Газифициране ситроен SAXO- готово
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Газифициране ситроен SAXO
Благодарско и на двамата за полезната информация.
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Газифициране ситроен SAXO
какво стана газифицира ли го това ситроенче
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Газифициране ситроен SAXO
Всички части сме събрали, вчера след обяд ни остана малко време и успяхме да сложим бутилката, пълначката, пуснахме трасето до двигателния отсек. Бая ни забави това, няма много места да не кажа никакви, където да се скрие тръбата под колата. В крайна сметка минахме с доста зор над предпазната ламарината над гърнето.Тъпото е, че от две уредби правим една, а и както казах не си изкарваме хляба с това. Рано се и стъмни. Местата за изпарителя и клапана са ясни, водата, плочка си взехме и т.н Днес пак ще продължим следобед, Правим я на улицата, няма гараж, и времето ни съжали вчера, гледам и днес е слънчево, да видим.
Re: Газифициране ситроен SAXO
Колега няма ли място там ,където вървят спирачните маркучи ? На пасата ми отдолу си има на щипките на маркучите една свободна и като се пуснах по тази линия скрих тръбата перфектно,под корите и заедно с маркучите
Огледайте все пак ако има начин да го направите,ако не...свинските опашки на често да няма после ядове само

Огледайте все пак ако има начин да го направите,ако не...свинските опашки на често да няма после ядове само

-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Газифициране ситроен SAXO
Абе пасата си е кола. Място бол.
Тва ситроенче е като гола пушка. Няма нищо отдолу.
МОнтирали сме изпарителя и клапана, бутилката сме вързали. Остава да резнем парното и тоците.
Мръсната работа я свършихме. Няма къде и свинска опашка да вържеш, а и те гният.
Тва ситроенче е като гола пушка. Няма нищо отдолу.
МОнтирали сме изпарителя и клапана, бутилката сме вързали. Остава да резнем парното и тоците.
Мръсната работа я свършихме. Няма къде и свинска опашка да вържеш, а и те гният.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Газифициране ситроен SAXO
Това свършихме. Запалихме я на газ, но не държи празни обороти. Решихме, че е от вакума и боднахме един щуцер на кутията, но и там не се получи, мамка му. Как не се сетих ме да по запушим притока на въздух, като едно време на ладите, та да пооправим сместа.
Масата на бубината на изпарителя я вързахме към корпуса му, но се стопи кабела.
Захранването го взехме от бензиновата помпа, бушона, колата при контакт, подкачва бензин и помпата заработва за момент и пуска ток, но после спира и няма ток към ключа, от който е захранен газовия клапан. Не го предвидихме това.
Дайте жокер. Поне е безопасно
Масата на бубината на изпарителя я вързахме към корпуса му, но се стопи кабела.

Захранването го взехме от бензиновата помпа, бушона, колата при контакт, подкачва бензин и помпата заработва за момент и пуска ток, но после спира и няма ток към ключа, от който е захранен газовия клапан. Не го предвидихме това.
Дайте жокер. Поне е безопасно

Последна промяна от Гергин на Сря 28 ное 2012 23:30, променено общо 4 пъти.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Газифициране ситроен SAXO
Малко разбърках реда.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Газифициране ситроен SAXO
Слаба маса и задължително плюса за газовия клапан, да не се взима от ключето за газ/бензин, а с реленце през което да минава захранването към газовия клапан. Превключвателя да управлява само. НАпрежението топи кабелите, тънки са. Уж пише на него 30А. а се топи, Както се случи тук.
Колата заспа днес. Вакумът го взехме директно от всмукателните колектори, пробиване и щуцер както подсказаха колегите. На кутията е слаб, а и след кратка справка в стара книга за газови уредби, видяхме, че хората са си го написали" вакум се взима след дроселовата клапа" грубо казано. Колата вече заспа, работи като часовник, трябва единствено да се види разхода, но мисля, че ще е наред.
Това е, сагата приключи. Работата е времеемка ако не си го правил. Не е сложна, ако си подготвен теоретично и имаш малко инструменти и канал за тръбата. В бъдеще трябва само да се сложи едно реле и на компа да чисти грешките.
Благодаря на включилите се. Ааа и да не забравя, без бира не почвайте монтажа, не спори хич. А ако се закучи ептен, плавно преминете към ракия
Колата заспа днес. Вакумът го взехме директно от всмукателните колектори, пробиване и щуцер както подсказаха колегите. На кутията е слаб, а и след кратка справка в стара книга за газови уредби, видяхме, че хората са си го написали" вакум се взима след дроселовата клапа" грубо казано. Колата вече заспа, работи като часовник, трябва единствено да се види разхода, но мисля, че ще е наред.
Това е, сагата приключи. Работата е времеемка ако не си го правил. Не е сложна, ако си подготвен теоретично и имаш малко инструменти и канал за тръбата. В бъдеще трябва само да се сложи едно реле и на компа да чисти грешките.
Благодаря на включилите се. Ааа и да не забравя, без бира не почвайте монтажа, не спори хич. А ако се закучи ептен, плавно преминете към ракия

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта