Проблемно палене при Golf 2. (Решен)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Stojan
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 26 юли 2012 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Проблемно палене при Golf 2. (Решен)

Мнениеот Stojan » Чет 08 ное 2012 15:44


Здравейте!Имам голф 2 GT, двигателя не знам какъв код е. Проблема ми е в карбуратора. Няколко колеги от форума се опитаха да ми помогнат, но безрезултатно. Проблема, до колкото си мисля е в ел. смукача, на Pierburg 2E (2e2 незнам на него пише само 2Е), който майстора ми каза, че бил от 1.3, а голфа ми е 1.8. Аз съм 3ти собственик, предния му махнал инжекцията и сложил карб. Кфо прайл не го знам. Колектора е от инжекциона. Проблема е в паленето. Пали от 3-4 път с помпане, после трябва да поддържам с педала на газта 2000-3000 оборота докато загрее колата, ако пусна педала на газта моментално изгасва.Когато е загряла пали от раз без проблем. Тази седмица ходи на майстор промил гопочиствак, какво ли не правил( майка ми взе колата от него и така не го питала какъв е проблема на карба... facepalm) пак трябвало да се загрява. След като загрее колата няма проблеми, но при температури близки до 0 градуса 5-10 мин да гориш бензин на 1 място не е много приятно. Тъй като неудачните майстори знаят само как се сменят накладки и гуми, решили да вземат и моите пари, та успяха.Освен това ми предлага да паля на бензин и да сложа газова уредба, че да подгравям пак 10 мин на бензини да включвам газ, да му изръся 1 камион пари...Замислил съм си да слагам нов, познавам човек който може да ми го сложи, но не знае какъв трябва да търся. Надписите по карба ми са:
Pierburg 2E

030129 016B
VW/AU 5 241
Нямам идея какво означават тези цифри. Двигателя е 1800 кубика. До колкото знам заводствени голфове 1.8 с карбове няма... Помогнете какъв карб да търся, че да ми захранва двигателя и да не давам пари на вятъра по някакви сополи, които гледат да вземат парите на хората.Всякакви съвети ще са ми в полза. Да кажа, че хал хабер си нямам от механиката на колите. Горе-долу знам частите по моята кола.Също казах, че колектора е от моното, та какво ще кажете за връщане на моното и каква пара ще ми струва и струва ли си парите ?

Последна промяна от Stojan на Пет 23 ное 2012 15:22, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: Проблемно палене при Golf 2.

Мнениеот toshara » Чет 08 ное 2012 17:54


Pierburg е едно от недоразуменията при Golf 2.Аз бях с 2Е2,прецака се,сега съм с 2Е и държи уж,но не мога да кажа,че е безпроблемен,напротив-не съм особено доволен.Потърси Keihin от Audi,с тях ставало много добре.Или ако може да си върнеш моното-въпреки,че щом веднъж е махано,не си струва разправията да се върне....
Много "майстори" има в нащата мила родина,лошото е,че приказват така,че да им повярваш и ако си малко по-наивен да им се вържеш така те омотават,че :screwy
За това моята кола от 3 години "майстор" не е видяла,гледам всичко първо да пробвам да си го направя...
Айде,че стана много офф-топика :beat_butt2


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Проблемно палене при Golf 2.

Мнениеот moimoimoi » Чет 08 ное 2012 18:15


щом не ти подържа обороти докато загрее най вероятния проблем е в термоампулата-едно черно нещо в което влизат маркучи за вода, та от термоампулата трябва да излиза едно лостче което трябва да отваря леко клапата на карба и така да има обороти-при тебе явно не работи нещо както трябва
варианта с карбуратор кейхин от ауди е добър
виж тази тема ,има му снимката viewtopic.php?f=2&t=355762&hilit=%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B1%D1%83%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80
другия вариант е да си направиш ръчен смукач
Прикачени файлове
IMG_0202.JPG
IMG_0203.JPG


Потребителски аватар
Stojan
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 26 юли 2012 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Проблемно палене при Golf 2.

Мнениеот Stojan » Чет 08 ное 2012 18:19


Кейхин-а много пари ще струва цялата история. А не разполагам. Каква е разликата между 2Е и 2Е2. Също ако зема от 1.6 голф 2 Pierburg 2Е ще захрани ли моя 1.8 и по освен мястото на газта, модела, числата. които дадох в горния пост ли трябва да се търси нов карб ?


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Проблемно палене при Golf 2.

Мнениеот moimoimoi » Чет 08 ное 2012 18:27


ето един карб за 60 кинта viewtopic.php?f=50&t=351393


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: Проблемно палене при Golf 2.

Мнениеот kn9453 » Чет 08 ное 2012 18:29


Аз от 2ЕЕ минах на КЕЙХИН цялата галимация струваше около 200лв.НЕ съм доволен нито откъм вървеж,нито откъм разход!


Потребителски аватар
Stojan
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 26 юли 2012 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Проблемно палене при Golf 2.

Мнениеот Stojan » Чет 08 ное 2012 18:43


Колеги сега приказвах с баща ми и решихме да се заемем с сменянето на термоампулата, която колегата спомена и даде снимки. Точно това, което върши тя ( да държи клапата отворена докато загрее колата) не го прави. Намерих сайт с рециклирани такива. Ще се заема със смяната и ще докладвам ако се реши проблема. Благодаря за помощта колеги ! Дано се оправи и е в това проблема. :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблемно палене при Golf 2.

Мнениеот stefan4o » Чет 08 ное 2012 18:44


Stojan написа:Кейхин-а много пари ще струва цялата история. А не разполагам. Каква е разликата между 2Е и 2Е2. Също ако зема от 1.6 голф 2 Pierburg 2Е ще захрани ли моя 1.8 и по освен мястото на газта, модела, числата. които дадох в горния пост ли трябва да се търси нов карб ?

По този номер, който си цитирал действително излиза 2е3, който се монтира на 1.3 мотори. Ще проверя после от къщи от каква точно кола е. В случая, това е без значение. Този карбуратор е с полу-автоматичен смукач и като цяло не е особено проблемен. Дали може да храни 1.8 не зная, но имам спомен, че се монтира на лекотоварни като ЛТ с кубатура подобна на твоята (предполагам обаче с други жигльори). Според мен ако има шанс да го ремонтираш е приемлив вариант, понеже може да не е нещо сериозно.
Ето малко инфо, но е на руски:
http://jetta2.org/info/sprav-1/spravka- ... -12-4.html


Потребителски аватар
Stojan
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 26 юли 2012 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Проблемно палене при Golf 2.

Мнениеот Stojan » Чет 08 ное 2012 19:45


stefan4o написа:
Stojan написа:Кейхин-а много пари ще струва цялата история. А не разполагам. Каква е разликата между 2Е и 2Е2. Също ако зема от 1.6 голф 2 Pierburg 2Е ще захрани ли моя 1.8 и по освен мястото на газта, модела, числата. които дадох в горния пост ли трябва да се търси нов карб ?

По този номер, който си цитирал действително излиза 2е3, който се монтира на 1.3 мотори. Ще проверя после от къщи от каква точно кола е. В случая, това е без значение. Този карбуратор е с полу-автоматичен смукач и като цяло не е особено проблемен. Дали може да храни 1.8 не зная, но имам спомен, че се монтира на лекотоварни като ЛТ с кубатура подобна на твоята (предполагам обаче с други жигльори). Според мен ако има шанс да го ремонтираш е приемлив вариант, понеже може да не е нещо сериозно.
Ето малко инфо, но е на руски:
http://jetta2.org/info/sprav-1/spravka- ... -12-4.html

На карба пише 2Е. Та за 2Е ли да поръчам ампула или за 2Е3 ?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблемно палене при Golf 2.

Мнениеот stefan4o » Чет 08 ное 2012 20:10


Според номера, който си дал излиза 2е3 по ЕТКА за мотор MH 1.3-литров с 55к.с. Аз не бих сменял нищо без да съм сигурен, че е за смяна. Кой точно елемент те съмнява, че е за смяна от схемичката в руския сайт?


zdravko_jett
Мнения: 1877
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблемно палене при Golf 2.

Мнениеот zdravko_jett » Чет 08 ное 2012 20:54


Stojan написа:Кейхин-а много пари ще струва цялата история. А не разполагам. Каква е разликата между 2Е и 2Е2. Също ако зема от 1.6 голф 2 Pierburg 2Е ще захрани ли моя 1.8 и по освен мястото на газта, модела, числата. които дадох в горния пост ли трябва да се търси нов карб ?

2Е:


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Проблемно палене при Golf 2.

Мнениеот moimoimoi » Чет 08 ное 2012 21:15


и какво искаш да кажеш че няма 2Е?
на голфа 1.3 HK двигател на карба пише PIERBURG 2E


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблемно палене при Golf 2.

Мнениеот stefan4o » Чет 08 ное 2012 21:55


2Е е серията карбуратори, която се произвежда от Пиербург. 3 основни модела са: 2е2 (монтира се на 1.6 и 1.8 моторите), 2е3 - монтира се на мотори до 1.3 при леките коли, ползва се при някои от лекотоварните, също така тоя карбуратор се ползва при коли като Мерцедес 190, Форд Сиера, Опел Вектра/Кадет и т.н. 2ее познат като екотроник се среща при PN код с 1.6-литров мотор, слага се на Ауди 80, мисля, че се монтира и при Опел. Но това беше леко лирично отклонение.


Потребителски аватар
Stojan
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 26 юли 2012 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Проблемно палене при Golf 2.

Мнениеот Stojan » Чет 08 ное 2012 22:11


stefan4o написа:Според номера, който си дал излиза 2е3 по ЕТКА за мотор MH 1.3-литров с 55к.с. Аз не бих сменял нищо без да съм сигурен, че е за смяна. Кой точно елемент те съмнява, че е за смяна от схемичката в руския сайт?

Проблема е гасненето е само докато загрее двигателя. Тоест няма кой да държи клапата отворена докато загрее и трябва да кисна пред блока 10 мин и да хабя бензина.Аз не виждам друг вариант да е проблема.Като не мога да разчитам на "майсторите" по-добре на моя глава да взема тази термоампула, няма да ме е толкова яд.
П.С А последно какъв мие карба ? По дадените данни в 1вия пост не може ли да се разбере. Честно казано търсих ама не намерих нищо. А за сайта: http://online.merkury-bg.biz/Joomla/%D0%9C%D0%B5%D0%BC%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D1%81%D0%BC%D1%83%D0%BA%D0%B0%D1%87.html Този сайт тук намерих тези термоампули рециклирали ги хората и дават гаранция. Карба ако не разбера какъв е по снимката на ампулата ще го търся.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблемно палене при Golf 2.

Мнениеот stefan4o » Чет 08 ное 2012 22:21


Карбуратора ти го казах кой модел е - 2е3 от 1.3л. двигател.
Относно това на снимката - в описанията е написано пневматичен клапан, не зная защо го зовете термо ампула. Съветвам те да погледнеш клапата на смукача как се движи и дали изобщо се движи, тя е свързана с биметалната пластина, която е в камерата с двата щуцера за антифриза. Когато колата е студена, тая клапа на смукача трябва да е почти затворена (но не напълно защото ще изгасне колата). Със загряването на антифриза се отваря постепенно, докато се отвори под ъгъл близо 90 градуса с повърхността на карбуратора (т.е. почти напълно отворена). След това можеш да провериш херметичността на въпросния пневматичен клапан (те са два, другият е за отваряне на 2ра дроселна клапа под товар на мотора) като просто засмучеш с уста през някое здраво вакуумно маркуче, за да разбереш дали мембраната е здрава. 2е3 е сравнително не много сложен карбуратор затова по-рано в темата те посъветвах да го възстановиш (примерно като си вземеш още един такъв за части), отколкото да хвърляш пари за Кейхин или друга алтернатива, която иска познания, опит и не на последно място - пари. :beer

Последна промяна от stefan4o на Чет 08 ное 2012 22:25, променено общо 1 път.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта