Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: подгряване на антифриза на Г3 1,9TDI 1Z двигател
Тц това не е предварителен подгрев а последващ такъв и зависи не само от температурата ами и от натовареноста на алтернатора-имаш мощност ще ти пусне нямаш мощност няма да ти пусне.Температурата на включване е под 0 гр със сигурност под 5 гр е за предварителния подгрев на запалителните свещи.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: подгряване на антифриза на Г3 1,9TDI 1Z двигател
Прав си, вероятно е ставало дума за погревните свещи.
- pepi_iliev
- Мнения: 189
- Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
- Двигател: AGR
- Местоположение: София
Re: подгряване на антифриза на Г3 1,9TDI 1Z двигател
fox_vt написа:Тц това не е предварителен подгрев а последващ такъв и зависи не само от температурата ами и от натовареноста на алтернатора-имаш мощност ще ти пусне нямаш мощност няма да ти пусне.Температурата на включване е под 0 гр със сигурност под 5 гр е за предварителния подгрев на запалителните свещи.
Ахаа, значи е под 0, а не под 5. Днес карах 10 км с включен Ваг Ком. Интересното беше, че ми пишеше, че алтернатора зарежда на 99,8%. Изключих всички консуматори и пак си показваше толкова.


-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: подгряване на антифриза на Г3 1,9TDI 1Z двигател
puning написа:Колега пробвай директно с кабел от + на акумулатора, ако прави голяма искра значи има консумация, което от своя страна значи че свещта е здрава. Не искам да съм лош пророк, но си мисля, че няма да намериш голяма разлика. Аз вдигнах такъв шум в тази тема - то схеми ли не исках, от немски си превеждах, замервах, колегите помагаха и най-накрая се оказа, че всичко ми работи, но само леко разтапя предния прозорец(не че е малко), но на мен си ми е студено до към 10-ата мин. от паленето на колата. Мисълта, че тая джаджа работи прави загряването по-бързо
Колега,оказа се много прав!
Днес ми остана време и проверих свещите.Откачих захранващите кабели и една по една ги мерих с мултицет-2,6 Ом -всичките здрави.Взех кабелче и директно от "+"-дават искра и греят.
И аз мисля да се грея от мисълта,че всичко работи

Re: подгряване на антифриза на Г3 1,9TDI 1Z двигател
Колеги на Пасат АВФ 131к. зад тандем помпата има некви като свещи и луличк, дали са подгревните на антифриза ?
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: подгряване на антифриза на Г3 1,9TDI 1Z двигател
А при положение,че автомобилите ни нямат такава екстра как можем да си я направим ? И ако може със едно голямо реле 70-80А и със копче да се пуска ? 

Re: подгряване на антифриза на Г3 1,9TDI 1Z двигател
на 2.5 ТДИ, автоматик къде трябва да стоят, щото не ги намирам, и ако няма как може да се поставят ?
нещо такова ли да търся ?

нещо такова ли да търся ?

- pepi_iliev
- Мнения: 189
- Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
- Двигател: AGR
- Местоположение: София
Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
Колеги, при -4 градуса на антифриза днес, не ми включи подгрева на свещите на антифриза. Допълнително е поставяна инсталацията. На тестов режим с Ваг-Ком релето включва и си работи. Възможно ли е да трябва да се активира някъде с Ваг-Ком? 

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
До колкото си спомням назад в темата пише-копма пуска тези свещи при под -5гр.,при свободна мощност.Ако си пуснал много други консуматори-задно стъкло,фарове,мощни усилватели или ти е слаб алтернатора или акумулатора може и да не ги пусне.Тоест около 30 сек след запалване пуска 1 свещ и след още някякво време пуска и другите.Затова колеги си слагат 2 светодиода в купето,свързани със свещите и тогава със сигурност знаят и виждат момента, в който те работят.
- pepi_iliev
- Мнения: 189
- Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
- Двигател: AGR
- Местоположение: София
Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
И аз го мислих това с диодите и но няма кога да го правя. Аз меря кабелите с мултицет, но веднага като запаля.
Въпросът е, че при мен в 16-та група винаги ми показва, че алтернатора ми работи на 99%. Независимо дали съм пуснал някакви консуматори или не.

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
Свещите на на антифриза не се включват веднага
ако температурата е под минималната горе долу 1-2 минути и тогава се включват.Имам светодиоди в купето и мога да кажа със сигурност.

Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
Какво значи под минималната и как се връзват светодиоди нали ?
Каде във Ваг кома дава колко процента зарежда Алтернатора ?
Каде във Ваг кома дава колко процента зарежда Алтернатора ?
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
Под минималната имам предвид под прага на включване -5 гр.За светодиодите-намираш релето за свещите при мен е в коша на двигателя до разширителния съд.От него излизат 2 дебели проводника като единия е малко по тънък от другия.Завити са с болтове към релето и за целта си правиш две кабелчета 0,5кв/мм със кабелни обувки съответстващи на болтовете на релето.По тънкия кабел е за едната свещ по дебелия за другите 2.Прекарваш кабелите във купето и ги запояваш за два светодиода като предварително сложиш резистор за да работят на 12 волта и другия край на светодиодите свързваш заедно и на маса.Ако температурата е под -5 гр ще видиш че светва светодиода за едната свещ стои така 5-10 сек угасва и светва другия за двете свещи и пак след 5-10 сек светват и двата заедно.Това ако при всички проверки компа реши че имаш налична мощност.
Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
Да кажа само, че мойте свещи се включват и при -2 градуса (тествано днес). Включиха се 2 свещи само, но подозирам, че не имало мощност от алтернатора.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
Малко ъпдейт и от мен явно съм забравил-по борд показа -3 и се включиха и трите но 10-15 сек след запалване и интервала между превключването от 1 към 2 и към 3 е към 3-4 сек.И ест стъклата се разтопиха за няма и 2 мин 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 45 госта