Фланци без центриращ ръб? Проблем?
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Фланци без центриращ ръб? Проблем?
Започва от 13мм., щото на Мк3 капачката на задните главини е 12мм.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Фланци без центриращ ръб? Проблем?
Добре колега, аз сега имам два въпроса за да ми стане максималноя ясно
:
1- тоест 5 мм фланец на главина може (безопасно е) и без този ръб?
2- когато примерно капачката както спомена е 12 мм, а примерно фланеца е 15 мм, тоест той покрива тези 12 мм и от останалите 3 мм почва този ръб? Правилно ли смятам?
1- тоест 5 мм фланец на главина може (безопасно е) и без този ръб?
2- когато примерно капачката както спомена е 12 мм, а примерно фланеца е 15 мм, тоест той покрива тези 12 мм и от останалите 3 мм почва този ръб? Правилно ли смятам?
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Фланци без центриращ ръб? Проблем?
nokiangage написа:Добре колега, аз сега имам два въпроса за да ми стане максималноя ясно:
1- тоест 5 мм фланец на главина може (безопасно е) и без този ръб?
2- когато примерно капачката както спомена е 12 мм, а примерно фланеца е 15 мм, тоест той покрива тези 12 мм и от останалите 3 мм почва този ръб? Правилно ли смятам?
Точно така.
След 12-тия милиметър може да се направи конус с монтажен ръб за джантата.
- 110afn
- Мнения: 1908
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Фланци без центриращ ръб? Проблем?
yoan4o ,проблема въобще не е в капачката и тя не пречи.На предните и задните фланци и сменявам местата без проблем. Проблема е, че и вътр. и външния размер е 57мм и трябват 4-5мм за да се "пренесе" през самия фланец. Величков ми прави мойте фланци и ми каза, че по-тънък от 15мм не може да ми направи с вътр. и външ. 57.1
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Фланци без центриращ ръб? Проблем?
Това имам в предвид и аз, просто не съм се изразил правилно, явно, давам капачката за пример за разстоянието. 

- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7868
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Фланци без центриращ ръб? Проблем?
110afn написа:yoan4o ,проблема въобще не е в капачката и тя не пречи.На предните и задните фланци и сменявам местата без проблем. Проблема е, че и вътр. и външния размер е 57мм и трябват 4-5мм за да се "пренесе" през самия фланец. Величков ми прави мойте фланци и ми каза, че по-тънък от 15мм не може да ми направи с вътр. и външ. 57.1
То от по-малки няма и смисъл за мен

- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Фланци без центриращ ръб? Проблем?
Гледам че тук е дискутирано ,и за това ще питам тук...
Начи като меря централния отвор на главината виждам че до 5-6 мм фланец си може без подвеждаща втулка на него щото тая на главината хваща и фланеца и джантата....тя е около 14 мм при мен...
Над 13-14 мм може вече да се направи подвеждаща втулка на фланеца,като се направи малко конусче дето го има на джантата ,но какво се прави когато фланеца е 10 мм..
Вчера се чудихме със стругара и единственото решение е да се направят някакви втулки които да се надяната на подвеждащия централен отвор на главината....демек да се удължи...има ли друго решение...
Начи като меря централния отвор на главината виждам че до 5-6 мм фланец си може без подвеждаща втулка на него щото тая на главината хваща и фланеца и джантата....тя е около 14 мм при мен...
Над 13-14 мм може вече да се направи подвеждаща втулка на фланеца,като се направи малко конусче дето го има на джантата ,но какво се прави когато фланеца е 10 мм..
Вчера се чудихме със стругара и единственото решение е да се направят някакви втулки които да се надяната на подвеждащия централен отвор на главината....демек да се удължи...има ли друго решение...
- 110afn
- Мнения: 1908
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Фланци без центриращ ръб? Проблем?
С 10мм си по средата на нищото. Остават ти 3мм да "стъпи" джантата и ако е Лята и има фаска ще падне преди да сложиш болтовете. Прави ги на 15мм ако ти позволяват другите неща. Така и така ще даваш пари за по-дълги болтове
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Фланци без центриращ ръб? Проблем?
Точно това ми е проблема...имам на 20мм и на 15 мм фланци...за зимните 16" стават но за летните 17" ми излизат колелата много на вън и е грозно....без фланци пък също е грозно...трябва ми за отпред 5 мм за отзад 10 мм...да ми мирне главата...
...аиде отпред можеи да мине без но отзад си влиза колелото на вътре и ме дразни...
Сега съм сложил тея 15 мм отзад но още маааалко трябва да се прибере гумата...
...аиде отпред можеи да мине без но отзад си влиза колелото на вътре и ме дразни...Сега съм сложил тея 15 мм отзад но още маааалко трябва да се прибере гумата...
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта