
Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
- Koko95
- Мнения: 290
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:27
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: ATD
- Местоположение: Видин/Fuengirola
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
Запали ли ? Корито с колани ли ми се привижда през мръсния прозорец? 

-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
Ванка да те питам какъв ти е колектора за twinscroll турбо ли? Или за обикновено си турбо ?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
ioshi_s_golf написа:Ванка да те питам какъв ти е колектора за twinscroll турбо ли? Или за обикновено си турбо ?
E kak на twinscroll турбо да му направя друг колектор. Разбира се че и колектора е направен на туинскролл турбо. В момента си оправям даунпайпа, отичането на маслото от турбото и ще омотавам колектор и даунпайп с термо лента, поради ростата причина че много ми пече на купето и ми изгарая боята.
НА въпроса "ЗАПАЛИ ЛИ?" ... Да запали отдавна, но това не означава нищо. Все още не е настроена колата. Днес ми пристигнаха и липсващите части за турбо пътищата и равносметката е 3 завоя общо. 2х 45 градуса и 1 на 90 градуса, с обща дължина на трубите около 80 сантиметра без кулера.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
Eто малко снимки.
Днес поработих по отичането на маслото, защото си беше голям к...р. Исках да е възможно само с тръба и остана малко маркуч, който е от стоковото турбо. Мисля добре се получи.
Днес поработих по отичането на маслото, защото си беше голям к...р. Исках да е възможно само с тръба и остана малко маркуч, който е от стоковото турбо. Мисля добре се получи.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
НАстройвахме малко и излезе малък проблем. Мегата чете до към 4600 оборота и губи обороти. Иначе всичко е наред. Ще рашим проблема. Видео ще има след като я нагласим на 100%. Ще се кара на 0.9бар. заради дюзите които са стоковите.
- gad3n_
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
все едно гледам мойта тръба на маслото
1:1 е, и аз и се чудих цял ден и това ми се видя най-добър вариант

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
gad3n_ написа:все едно гледам мойта тръба на маслото1:1 е, и аз и се чудих цял ден и това ми се видя най-добър вариант
Еми то друг вариант освен "къстъм" няма. Рисковано е да импровизирам с маркучи покрай изпускателния колектор.
ПП. За сега и в студа гадната мега елка пали перфектно.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
Кво и е гадното на мегата.. моята е правена от gad3n_ (Ицето) и си и раздавам цялата газ даже мисля, че ако я карам бавно ще се счупи тая кола 

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
Изхвърлих 3-ковото табло, защото ми заема много място и сложих такова от МК2. И реших уредите да на са от 2-ка... Първи опит за хоум мейд табло. КАто се довърши мисля че ще добие вид.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
Много навътре си ги набутал тея километражи и оборотомери.. тряяше малко навънка. Така мязат на алфа 

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
Vizor написа:Много навътре си ги набутал тея километражи и оборотомери.. тряяше малко навънка. Така мязат на алфа
Не може по навън, защото горния край им стърчи, а искам да са си с техните стъкла и кутии.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
Ванка сори, ама ми мязат на лада 1500S 

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
racing_team_vidin написа:Ванка сори, ама ми мязат на лада 1500S
Е те с Голфа са си набори, на каво да мяза.
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR
малееееее за теб няма ли пластмаса?????
всичко от тенеке..... това не мерадва .....
всичко от тенеке..... това не мерадва .....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта