Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Koko95
Мнения: 290
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:27
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: ATD
Местоположение: Видин/Fuengirola

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот Koko95 » Пон 05 ное 2012 1:42


Запали ли ? Корито с колани ли ми се привижда през мръсния прозорец? mhihi




ioshi_s_golf
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот ioshi_s_golf » Пон 05 ное 2012 21:07


Ванка да те питам какъв ти е колектора за twinscroll турбо ли? Или за обикновено си турбо ?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Вто 06 ное 2012 19:08


ioshi_s_golf написа:Ванка да те питам какъв ти е колектора за twinscroll турбо ли? Или за обикновено си турбо ?

E kak на twinscroll турбо да му направя друг колектор. Разбира се че и колектора е направен на туинскролл турбо. В момента си оправям даунпайпа, отичането на маслото от турбото и ще омотавам колектор и даунпайп с термо лента, поради ростата причина че много ми пече на купето и ми изгарая боята.

НА въпроса "ЗАПАЛИ ЛИ?" ... Да запали отдавна, но това не означава нищо. Все още не е настроена колата. Днес ми пристигнаха и липсващите части за турбо пътищата и равносметката е 3 завоя общо. 2х 45 градуса и 1 на 90 градуса, с обща дължина на трубите около 80 сантиметра без кулера.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Вто 13 ное 2012 22:59


Eто малко снимки.
Днес поработих по отичането на маслото, защото си беше голям к...р. Исках да е възможно само с тръба и остана малко маркуч, който е от стоковото турбо. Мисля добре се получи.
Прикачени файлове
oti4ane maslo.jpg
oti4ane 2.jpg
Отичането на маслото реших да направя без никакви съмнителни връзки.
down pipe.jpg
Ето така е грубия изглед отдолу.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Вто 13 ное 2012 23:05


Ето и как работи не настроена. Сиреч, дефоулт настройки.

http://vbox7.com/play:c711215f2b


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Пет 07 дек 2012 16:25


НАстройвахме малко и излезе малък проблем. Мегата чете до към 4600 оборота и губи обороти. Иначе всичко е наред. Ще рашим проблема. Видео ще има след като я нагласим на 100%. Ще се кара на 0.9бар. заради дюзите които са стоковите.


Потребителски аватар
gad3n_
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот gad3n_ » Пет 07 дек 2012 22:15


все едно гледам мойта тръба на маслото :) 1:1 е, и аз и се чудих цял ден и това ми се видя най-добър вариант


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Пон 17 дек 2012 17:25


gad3n_ написа:все едно гледам мойта тръба на маслото :) 1:1 е, и аз и се чудих цял ден и това ми се видя най-добър вариант

Еми то друг вариант освен "къстъм" няма. Рисковано е да импровизирам с маркучи покрай изпускателния колектор.

ПП. За сега и в студа гадната мега елка пали перфектно.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот Vizor » Вто 18 дек 2012 3:34


Кво и е гадното на мегата.. моята е правена от gad3n_ (Ицето) и си и раздавам цялата газ даже мисля, че ако я карам бавно ще се счупи тая кола :D


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Чет 17 яну 2013 0:57


Изхвърлих 3-ковото табло, защото ми заема много място и сложих такова от МК2. И реших уредите да на са от 2-ка... Първи опит за хоум мейд табло. КАто се довърши мисля че ще добие вид.
uredi.jpg

tablo v kolata.jpg

tablo otzad.jpg


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот Vizor » Чет 17 яну 2013 13:50


Много навътре си ги набутал тея километражи и оборотомери.. тряяше малко навънка. Така мязат на алфа :D


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Чет 17 яну 2013 20:25


Vizor написа:Много навътре си ги набутал тея километражи и оборотомери.. тряяше малко навънка. Така мязат на алфа :D

Не може по навън, защото горния край им стърчи, а искам да са си с техните стъкла и кутии.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот racing_team_vidin » Чет 17 яну 2013 20:30


Ванка сори, ама ми мязат на лада 1500S :roll:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Чет 17 яну 2013 20:32


racing_team_vidin написа:Ванка сори, ама ми мязат на лада 1500S :roll:

Е те с Голфа са си набори, на каво да мяза.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот Bobby_ » Чет 17 яну 2013 23:38


малееееее за теб няма ли пластмаса?????

всичко от тенеке..... това не мерадва .....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта