Газифициране ситроен SAXO- готово

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Газифициране ситроен SAXO

Мнениеот Гергин » Сря 07 ное 2012 22:13


Благодарско и на двамата за полезната информация.




lucata
Мнения: 114
Регистриран на: Съб 24 окт 2009 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Газифициране ситроен SAXO

Мнениеот lucata » Съб 10 ное 2012 16:34


какво стана газифицира ли го това ситроенче


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Газифициране ситроен SAXO

Мнениеот Гергин » Нед 11 ное 2012 11:55


Всички части сме събрали, вчера след обяд ни остана малко време и успяхме да сложим бутилката, пълначката, пуснахме трасето до двигателния отсек. Бая ни забави това, няма много места да не кажа никакви, където да се скрие тръбата под колата. В крайна сметка минахме с доста зор над предпазната ламарината над гърнето.Тъпото е, че от две уредби правим една, а и както казах не си изкарваме хляба с това. Рано се и стъмни. Местата за изпарителя и клапана са ясни, водата, плочка си взехме и т.н Днес пак ще продължим следобед, Правим я на улицата, няма гараж, и времето ни съжали вчера, гледам и днес е слънчево, да видим.


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газифициране ситроен SAXO

Мнениеот kr1s0 » Нед 11 ное 2012 23:48


Колега няма ли място там ,където вървят спирачните маркучи ? На пасата ми отдолу си има на щипките на маркучите една свободна и като се пуснах по тази линия скрих тръбата перфектно,под корите и заедно с маркучите :lol:
Огледайте все пак ако има начин да го направите,ако не...свинските опашки на често да няма после ядове само :beer


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Газифициране ситроен SAXO

Мнениеот Гергин » Пон 12 ное 2012 12:39


Абе пасата си е кола. Място бол.
Тва ситроенче е като гола пушка. Няма нищо отдолу.
МОнтирали сме изпарителя и клапана, бутилката сме вързали. Остава да резнем парното и тоците.
Мръсната работа я свършихме. Няма къде и свинска опашка да вържеш, а и те гният.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Газифициране ситроен SAXO

Мнениеот Гергин » Сря 28 ное 2012 17:53


Това свършихме. Запалихме я на газ, но не държи празни обороти. Решихме, че е от вакума и боднахме един щуцер на кутията, но и там не се получи, мамка му. Как не се сетих ме да по запушим притока на въздух, като едно време на ладите, та да пооправим сместа.
Масата на бубината на изпарителя я вързахме към корпуса му, но се стопи кабела. :shock
Захранването го взехме от бензиновата помпа, бушона, колата при контакт, подкачва бензин и помпата заработва за момент и пуска ток, но после спира и няма ток към ключа, от който е захранен газовия клапан. Не го предвидихме това.
Дайте жокер. Поне е безопасно :drunk
Прикачени файлове
Photo0158.jpg
Кабела на масата на бубината на изпарителя се стопи?? Толко ли е силен тока?
Photo0159.jpg
Photo0160.jpg
Photo0161.jpg
Photo0162.jpg

Последна промяна от Гергин на Сря 28 ное 2012 23:30, променено общо 4 пъти.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Газифициране ситроен SAXO

Мнениеот Гергин » Сря 28 ное 2012 17:54


Малко разбърках реда.
Прикачени файлове
Photo0163.jpg
Photo0164.jpg


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Газифициране ситроен SAXO

Мнениеот Гергин » Съб 01 дек 2012 20:02


Слаба маса и задължително плюса за газовия клапан, да не се взима от ключето за газ/бензин, а с реленце през което да минава захранването към газовия клапан. Превключвателя да управлява само. НАпрежението топи кабелите, тънки са. Уж пише на него 30А. а се топи, Както се случи тук.
Колата заспа днес. Вакумът го взехме директно от всмукателните колектори, пробиване и щуцер както подсказаха колегите. На кутията е слаб, а и след кратка справка в стара книга за газови уредби, видяхме, че хората са си го написали" вакум се взима след дроселовата клапа" грубо казано. Колата вече заспа, работи като часовник, трябва единствено да се види разхода, но мисля, че ще е наред.
Това е, сагата приключи. Работата е времеемка ако не си го правил. Не е сложна, ако си подготвен теоретично и имаш малко инструменти и канал за тръбата. В бъдеще трябва само да се сложи едно реле и на компа да чисти грешките.

Благодаря на включилите се. Ааа и да не забравя, без бира не почвайте монтажа, не спори хич. А ако се закучи ептен, плавно преминете към ракия :drunk



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта