stefan4o написа:Карбуратора ти го казах кой модел е - 2е3 от 1.3л. двигател.
Относно това на снимката - в описанията е написано пневматичен клапан, не зная защо го зовете термо ампула. В него вероятно има мембрана и възвратна пружина. Съветвам те да погледнеш клапата на смукача как се движи и дали изобщо се движи, тя е свързана с биметалната пластина, която е в камерата с двата щуцера за антифриза. Когато колата е студена, тая клапа на смукача трябва да е почти затворена (но не напълно защото ще изгасне колата). Със загряването на антифриза се отваря постепенно, докато се отвори под ъгъл близо 90 градуса с повърхността на карбуратора (т.е. почти напълно отворена). След това можеш да провериш херметичността на въпросния пневматичен клапан (те са два, другият е за отваряне на 2ра дроселна клапа под товар на мотора) като просто засмучеш с уста през някое здраво вакуумно маркуче, за да разбереш дали мембраната е здрава. 2е3 е сравнително не много сложен карбуратор затова по-рано в темата те посъветвах да го възстановиш (примерно като си вземеш още един такъв за части), отколкото да хвърляш пари за Кейхин или друга алтернатива, която иска познания, опит и не на последно място - пари.
Мерси колега.Все пак можеш ли да ми кажеш от кои от тези мембрани трябва да разпитвам из сайта, ако се наложи да купувам такава ? Мерси за помощта все пак.Да спомена, че вчера беше смазван и почистван.