гасне в движение и не пали А3 AKL-решено ключ!!!!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

гасне в движение и не пали А3 AKL-решено ключ!!!!!!

Мнениеот krasio00o » Пет 09 ное 2012 20:23


Здравейте колеги ,става въпрос за Ауди А3 1.6 бензин с код на мотора АКЛ.Както става ясно от заглавието колата гасне в движение след което не пали веднага ами примерно след 10 мин.Грешки след последната диагностика нямаше ,въпреки това смених датчика за обороти на коляновия вал ,защото за 6 месеца ми се наложи 2 пъти да го сменям поради същите проблеми и тогава проблема изчезваше.Преди проблема се появяваше главно след като загрее ,но сега започна избирателно да го прави дори и да не е влязла в температурен режим .Студена колата пали винаги ,двигателя работи добре дори и като позагрее просто гасне все едно си и върнал ключа.Бензин има почти до половината имам някакви леки съмнения,че бензиновата помпа почва да прави проблеми.Ще очаква мниение на някой които се е борил с подобен случай.

Последна промяна от krasio00o на Пет 16 ное 2012 20:10, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: гасне в движение и не пали А3 AKL

Мнениеот van4ooo » Нед 11 ное 2012 21:05


krasio00o написа:като позагрее просто гасне все едно си и върнал ключа.

Може и в клемореда да е проблема.Като изгасне и не пали провери чува ли се помпата ако трябва извади бенз маркуч да видиш хвърля ли бензин(ама внимавай)филтъра сменян ли е,провери има ли искра на свещите.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: гасне в движение и не пали А3 AKL

Мнениеот 6669 » Нед 11 ное 2012 21:19


Не беше ли този мотор, при който ако не внимаваш като сменяш ремъците се пукаше датчика на разпределителния вал и даваше тези симптоми след това ?


Потребителски аватар
hitman0013
Мнения: 1865
Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
Автомобил: GOLF 4
Двигател:

Re: гасне в движение и не пали А3 AKL

Мнениеот hitman0013 » Пон 12 ное 2012 13:21


Дросел клапа за чистене или за смяна, или температурен датчик. По-вероятното е температурния датчик. Задавяш колата с гориво преди да загасне и затова не може да запали 10минути и повече. Да може го и при инжекционите.


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: гасне в движение и не пали А3 AKL

Мнениеот krasio00o » Пон 12 ное 2012 16:28


Дросела е чистен лятото няма и 2-3000 км ,тогава бяха сменени и свещите,горивния филтър е на малко повече километри.Искра има дори и когато не иска да запали съмняваме да е клеморед защото се случва да изгасне в движение.Студена винаги пали ,като по заграе пали ,но когато си иска.Онзи ден и пунсах един тест имаше краткро временни грешки за 4 дюзи,дебитомер ,knock сензора и клапана за бензиновите пари въпреки това не мисля,че те са проблема защото тогава колата нямаше никакви проблеми.Температурния датчик работи коректно гледах го с Вага няма проблем ,като ми направи проблем за всеки случай пробвах да го откача и пак не искаше да запали.Все повече почвам да си мисля,че бензиновата помпа прави проблеми.Ако се кара по дълго от 20-30 мин и след това се изгаси почти винаги не пали чак след 3-4 опита.Ще проверя визуално и датчика на разпределителния вал евентуално за някакви пукнати и остава пробата на бензиновата помпа.


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: гасне в движение и не пали А3 AKL-решено ключ!!!!!

Мнениеот krasio00o » Пет 16 ное 2012 16:08


Така след като колата тотално отказа да пали стана доста по-лесно.След няколко проверки на предпазителя, куплунга захранваш помпата установих,че реле което подава напрежение към помпата с N 167 на позиция "4" е отказало да работи.За да сте сигурни,че там е проблема отворете релето и помогнете на котвата да прилепне към контактите когато релето е на мястото си.След смяната му колата запали без никакви проблеми.Може да заключвате темата.

п.с:Интересното беше,че въпросното реле е било отваряно по някаква причина.Предполагам автомобила е правил подобни проблеми в миналото.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта