Проблемно палене при Golf 2. (Решен)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Stojan
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 26 юли 2012 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Проблемно палене при Golf 2.

Мнениеот Stojan » Чет 08 ное 2012 22:25


stefan4o написа:Карбуратора ти го казах кой модел е - 2е3 от 1.3л. двигател.
Относно това на снимката - в описанията е написано пневматичен клапан, не зная защо го зовете термо ампула. В него вероятно има мембрана и възвратна пружина. Съветвам те да погледнеш клапата на смукача как се движи и дали изобщо се движи, тя е свързана с биметалната пластина, която е в камерата с двата щуцера за антифриза. Когато колата е студена, тая клапа на смукача трябва да е почти затворена (но не напълно защото ще изгасне колата). Със загряването на антифриза се отваря постепенно, докато се отвори под ъгъл близо 90 градуса с повърхността на карбуратора (т.е. почти напълно отворена). След това можеш да провериш херметичността на въпросния пневматичен клапан (те са два, другият е за отваряне на 2ра дроселна клапа под товар на мотора) като просто засмучеш с уста през някое здраво вакуумно маркуче, за да разбереш дали мембраната е здрава. 2е3 е сравнително не много сложен карбуратор затова по-рано в темата те посъветвах да го възстановиш (примерно като си вземеш още един такъв за части), отколкото да хвърляш пари за Кейхин или друга алтернатива, която иска познания, опит и не на последно място - пари. :beer

Мерси колега.Все пак можеш ли да ми кажеш от кои от тези мембрани трябва да разпитвам из сайта, ако се наложи да купувам такава ? Мерси за помощта все пак.Да спомена, че вчера беше смазван и почистван.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблемно палене при Golf 2.

Мнениеот stefan4o » Чет 08 ное 2012 22:28


Мисля, че тази трябва да е за твоя карбуратор, но най-добре е да питаш и хората собственици на сайта:
http://online.merkury-bg.biz/Joomla/ind ... t&Itemid=1
Имам спомен, че моята е такава, а аз карам с почти същия карбуратор. Погледни твоята с два щуцера ли е или с един.


Потребителски аватар
Stojan
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 26 юли 2012 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Проблемно палене при Golf 2. (Решен)

Мнениеот Stojan » Пет 23 ное 2012 15:23


Паленето, поддържане на обороти, всичко е оправено. Целия проблем беше в 1 пружина на тази термоампула. Намерихме пружинката, сменихме я и се оправи.


SmokeDjo
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проблемно палене при Golf 2. (Решен)

Мнениеот SmokeDjo » Пет 23 ное 2012 17:36


Колеги тези рециклираните мембрани ли е ампули ли е за какво точно служат??? с тази врътка там какво се регулира??? Благодаря.


Потребителски аватар
Stojan
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 26 юли 2012 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Проблемно палене при Golf 2. (Решен)

Мнениеот Stojan » Пон 26 ное 2012 11:28


Според мен тези термоампули/смукачни мембрани за 2Е са си баш смукача според мене.Те са свързани с малкия кръг на водата, който излиза от двигателя. Когато водата е студена, това рамо с пружината държи клапата на карба отворена и затова на празен ход двигателя не гасне. След като загрее двигателя, водата и тя загрява и следствие рамото се връща.Смисъла на това нещо е да държи оборотите докато загрее колата. Рециклираните представляват стари, лъснати, прочистени и с нови пружинки или рамена.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта