


Линейка- преработване на кемпер.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Линейка- преработване на кемпер.
по големи линейки няма ли? примерно ивеко
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Линейка- преработване на кемпер.
като гледам колко си написал и как си се навил - чудя се дали има смисъл въобще да ти пиша къде са + и - на базата, която си избрал....
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Линейка- преработване на кемпер.
Приемам съвети колеги
нали затова е форума - да се споделят гледни точки
а и аз съм се "зарибил" , но колата все пак не е купена вече,че да си "търкам сол" по тиквата
Наистина ми се щеше да е малко по-дълго шасито ...около метърче поне
, ама...




- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Линейка- преработване на кемпер.
по добре гледай за някой мерцедес 814
или от най дългите товарни LT

- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Линейка- преработване на кемпер.
Е то ..хубаво , ама те са си над 3.5 общо тегло
.Нямам и категория за такова , винетните такси стават други, абе...Май бях чел някъде ,че си има "чалъм" да го регистрираш като 3.5 тона или 


- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Линейка- преработване на кемпер.
Ами...много мога да напиша...пък опита ми е малък...смятай ако бях заклет кемпърджия
Като изходно инфо ще спомена, че лятоска с буса минах 3000 км из Европа на път към вкъщи, с идеята да пробвам това, което ти сега си намислил. Маршрута беше Германия, Швейцария, Лихтенщаин и надолу до Италия, Словения, Хърватска, Сърбия, България. Моята екипировка беше оскъдна, директно купена (а не правена) и на моменти ненужна. Както и да...да минем към нещата, които ми хрумват:
+:
. С този "куфар" си по-добре, отколкото кола с каравана, защото можеш да караш по-бързо по магистралата.
. Можеш да вземеш повече неща със себе си
-:
. Аз лично не бих си взел линейка - мотора ти е ясно какво е видял, трябва да я боядисваш, един вид за мен си купуваш само една коруба, защото всичко друго е пътник. По същата логика (твоята) може да гледаш и пощенски бус, само дето там "каране студен" има макс. 1 път на ден, докато при линейката теоретично има нон-стоп "топло-студено"
. Отделно: (без да съм сигурен) Тия усилени части на линейката, дето си се захласнал по тях, нали знаеш че са на "едни други пари", като нещо се счупи нещо. А пощенския е стандартен, доколкото съм ги оглеждал.
. По вторкласните пътища ще е малко по-тегаво, защото винаги трябва да гледаш как се разминаваш с останалите. При моя бус ефекта не е толкова болезнен, защото той е широк колкото нормален автомобил
. Едва ли ще можеш да караш мноооого по-бързо от 100, заради възд. съпротивление
. Таксите са ти по-големи: както на магистралата, така и по къмпингите
. Забрави за подземни гаражи, а "по Европата" това са местата , където може да паркираш за по дълго, за да видиш града. Винаги го има и варианта да паркираш по-надалечко в краен квартал, но пък там идва момента с опасността от грабеж + разходи за градски транспорт във въпросния град.
И едно друго нещо - недейте да ползвате храстите по магистралата и растплаците за тоалетна, няма по-гнусно нещо от това да слезеш да хапнеш и да починеш някъде и от храстите да лъха на...ти се сещаш какво.
За мен оптималната кола за реализиране на твоята идея е бус с макс. дълга база (Т4 / Виано / Вито и подобни) до макс. 2м височина (заради гаражите), изкорубен и направен по твоя вкус (погледни релсовите системи и как се градят шкафчета върху тях, заради идеята ти с бързо разтоварване) с макс. голям мотор за бюджета и модела. Не искам да ти казвам какво беше лятото на магистралата в Италия - добре, че аз можех да "плувам с колите". Иначе си абониран за най-дясна лента до края на магистралата.

Като изходно инфо ще спомена, че лятоска с буса минах 3000 км из Европа на път към вкъщи, с идеята да пробвам това, което ти сега си намислил. Маршрута беше Германия, Швейцария, Лихтенщаин и надолу до Италия, Словения, Хърватска, Сърбия, България. Моята екипировка беше оскъдна, директно купена (а не правена) и на моменти ненужна. Както и да...да минем към нещата, които ми хрумват:
+:
. С този "куфар" си по-добре, отколкото кола с каравана, защото можеш да караш по-бързо по магистралата.
. Можеш да вземеш повече неща със себе си
-:
. Аз лично не бих си взел линейка - мотора ти е ясно какво е видял, трябва да я боядисваш, един вид за мен си купуваш само една коруба, защото всичко друго е пътник. По същата логика (твоята) може да гледаш и пощенски бус, само дето там "каране студен" има макс. 1 път на ден, докато при линейката теоретично има нон-стоп "топло-студено"
. Отделно: (без да съм сигурен) Тия усилени части на линейката, дето си се захласнал по тях, нали знаеш че са на "едни други пари", като нещо се счупи нещо. А пощенския е стандартен, доколкото съм ги оглеждал.
. По вторкласните пътища ще е малко по-тегаво, защото винаги трябва да гледаш как се разминаваш с останалите. При моя бус ефекта не е толкова болезнен, защото той е широк колкото нормален автомобил
. Едва ли ще можеш да караш мноооого по-бързо от 100, заради възд. съпротивление
. Таксите са ти по-големи: както на магистралата, така и по къмпингите
. Забрави за подземни гаражи, а "по Европата" това са местата , където може да паркираш за по дълго, за да видиш града. Винаги го има и варианта да паркираш по-надалечко в краен квартал, но пък там идва момента с опасността от грабеж + разходи за градски транспорт във въпросния град.
И едно друго нещо - недейте да ползвате храстите по магистралата и растплаците за тоалетна, няма по-гнусно нещо от това да слезеш да хапнеш и да починеш някъде и от храстите да лъха на...ти се сещаш какво.
За мен оптималната кола за реализиране на твоята идея е бус с макс. дълга база (Т4 / Виано / Вито и подобни) до макс. 2м височина (заради гаражите), изкорубен и направен по твоя вкус (погледни релсовите системи и как се градят шкафчета върху тях, заради идеята ти с бързо разтоварване) с макс. голям мотор за бюджета и модела. Не искам да ти казвам какво беше лятото на магистралата в Италия - добре, че аз можех да "плувам с колите". Иначе си абониран за най-дясна лента до края на магистралата.
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Линейка- преработване на кемпер.
Бусовете Т4 ми харесват и то много, но са предимно "пътнически" ориентирани - не го виждам с товар от тон-тон и двеста , а и обема на купето ще ми е малко ...малък
На мен ще ми е необходимо в 3/4 от времето като тов. кола , а след това вече- и като автомобил за св. време(кемпер) . Досега с паркирането в градоветене не съм имал сериозни проблеми , може би не съм ходил на "сериозни" места.Таксите по автобаните ,че са по-скъпи - не споря, ама колко много ?Въпреки ,че прим . Австрия са на МПС бруто до 3.5 т -еднакви . Сума от порядъка на 20-30 ойро горница не "събаря" мерака ми ( за такси)
Другия момент: за къмпингите - доколкото съм запознат: те са на брой МПС + брой хора ( да не греша нещо
) . За "по-усилените части, че съм се бил прехласнал по тях" .. еми не е така . Въпроса ми беше дали ще се справят с товар от порядъка посочен по-горе , а колеги споделиха мнение ,че са вероятно по-усилени. За това ,че е линейка и е бил "взет живота и " - тука не мога да дам мнение и ще го имам на в предвид. За пощенските коли- еми те масово са с малки ( слаби) мАторчета
Тука мн "буквално" си изтълкувал мнението ми
И на мен ми е неприятно това
Ползваме си предназначените места , а където ги няма ( на селския гьол примерно) е там вече няма как
търчим у гУрЪтЪ .
Здраве да е .Ще му мислим , като се случи момента
, а и "късмета" ни какъв ще е ...

На мен ще ми е необходимо в 3/4 от времето като тов. кола , а след това вече- и като автомобил за св. време(кемпер) . Досега с паркирането в градоветене не съм имал сериозни проблеми , може би не съм ходил на "сериозни" места.Таксите по автобаните ,че са по-скъпи - не споря, ама колко много ?Въпреки ,че прим . Австрия са на МПС бруто до 3.5 т -еднакви . Сума от порядъка на 20-30 ойро горница не "събаря" мерака ми ( за такси)


Чудомир написа:.....
И едно друго нещо - недейте да ползвате храстите по магистралата и растплаците за тоалетна, няма по-гнусно нещо от това да слезеш да хапнеш и да починеш някъде и от храстите да лъха на...ти се сещаш какво.
..
Тука мн "буквално" си изтълкувал мнението ми



Здраве да е .Ще му мислим , като се случи момента

- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20290
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Линейка- преработване на кемпер.
Колега аз не съм сигурен, че тази линейка ще бъде с регистрация с максимална общодопустима маса до 3500 кг.
Трябва да се види какво пише в талона на някоя такава, но според мен с позволения товар ще прехвърли 3.5 тона.
Трябва да се види какво пише в талона на някоя такава, но според мен с позволения товар ще прехвърли 3.5 тона.
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Линейка- преработване на кемпер.
На посочената от мен обява ( на предната страница) в случая се води : Zulässiges Gesamtgewicht: 3.500 kg
т.е. максимално допустимо общо тегло - 3500 кг.
Така ,че според мен това си "отпада" като проблем в регистрацията ( мисля)
т.е. максимално допустимо общо тегло - 3500 кг.

-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Линейка- преработване на кемпер.
Поне идеи има
, остава и мерак да има .
https://plus.google.com/photos/10738488 ... 2LSTmvL-Mg
http://houselove.org/van.php

https://plus.google.com/photos/10738488 ... 2LSTmvL-Mg
http://houselove.org/van.php
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: eddyman, Краси брест и 44 госта