гасне в движение и не пали А3 AKL-решено ключ!!!!!!
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
гасне в движение и не пали А3 AKL-решено ключ!!!!!!
Здравейте колеги ,става въпрос за Ауди А3 1.6 бензин с код на мотора АКЛ.Както става ясно от заглавието колата гасне в движение след което не пали веднага ами примерно след 10 мин.Грешки след последната диагностика нямаше ,въпреки това смених датчика за обороти на коляновия вал ,защото за 6 месеца ми се наложи 2 пъти да го сменям поради същите проблеми и тогава проблема изчезваше.Преди проблема се появяваше главно след като загрее ,но сега започна избирателно да го прави дори и да не е влязла в температурен режим .Студена колата пали винаги ,двигателя работи добре дори и като позагрее просто гасне все едно си и върнал ключа.Бензин има почти до половината имам някакви леки съмнения,че бензиновата помпа почва да прави проблеми.Ще очаква мниение на някой които се е борил с подобен случай.
Последна промяна от krasio00o на Пет 16 ное 2012 20:10, променено общо 2 пъти.
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: гасне в движение и не пали А3 AKL
krasio00o написа:като позагрее просто гасне все едно си и върнал ключа.
Може и в клемореда да е проблема.Като изгасне и не пали провери чува ли се помпата ако трябва извади бенз маркуч да видиш хвърля ли бензин(ама внимавай)филтъра сменян ли е,провери има ли искра на свещите.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: гасне в движение и не пали А3 AKL
Не беше ли този мотор, при който ако не внимаваш като сменяш ремъците се пукаше датчика на разпределителния вал и даваше тези симптоми след това ?
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: гасне в движение и не пали А3 AKL
Дросел клапа за чистене или за смяна, или температурен датчик. По-вероятното е температурния датчик. Задавяш колата с гориво преди да загасне и затова не може да запали 10минути и повече. Да може го и при инжекционите.
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: гасне в движение и не пали А3 AKL
Дросела е чистен лятото няма и 2-3000 км ,тогава бяха сменени и свещите,горивния филтър е на малко повече километри.Искра има дори и когато не иска да запали съмняваме да е клеморед защото се случва да изгасне в движение.Студена винаги пали ,като по заграе пали ,но когато си иска.Онзи ден и пунсах един тест имаше краткро временни грешки за 4 дюзи,дебитомер ,knock сензора и клапана за бензиновите пари въпреки това не мисля,че те са проблема защото тогава колата нямаше никакви проблеми.Температурния датчик работи коректно гледах го с Вага няма проблем ,като ми направи проблем за всеки случай пробвах да го откача и пак не искаше да запали.Все повече почвам да си мисля,че бензиновата помпа прави проблеми.Ако се кара по дълго от 20-30 мин и след това се изгаси почти винаги не пали чак след 3-4 опита.Ще проверя визуално и датчика на разпределителния вал евентуално за някакви пукнати и остава пробата на бензиновата помпа.
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: гасне в движение и не пали А3 AKL-решено ключ!!!!!
Така след като колата тотално отказа да пали стана доста по-лесно.След няколко проверки на предпазителя, куплунга захранваш помпата установих,че реле което подава напрежение към помпата с N 167 на позиция "4" е отказало да работи.За да сте сигурни,че там е проблема отворете релето и помогнете на котвата да прилепне към контактите когато релето е на мястото си.След смяната му колата запали без никакви проблеми.Може да заключвате темата.
п.с:Интересното беше,че въпросното реле е било отваряно по някаква причина.Предполагам автомобила е правил подобни проблеми в миналото.
п.с:Интересното беше,че въпросното реле е било отваряно по някаква причина.Предполагам автомобила е правил подобни проблеми в миналото.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта