбан.

-
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
- Автомобил: Opel Vectra
- Двигател: 22ZE 2009
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Свързване не бойлер ТЕСИ в ел мрежата. Как?
bayspiro написа:Пак пиша, та дано светне у нЕкои кратуни! Бойлера е опасен ако няма надеждна връзка /мост/ между жълто-зеления проводник и НУЛАТА /може и в т. N/. Не се опитвайте да пълните "Блиц"-а с новини.
bayspiro написа:drmilendd написа:Абе бойлерите съм ги свързвал по приложената схема и нямаше мост от нулата към земята. Бойлерите са сънсистем - шумен.
Не пиши глупости, ами намери някой който е в час, да ти провери творбите. Да не отиде някой курбан.
Можеш ли по подробно да обясниш на моята кратуна по специално, нали форума е затова - да си помагаме. Според мен пишем,както и колегата по горе, който предлага само да се заголи нулата и да се увие около жълто-зеления проводник, за едно и също нещо - мост между нулата от мрежата и жълто-зеления проводник, който е заземяването. Иначе бойлерите са връзвани според приложената схема за монтаж, разчетена ми от инженер /аз признавам си, не съм, но също си я прочетоф без проблем/. Но ако кажеш те викам и ги проверяваш, ракия имам да се къпем. просто не се пали, не е полезно за сърцето

-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Свързване не бойлер ТЕСИ в ел мрежата. Как?
Хе,хе
Далечко си ми, колега! Пък и не съм пияч! Та по схемата - колегата е прав с усукването, ама е чападжииска работа. Технически издържано е казанчето и кожуха да се вържат поотделно с кабелчета / задължително жълто-зелени - те се ползват САМО за това - защитна "0" или "земя"/ на болтче или кабелна обувка, в единия край, а другия край към т. N (0)и от там с "0"-та на мрежата. Тези кабелчета трябва да са по-дебели от другите /за да изгорят последни при авария/ Връзката трябва да е здрава и с отлична проводимост. Така при офазяване на корпуса става късо и ти пада бушона - така се обезточва електроуреда и вече не е опасен.

- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Свързване не бойлер ТЕСИ в ел мрежата. Как?
drmilendd написа:Абе бойлерите съм ги свързвал по приложената схема и нямаше мост от нулата към земята. Бойлерите са сънсистем - шумен.
Колега ,спри.Смесваш понятия нула и земя.Те нямат нищо общо.Щом не правиш разлика значи наистина нямаш понятие.Бойлера както е показано на снимката НЯМА ВРЪЗКА между нулевия проводник/идващ от тъблото/ и корпуса.Това се нарича зануляване.Глупости от сорта ама нали тъбопровода е в земята

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Свързване не бойлер ТЕСИ в ел мрежата. Как?
bayspiro прав си но трябва да отбележа че най правилното е инсталацията да е трипроводна и тогава жълтозеления ще се върже на болта с означение заземяване на фланеца.И нз как си представяш фланеца и кожуха да са с отделни заземителни кабелчета нали краищата им ще отидат пак на едно и също място.На снимката ясно се вижда къде да се върже зануляването или заземяването който каквото има,а предложения от мен метод е със целта да не се реже нулевия кабел или да се пуска друг от лустър клемата-защо да не се реже няма да обяснявам,като ви е грозно това свързване си носите последствията.
-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Свързване не бойлер ТЕСИ в ел мрежата. Как?
Май не си чел внимателно.Доколкото е ясно от началните данни, система е двупроводна/ от дюлгерите зависи разбиииш/ Та моята схема е компромисна - за двупроводна мрежа. Тя решава достатъчно надеждно проблема.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Свързване не бойлер ТЕСИ в ел мрежата. Как?
Е аз какво казах нали за двупроводна писах в първия си пост.Нека да го кажа така ако не искаш да заголваш нулевия и да го усучеш и стегнеш с гайката на шпилката и от там във лустър клемата при точно този модел бойлер като гледаш снимката как ще го вържеш така,че хем да е красиво хем да върши работа
Щото имам същия и мога да кажа че два кабела със нужното сечение във точно тази лустър клема си е мъка.

-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Свързване не бойлер ТЕСИ в ел мрежата. Как?
Ами смени клемата с по голяма, а може и с порцеланова.

Ей голема полемика бре! АЕЦ Белене трева да пасе!



Ей голема полемика бре! АЕЦ Белене трева да пасе!


- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Свързване не бойлер ТЕСИ в ел мрежата. Как?
Тц не е решение то като ще сменяме направо бойлера или да си теглим трипроводна човека пита за дву и точно този бойлер.Ама карай той вече е научил квото му трябва 

- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Свързване не бойлер ТЕСИ в ел мрежата. Как?
А какво се получва ако на надеждно занулен бойлер ,прекъсне нулата ?
Отговор: Надежно ОФАЗЕН Бойлер
Отговор: Надежно ОФАЗЕН Бойлер
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Свързване не бойлер ТЕСИ в ел мрежата. Как?
Гадното на тока е че като те удари няма как да му го върнеш, мамка му 

Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта