Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: подгряване на антифриза на Г3 1,9TDI 1Z двигател

Мнениеот fox_vt » Пет 09 ное 2012 21:25


Тц това не е предварителен подгрев а последващ такъв и зависи не само от температурата ами и от натовареноста на алтернатора-имаш мощност ще ти пусне нямаш мощност няма да ти пусне.Температурата на включване е под 0 гр със сигурност под 5 гр е за предварителния подгрев на запалителните свещи.




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: подгряване на антифриза на Г3 1,9TDI 1Z двигател

Мнениеот milmar » Пет 09 ное 2012 23:18


Прав си, вероятно е ставало дума за погревните свещи.


Потребителски аватар
pepi_iliev
Мнения: 189
Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
Двигател: AGR
Местоположение: София

Re: подгряване на антифриза на Г3 1,9TDI 1Z двигател

Мнениеот pepi_iliev » Съб 10 ное 2012 1:28


fox_vt написа:Тц това не е предварителен подгрев а последващ такъв и зависи не само от температурата ами и от натовареноста на алтернатора-имаш мощност ще ти пусне нямаш мощност няма да ти пусне.Температурата на включване е под 0 гр със сигурност под 5 гр е за предварителния подгрев на запалителните свещи.


Ахаа, значи е под 0, а не под 5. Днес карах 10 км с включен Ваг Ком. Интересното беше, че ми пишеше, че алтернатора зарежда на 99,8%. Изключих всички консуматори и пак си показваше толкова. :screwy В интерес на истината до 40 градуса някъде ми загря за около 2 километра сигурно. Но после до 90 градуса и трябваха още около 8. :roll: Всичко това с включено парно, без да затварям клапата за външния въздух.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: подгряване на антифриза на Г3 1,9TDI 1Z двигател

Мнениеот gancho » Нед 11 ное 2012 21:28


puning написа:Колега пробвай директно с кабел от + на акумулатора, ако прави голяма искра значи има консумация, което от своя страна значи че свещта е здрава. Не искам да съм лош пророк, но си мисля, че няма да намериш голяма разлика. Аз вдигнах такъв шум в тази тема - то схеми ли не исках, от немски си превеждах, замервах, колегите помагаха и най-накрая се оказа, че всичко ми работи, но само леко разтапя предния прозорец(не че е малко), но на мен си ми е студено до към 10-ата мин. от паленето на колата. Мисълта, че тая джаджа работи прави загряването по-бързо :D

Колега,оказа се много прав!
Днес ми остана време и проверих свещите.Откачих захранващите кабели и една по една ги мерих с мултицет-2,6 Ом -всичките здрави.Взех кабелче и директно от "+"-дават искра и греят.
И аз мисля да се грея от мисълта,че всичко работи mhihi


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: подгряване на антифриза на Г3 1,9TDI 1Z двигател

Мнениеот kossis » Вто 04 дек 2012 17:30


Колеги на Пасат АВФ 131к. зад тандем помпата има некви като свещи и луличк, дали са подгревните на антифриза ?


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: подгряване на антифриза на Г3 1,9TDI 1Z двигател

Мнениеот mastersound » Вто 04 дек 2012 21:51


А при положение,че автомобилите ни нямат такава екстра как можем да си я направим ? И ако може със едно голямо реле 70-80А и със копче да се пуска ? :)


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6252
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: подгряване на антифриза на Г3 1,9TDI 1Z двигател

Мнениеот VWGT » Чет 06 дек 2012 11:16


на 2.5 ТДИ, автоматик къде трябва да стоят, щото не ги намирам, и ако няма как може да се поставят ?

нещо такова ли да търся ?

Изображение


Потребителски аватар
pepi_iliev
Мнения: 189
Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
Двигател: AGR
Местоположение: София

Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза

Мнениеот pepi_iliev » Съб 08 дек 2012 9:15


Колеги, при -4 градуса на антифриза днес, не ми включи подгрева на свещите на антифриза. Допълнително е поставяна инсталацията. На тестов режим с Ваг-Ком релето включва и си работи. Възможно ли е да трябва да се активира някъде с Ваг-Ком? :(


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза

Мнениеот gancho » Съб 08 дек 2012 9:50


До колкото си спомням назад в темата пише-копма пуска тези свещи при под -5гр.,при свободна мощност.Ако си пуснал много други консуматори-задно стъкло,фарове,мощни усилватели или ти е слаб алтернатора или акумулатора може и да не ги пусне.Тоест около 30 сек след запалване пуска 1 свещ и след още някякво време пуска и другите.Затова колеги си слагат 2 светодиода в купето,свързани със свещите и тогава със сигурност знаят и виждат момента, в който те работят.


Потребителски аватар
pepi_iliev
Мнения: 189
Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
Двигател: AGR
Местоположение: София

Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза

Мнениеот pepi_iliev » Съб 08 дек 2012 10:15


И аз го мислих това с диодите и но няма кога да го правя. Аз меря кабелите с мултицет, но веднага като запаля. :roll: Въпросът е, че при мен в 16-та група винаги ми показва, че алтернатора ми работи на 99%. Независимо дали съм пуснал някакви консуматори или не.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза

Мнениеот fox_vt » Съб 08 дек 2012 18:57


Свещите на на антифриза не се включват веднага :!: ако температурата е под минималната горе долу 1-2 минути и тогава се включват.Имам светодиоди в купето и мога да кажа със сигурност.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза

Мнениеот kossis » Нед 09 дек 2012 15:12


Какво значи под минималната и как се връзват светодиоди нали ?

Каде във Ваг кома дава колко процента зарежда Алтернатора ?


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза

Мнениеот fox_vt » Нед 09 дек 2012 20:09


Под минималната имам предвид под прага на включване -5 гр.За светодиодите-намираш релето за свещите при мен е в коша на двигателя до разширителния съд.От него излизат 2 дебели проводника като единия е малко по тънък от другия.Завити са с болтове към релето и за целта си правиш две кабелчета 0,5кв/мм със кабелни обувки съответстващи на болтовете на релето.По тънкия кабел е за едната свещ по дебелия за другите 2.Прекарваш кабелите във купето и ги запояваш за два светодиода като предварително сложиш резистор за да работят на 12 волта и другия край на светодиодите свързваш заедно и на маса.Ако температурата е под -5 гр ще видиш че светва светодиода за едната свещ стои така 5-10 сек угасва и светва другия за двете свещи и пак след 5-10 сек светват и двата заедно.Това ако при всички проверки компа реши че имаш налична мощност.


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза

Мнениеот Alek » Нед 09 дек 2012 22:25


Да кажа само, че мойте свещи се включват и при -2 градуса (тествано днес). Включиха се 2 свещи само, но подозирам, че не имало мощност от алтернатора.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза

Мнениеот fox_vt » Пон 10 дек 2012 12:58


Малко ъпдейт и от мен явно съм забравил-по борд показа -3 и се включиха и трите но 10-15 сек след запалване и интервала между превключването от 1 към 2 и към 3 е към 3-4 сек.И ест стъклата се разтопиха за няма и 2 мин :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта