Линейка- преработване на кемпер.

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Линейка- преработване на кемпер.

Мнениеот moimoimoi » Сря 07 ное 2012 21:17


по големи линейки няма ли? примерно ивеко




Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Линейка- преработване на кемпер.

Мнениеот Чудомир » Сря 07 ное 2012 21:18


като гледам колко си написал и как си се навил - чудя се дали има смисъл въобще да ти пиша къде са + и - на базата, която си избрал....


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Линейка- преработване на кемпер.

Мнениеот samo_pechka » Сря 07 ное 2012 21:34


Приемам съвети колеги :) нали затова е форума - да се споделят гледни точки :beer а и аз съм се "зарибил" , но колата все пак не е купена вече,че да си "търкам сол" по тиквата :D Наистина ми се щеше да е малко по-дълго шасито ...около метърче поне :) , ама...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Линейка- преработване на кемпер.

Мнениеот niks76 » Сря 07 ное 2012 21:49


по добре гледай за някой мерцедес 814 :idea: или от най дългите товарни LT


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Линейка- преработване на кемпер.

Мнениеот samo_pechka » Сря 07 ное 2012 21:54


Е то ..хубаво , ама те са си над 3.5 общо тегло :banghead: .Нямам и категория за такова , винетните такси стават други, абе...Май бях чел някъде ,че си има "чалъм" да го регистрираш като 3.5 тона или :roll:


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Линейка- преработване на кемпер.

Мнениеот Чудомир » Сря 07 ное 2012 22:06


Ами...много мога да напиша...пък опита ми е малък...смятай ако бях заклет кемпърджия mhihi
Като изходно инфо ще спомена, че лятоска с буса минах 3000 км из Европа на път към вкъщи, с идеята да пробвам това, което ти сега си намислил. Маршрута беше Германия, Швейцария, Лихтенщаин и надолу до Италия, Словения, Хърватска, Сърбия, България. Моята екипировка беше оскъдна, директно купена (а не правена) и на моменти ненужна. Както и да...да минем към нещата, които ми хрумват:

+:
. С този "куфар" си по-добре, отколкото кола с каравана, защото можеш да караш по-бързо по магистралата.
. Можеш да вземеш повече неща със себе си

-:
. Аз лично не бих си взел линейка - мотора ти е ясно какво е видял, трябва да я боядисваш, един вид за мен си купуваш само една коруба, защото всичко друго е пътник. По същата логика (твоята) може да гледаш и пощенски бус, само дето там "каране студен" има макс. 1 път на ден, докато при линейката теоретично има нон-стоп "топло-студено"
. Отделно: (без да съм сигурен) Тия усилени части на линейката, дето си се захласнал по тях, нали знаеш че са на "едни други пари", като нещо се счупи нещо. А пощенския е стандартен, доколкото съм ги оглеждал.
. По вторкласните пътища ще е малко по-тегаво, защото винаги трябва да гледаш как се разминаваш с останалите. При моя бус ефекта не е толкова болезнен, защото той е широк колкото нормален автомобил
. Едва ли ще можеш да караш мноооого по-бързо от 100, заради възд. съпротивление
. Таксите са ти по-големи: както на магистралата, така и по къмпингите
. Забрави за подземни гаражи, а "по Европата" това са местата , където може да паркираш за по дълго, за да видиш града. Винаги го има и варианта да паркираш по-надалечко в краен квартал, но пък там идва момента с опасността от грабеж + разходи за градски транспорт във въпросния град.

И едно друго нещо - недейте да ползвате храстите по магистралата и растплаците за тоалетна, няма по-гнусно нещо от това да слезеш да хапнеш и да починеш някъде и от храстите да лъха на...ти се сещаш какво.

За мен оптималната кола за реализиране на твоята идея е бус с макс. дълга база (Т4 / Виано / Вито и подобни) до макс. 2м височина (заради гаражите), изкорубен и направен по твоя вкус (погледни релсовите системи и как се градят шкафчета върху тях, заради идеята ти с бързо разтоварване) с макс. голям мотор за бюджета и модела. Не искам да ти казвам какво беше лятото на магистралата в Италия - добре, че аз можех да "плувам с колите". Иначе си абониран за най-дясна лента до края на магистралата.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Линейка- преработване на кемпер.

Мнениеот samo_pechka » Чет 08 ное 2012 17:41


Бусовете Т4 ми харесват и то много, но са предимно "пътнически" ориентирани - не го виждам с товар от тон-тон и двеста , а и обема на купето ще ми е малко ...малък :?
На мен ще ми е необходимо в 3/4 от времето като тов. кола , а след това вече- и като автомобил за св. време(кемпер) . Досега с паркирането в градоветене не съм имал сериозни проблеми , може би не съм ходил на "сериозни" места.Таксите по автобаните ,че са по-скъпи - не споря, ама колко много ?Въпреки ,че прим . Австрия са на МПС бруто до 3.5 т -еднакви . Сума от порядъка на 20-30 ойро горница не "събаря" мерака ми ( за такси) :) Другия момент: за къмпингите - доколкото съм запознат: те са на брой МПС + брой хора ( да не греша нещо :oops: ) . За "по-усилените части, че съм се бил прехласнал по тях" .. еми не е така . Въпроса ми беше дали ще се справят с товар от порядъка посочен по-горе , а колеги споделиха мнение ,че са вероятно по-усилени. За това ,че е линейка и е бил "взет живота и " - тука не мога да дам мнение и ще го имам на в предвид. За пощенските коли- еми те масово са с малки ( слаби) мАторчета
Чудомир написа:.....

И едно друго нещо - недейте да ползвате храстите по магистралата и растплаците за тоалетна, няма по-гнусно нещо от това да слезеш да хапнеш и да починеш някъде и от храстите да лъха на...ти се сещаш какво.

..

Тука мн "буквално" си изтълкувал мнението ми :D И на мен ми е неприятно това :) Ползваме си предназначените места , а където ги няма ( на селския гьол примерно) е там вече няма как :beer търчим у гУрЪтЪ .
Здраве да е .Ще му мислим , като се случи момента :beer , а и "късмета" ни какъв ще е ...


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20289
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Линейка- преработване на кемпер.

Мнениеот Vlad777 » Чет 08 ное 2012 17:59


Колега аз не съм сигурен, че тази линейка ще бъде с регистрация с максимална общодопустима маса до 3500 кг.

Трябва да се види какво пише в талона на някоя такава, но според мен с позволения товар ще прехвърли 3.5 тона.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Линейка- преработване на кемпер.

Мнениеот samo_pechka » Чет 08 ное 2012 18:25


На посочената от мен обява ( на предната страница) в случая се води : Zulässiges Gesamtgewicht: 3.500 kg
т.е. максимално допустимо общо тегло - 3500 кг. :roll: Така ,че според мен това си "отпада" като проблем в регистрацията ( мисля)


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Линейка- преработване на кемпер.

Мнениеот red rider » Чет 08 ное 2012 23:35


Поне идеи има :lol: , остава и мерак да има .


https://plus.google.com/photos/10738488 ... 2LSTmvL-Mg

http://houselove.org/van.php



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта