


Фланци без центриращ ръб? Проблем?
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Фланци без центриращ ръб? Проблем?
Започва от 13мм., щото на Мк3 капачката на задните главини е 12мм.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Фланци без центриращ ръб? Проблем?
Добре колега, аз сега имам два въпроса за да ми стане максималноя ясно
:
1- тоест 5 мм фланец на главина може (безопасно е) и без този ръб?
2- когато примерно капачката както спомена е 12 мм, а примерно фланеца е 15 мм, тоест той покрива тези 12 мм и от останалите 3 мм почва този ръб? Правилно ли смятам?

1- тоест 5 мм фланец на главина може (безопасно е) и без този ръб?
2- когато примерно капачката както спомена е 12 мм, а примерно фланеца е 15 мм, тоест той покрива тези 12 мм и от останалите 3 мм почва този ръб? Правилно ли смятам?
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Фланци без центриращ ръб? Проблем?
nokiangage написа:Добре колега, аз сега имам два въпроса за да ми стане максималноя ясно:
1- тоест 5 мм фланец на главина може (безопасно е) и без този ръб?
2- когато примерно капачката както спомена е 12 мм, а примерно фланеца е 15 мм, тоест той покрива тези 12 мм и от останалите 3 мм почва този ръб? Правилно ли смятам?
Точно така.

След 12-тия милиметър може да се направи конус с монтажен ръб за джантата.
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Фланци без центриращ ръб? Проблем?
yoan4o ,проблема въобще не е в капачката и тя не пречи.На предните и задните фланци и сменявам местата без проблем. Проблема е, че и вътр. и външния размер е 57мм и трябват 4-5мм за да се "пренесе" през самия фланец. Величков ми прави мойте фланци и ми каза, че по-тънък от 15мм не може да ми направи с вътр. и външ. 57.1
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Фланци без центриращ ръб? Проблем?
Това имам в предвид и аз, просто не съм се изразил правилно, явно, давам капачката за пример за разстоянието. 

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Фланци без центриращ ръб? Проблем?
110afn написа:yoan4o ,проблема въобще не е в капачката и тя не пречи.На предните и задните фланци и сменявам местата без проблем. Проблема е, че и вътр. и външния размер е 57мм и трябват 4-5мм за да се "пренесе" през самия фланец. Величков ми прави мойте фланци и ми каза, че по-тънък от 15мм не може да ми направи с вътр. и външ. 57.1
То от по-малки няма и смисъл за мен

- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Фланци без центриращ ръб? Проблем?
Гледам че тук е дискутирано ,и за това ще питам тук...
Начи като меря централния отвор на главината виждам че до 5-6 мм фланец си може без подвеждаща втулка на него щото тая на главината хваща и фланеца и джантата....тя е около 14 мм при мен...
Над 13-14 мм може вече да се направи подвеждаща втулка на фланеца,като се направи малко конусче дето го има на джантата ,но какво се прави когато фланеца е 10 мм..
Вчера се чудихме със стругара и единственото решение е да се направят някакви втулки които да се надяната на подвеждащия централен отвор на главината....демек да се удължи...има ли друго решение...
Начи като меря централния отвор на главината виждам че до 5-6 мм фланец си може без подвеждаща втулка на него щото тая на главината хваща и фланеца и джантата....тя е около 14 мм при мен...
Над 13-14 мм може вече да се направи подвеждаща втулка на фланеца,като се направи малко конусче дето го има на джантата ,но какво се прави когато фланеца е 10 мм..
Вчера се чудихме със стругара и единственото решение е да се направят някакви втулки които да се надяната на подвеждащия централен отвор на главината....демек да се удължи...има ли друго решение...
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Фланци без центриращ ръб? Проблем?
С 10мм си по средата на нищото. Остават ти 3мм да "стъпи" джантата и ако е Лята и има фаска ще падне преди да сложиш болтовете. Прави ги на 15мм ако ти позволяват другите неща. Така и така ще даваш пари за по-дълги болтове
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Фланци без центриращ ръб? Проблем?
Точно това ми е проблема...имам на 20мм и на 15 мм фланци...за зимните 16" стават но за летните 17" ми излизат колелата много на вън и е грозно....без фланци пък също е грозно...трябва ми за отпред 5 мм за отзад 10 мм...да ми мирне главата...
...аиде отпред можеи да мине без но отзад си влиза колелото на вътре и ме дразни...
Сега съм сложил тея 15 мм отзад но още маааалко трябва да се прибере гумата...

Сега съм сложил тея 15 мм отзад но още маааалко трябва да се прибере гумата...
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта