Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Пон 15 окт 2012 17:49


Brezel написа:Бях заплашен че ако не му ги дам ще имам такава антиреклама че ще загубя доста повече и ето резултата. Темата изпълнява стриктно предназначението си. eusa


И къде го написах това или кога ти го казах :Mr Green Fun ? Претенциите ми към теб са написани в тази тема и всеки може да ги прочете, след като стана ясно, че ти стоиш след софтуера. Заплахи на ЛС не си получавал, освен когато си позволи да ме наричаш малко момченце, но не на лични, а в тази тема. По телефона съм си говорил веднъж с теб, след което ти изпратих софтуера.

Целта на това нещо беше, да видя дали ще си оправиш насраните карти и ти ги оправи. По напред в темата беше написал, че нямало смисъл от тях и ми даде за сравнение AHF, ако карах AHF въобще нямаше да пишем сега тука :) . След като нямаше смисъл защо не ги остави по същия начин, или просто вече на 3-тия мап, ти беше светнало как трябва да изглежда тази карата?

Моите ЛС от теб, още стоят и си ги пазя, а твоите? Започна пръв да ми пишеш на ЛС и се опита да потулиш нещата и успя, до момента в който не показах логовете на другият ASZ :) .

Може да прииначаваш нещата, колкото си искаш, може да овърташ до безкрай, но каквото и да говориш, още не си изпратил софтуера. Ако беше такъв голям мапер и ако беше убеден в твоят професионализъм, че си изпипал нещата както ти казваш, нямаше да се страхуваш да го покажеш пред всички. Едва ли ние невежите ще го разберем, така или иначе.

Аз показах къде смятам, че има нередности и как съм си решил проблема, без да съм споменал името ти. Ти взе участие и каза, че това не е проблем, но пък след време реши да си корегираш нещата, което се доказа с последната си корекция по софтуера. Защо?

Може би с времето картите си променят настройките и трябва переодичен префлаш.... mhihi ?

Спирам да пиша, щото утре ще идеш в полицията и ще изкараш, че съм дошъл в Годеч и съм те заплашвал теб и семейството ти с пистолет за 300лв. :Mr Green Fun .

Когато имам още информация подплатена с реални факти, както до сега, ще продължа да пиша.

Последна промяна от morfei1 на Пон 15 окт 2012 18:02, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Brezel » Пон 15 окт 2012 17:53


Здравей фелипе. Нямам идея от кога слагам надписа и не все пък е така. Ти така си купил колата или си бил при мен или мой представител? Имам представител в Пазарджик което ти е близо. Може да идеш и ще бъде проверено дали си с наш чип. За последните почти 7 години сме чипнали много коли и е трудно да помниме всяка. Ако желаеш ми пишеш на лични и ще бъдеш упътен къде да идеш и да бъде проверено.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Brezel » Пон 15 окт 2012 18:07


Tipsy написа:....


В сайта и в каталога пише че това са примерни мощности които могат да бъдат постигнати. Никой не дава гаранция че ще бъдат достигнати понеже нивото на амортизация е различно при всеки автомобил. Написъл съм че чиптунинга е електронно повишение на мощността и не става дума за актуатор. А дали е трябвало да напиша че ако някой е пипал преди мен или се налага да пипам, се отнася и до актуатор? А дали във Дефиницията за чиптунинг, трябва да се пише "освен ако това, освен ако онова". Колко ръце са пипали по тая кола преди мен знаеш ли? Като идват новички милионници от италия дали не трябва нищо да се пипа. Изцяло електронно независимо как е дошла колата. А за идиот ли ме мислиш да дам дефиниция за чиптунинг, и на края да завършва с "всичко това важи само ако колата ви не е италянка , не я е пипал друг майстор и е подържана само в оторизирани сервизи" Сайта ми е писан за грамотни хора, не за идиоти.

А смешника Морфей, все още твърди че пренадуването се оправя с картата на Н75 и атмосферното. Белег за идиотизъм е да ти обясняват нещо и пак да не го разбираш.

Що се отнася за договор и за коне. Клиента идва със желанието колата да стане мощна без да се чупи. От наша страна се посочва че може да бъде направена много силна БЕЗ ДА СЕ ЧУПИ, но ще трябва да се пипне актуатор. В противен случай, няма да е толкова силна но никой не е казал че ще е под 160 коня. Тъй като каталога има препоръчителен характер (това е описано и в сайта) може и 20 коня да качиме. Всичко се решава със клиента и след диагностиката. Ако автомобила не позволява да бъдат вдигнати 30 коня , няма да пипаме колата. Ако позволява и е съгласен клиента също се прави.

И понеже пак ми заговорихте за коне, още преди няколко страници съм описал, как се прави. Отиваме мериме и парите на масата. КОй крив кой прав. Ше си поиграеме и с лимитера по атмосферно , за нея още 2 бона мога да предложа.

Смешен страхливец. Може ли постоянно едно и също да пиша и все едно си говоря на стената? Егати детската градина.

Кво стана с картата на АХФ, откри ли що немците са глупави? Искам да пипитам защо не отговори на нито един мой технически въпрос? Аааа да бе верно, щото немам време, не ми се пише, или незнам кво друго. Техническа инкопенеция неможе да прикриеш така. Ако разбираше поне малко щеше поне на един въпрос да ми отговориш който го има многократно цитиран на миналите страници


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Пон 15 окт 2012 18:21


Защото ти също до сега не си отговорил на нито един мой въпрос. Картата на AHF ти казах, че не ме интересува. Покажи ми карти на ARL, ASZ,AJM,ATD и т.н.т и пак ела да ми говориш за Немските инженери. Покажи карти на моят софтуер.

Като си купя TDI с роторна помпа и имам притеснения относно софтуера, мога да те попитам.

За конски сили също никой не ти говори. Това което казах е че същите тези Немски инженери успяват да изкарат 160к.с с по-малко гориво от това което ти наливаш. Поне така твърдят те и колите им не пренадуват, заради повечето гориво, съответно заради повечето изгорели газове, както ти каза по рано :) .

Дали техните коне са реални 160 или не са, дали твоят софт е 160 или 260, също не ме интересува. Платил съм за 360нм /160к.с надявам се и това съм получил.

Още не си ми казал моят чип агресивен ли е? И ако е, защо, аз ли пожелах да бъде такъв?

Айде спирам, че усещам утре как ще кацнат полицайте в къщи maikomila

Последна промяна от morfei1 на Пон 15 окт 2012 18:35, променено общо 4 пъти.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16340
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Pichaga » Пон 15 окт 2012 18:30


оффф
спрете се
смешник и палячо, който пръв ги употреби от сега нататък, ще получи предупреждение


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Brezel » Пон 15 окт 2012 18:35


morfei1 написа:Защото ти също до сега не си отговорил на нито един мой въпрос. Картата на AHF ти казах, че не ме интересува. Покажи ми карти на ARL, ASZ,AJM,ATD и т.н.т


Прилежно ти отговорих на всички технически въпроси. Мога да ти ги копирам и цитирам. Наблегнал съм с червено където трябва да внимаваш за да не се разсейваш като четеш ако много си се замислил! Обяснил съм защо пренадува, кога пренадува, как се оправя, как и защо съм ти преправил новия софтуер, обяснил съм защо сегашното ти решение с купренския файл е грешно, обяснил съм функцията на бууст лимитера по атмосферно, обяснил съм къде кога и как вляе на налягането тази карта, обяснил съм че има и други карти за които не подозираш как работят. Предложил съм и да докажа всичките си обяснения.
Посочил съм ти карта на атмосферното от AHF като турбото при AHF е същото както при ATD i AJM. Същата турбина със същото управление. Налягането на всяко ТДИ се пази от поне 5 крати едновременно. Това че на по новите е една карта вповече , която преди това при AHF не е била активна нищо не значи. Но понеже само нея знаеш само за нея си пищиш.


Всичко което ти мойто момче написа, са детинщини, мрънкане и увъртане. Както вече казах, единственото което си написал е "Brezel не струва, вижте снимката, то е ясно" , ама е ясно че нищо не ти е ясно.

Нито си обяснил каквото и да било в тая тема, нито пък се държиш като зрял човек. Аман от пубери. Айде лека ви вечер.

ps.Между другото това обощение в червеното го пиша за 5ти път и все още дори не си възразил всичко знаем защо.

Аз ти обясних, иво ти потвърди , и дурги ти го казаха....с тая тема показа колко си интелегентен и успя и мен да докараш до ниво да обяснявам като на малоумник елементарни неща. Двойка мойто момче, двойка по физика и англииски. Позачети се повече във кънекшъна щтото много хубави неща има там, ама няма кой да ти го обяснява на твойто ниво за да ги разбереш.

Смятах те за голем човек, а сега ми е жал за теб. :обичам ви


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Пон 15 окт 2012 18:43


...но не показа моят софтуер.

Кой крив, кой прав, времето ще покаже, него никой не може да го излъже :)


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Brezel » Пон 15 окт 2012 18:56


morfei1 написа:...но не показа моят софтуер.

Кой крив, кой прав, времето ще покаже, него никой не може да го излъже :)


Ехеее веднъж мъжка дума от тебе. Поне призна с този си пост че нито можеш нито искаш да коментираш и отговориш на нещата описани от мен.

Със здраве, 7 страници те чакам да си го кажеш. 7 страници игнориране на истината.

И още едно нещо е нужно да знаеш. Диностенда не е просто уред за мерене на мощността. Диностенда е уред с който можеш да тестваш колата във всякакви условия и по този начин да провериш всяка една теза и твърдения, мое или твое.

Та....А кой крив кой прав можеше не времето а диното да покаже, ама както ти обичаш да казваш "Немаш топки".


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Пон 15 окт 2012 19:30


Ти ако си мислиш, че съм свършил и съм приключил, си направил най-голямата грешка в живота си :)

Тепърва всичко започва :да:

В момента няма какво повече да покажа, за това мисля че драсканиците са излишни.

И все още не си показал софта господин "имам топки"


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Brezel » Пон 15 окт 2012 19:54


morfei1 написа:Ти ако си мислиш, че съм свършил и съм приключил, си направил най-голямата грешка в живота си :)
Тепърва всичко започва :да:


не се съмнявам :012:


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот V@lDo » Пон 15 окт 2012 22:36


Само едно нещо ше кажа :lol:
Преди време, когато си направих първия софт от Богомил бях крайно скептичен от работата му точно заради форумните простотии навсякъде и да не забравяме, че тук е и най-голямата безплатна реклама на прохождащите.
Та.. отидох след това при Келеша да мерим с идеята направо да пише нов чипс и думите му бяха, няма какво повече или толкова да се прави на един смешен дизел, софтуера е перфектен! Та на него му беше през оная работа дали ще му дам едни смешни пари след като вече има толкова голямо и доказало се име, и най-вече сигурна клиентела. Затова думите на Келеша са мъжки и на място, и Аз няма да кажа нито една лоша приказка нито за Богомил, нито за Келеша. Същото е и с Венци-Маднес чичката т.к. и при него съм бил, не малко пъти и съединител ми е правил и т.н. Т.е. всички са пичове и достатъчно кадърни за да си свършат работата, просто вече имат толкова голям опит и са се доказали през годините. Вече е въпрос на личен избор, кой къде ще отиде :beer


Потребителски аватар
zdraveli
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 19 юни 2009 20:16
Автомобил: 1.9 tdi 105 hp
Двигател: BKC -2004
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот zdraveli » Пон 15 окт 2012 23:48


значи нека и аз кажа някоя дума свързана с тия чипове,
карам ауди а3 ASZ 131кс-имахме проблеми с турбината гръмна
мъжката,от там нова турбина и отидохме в софия при сумиста стефан,предполагам някои хора го познават от ауди форума занимава се с чипове момчето каза че сме с объркан софтуер и затова пренадува и гърми турбината,сменихме софта с негов тоест сложихме чип платихме му 250лв,така тръгваме за гърция 1100км и навръщане в БГ,/дупница/
турбината пак гърми ,пътна помощ и пак в софия при стефан човека вдига ръце казва немога да се оправя слаган е някакъе ебеиски чип..колата така си доиде от италия,а стефан неможе да намери оригиналният софт за мотора,махна неговият чип ,сменихме пак нова турбина и си тръгнахме ,караме 2000км пак същата работа и другата турбина гръмна ужасс 1800лв от порше чисто нова,хората вече се хванаха з аглавата с нас.както и да е взехме пак нова с намаление 1600лв..прибрахме си колата в ямбол..страх ме беше да давам газ.много блъзкаше маховика колата тръгваше много рязко,незнам защо..реших да се обадя на ЖОРО/елхово/ които работи с Богомил/БРЕЗЕЛ/
отивам при момчето за чип закача колата и гледа нещо необичаионо,копира данните и ги праща на брезел.след 10мин богомил се обажда и казва за проблема с софта на колата,тогава тои каза че на колата е слаган някаъв си чип,незнаино какъв,,така прати момчето данните които си трябват за колаа снеговият си чип..и колата стана съвсем приятна за каране ,от тогава се успокоих и взех да давам газ на колата,няма го това блъскане ,и рязкото тръгване все едно и давах пълна газ,,сложих си и буст метър да следя налагането на турбината пиква 1,5 и задържа на 1,4,,много съм доволен от момчетата които ми оправиха колата вече съм на 50000км супер е мотора,затова че само едно благодаря мога да казжа за жоро от елхово и брезел..това разбират си от работата момчетата..правихме състезание със сеат ибиза 131кс настроиван при келеше варна,,ибизата е много по лека от моята кола а и аз карам с 18цола джанти реплили и то доста тежки а ибизате е с 15цола оригиналните и вървим на едно поне до 180км аз съм пред него ,от там нагоре започва да ми дърпа осезаемо но и колата е настроена прави пик 1,8... :D
така че всеки се застарахова за себе си,,моята кола си върви доста добре а и на 400м давам време-16.5


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот dobrin » Вто 16 окт 2012 8:28


Ако някой има да каже нещо съществено по въпроса с пренадуването и справянето с него, нека ми пише на ЛС да отключа темата. Повече постове за това кой доволен, кой - не - в темата за чиптунинга на Brezel.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Пон 12 ное 2012 20:30


...

В архива LOG-ASZ-CUPRA-01-10-11.rar, от 11.11.2012 може да видите, как софта управлява турбината при различните атмосферни налягания. Колата е Голф 4 с ASZ мотор и стокова периферия. Софтуера е от Купра, напълно стоков, без допълнителни модификации.

Лог файла е правен от Гоце Делчев към София. Това е същия този ASZ, със задържащата геометрия, за който бях споменал по-рано. Сега вече геометрията е оправена и всъщност проблема не е бил и в геометрията. Не са правини корекции с актуатора след това по думите на собственика. Геометрията за пробата е моята от старото ми турбо, която си работише идеално до последно.


направих смяната на геометрията и си остана проблема с пренадуването.След това отново отворих турбото и замерихме дебелината на плочата,която е срещу лопатките - тази между лопатките и горещия корпус.
Оказа се,че има леко изкривяване и промяна в дебелината около 5 стотни.Занесох плочата на машина за шлайфане на глави и след това монтирах плочката с моята геометрия.След направените логове се вижда,че пренадуването го няма,с което смятам проблема за решен.. Актуатора на турбината не е дорегулиран


Междувремно, закачихме още един Пасат AVF, автомат правена от същите хора. Картата за буст по атмосферно беше изцяло на 2610 :shock .

Съвсем наскоро, съвсем случайно, попаднахме на Сеат Ибиза ASZ... чипвана от същия човек, буст по атмосферно отново на 2610 :shock във всички колони. Този софтуер е претърпял корекция, заради оплакване от пренадув и пушене и е ограничен по гориво във високите обороти. Карта по атмосферно, очевидно не е била проблемна...., поне според тунера.

Междувремено, още един ASZ заработи с Купренски софтуер. Този ASZ, не е нито моя, нито онзи със задържащата геометрия. Винаги си е бил стоков.

От логовете по-долу ще видите:

1-во, с изцяло стоков Купра софтуер. Както се вижда от логовете, буста е ограничен заради ниското атмосферно налягане, горивото е ограничено първо заради слабите показания на дебитомер, които по-късно бяха корегирани от Smoke Limiter картата, за да се избегне смяната му с нов, тъй като почистване със спрей не помогна и 2-ро е ограничена по гориво, заради ниското атмосферно налягане от Torgue Limiter картата.

Всички логове, може да видите в архива ASZ-LOGS.rar

В логове:

ASZ-1-10-11
ASZ-8-01-11


Колата е с напълно стоков Купренски софтуер. При атмосферно налягане не по ниско от 950милибара за този софтуер, впръсканото гориво на 1-ви канал трябва да е 58.7мг почти в целия диапазон на обороти от 2000 - 4000оборота, а надува на турбината трябва да е 2550бара. Както се вижда нито турбото достига това налягане, нито дюзите успяват да впръскат това количество гориво. Общо взето при тези условия колата си върви като стоков ASZ, а така също и всяка оригинално-стокава Купра, която ползва същия софтуер :Mr Green Fun

В логове:

ASZ(2)-1-10-11
ASZ(2)-1-8-10


Колата е с почистен дебитомер, както се вижда ефект никакъв.

В логове:

ASZ(3)-1-10-11
ASZ(3)-1-8-10


Колата е:
-с променена Smoke Limiter карта (Картата на дебитомера)
-с променена Torgue Limiter ката (Картата която ограничава гориво по атмосферно налягане)
-с променена Boost Limit Map карта (Картата която ограничава налягане на турбина по атмосферно налягане)

Както се вижда същата тази кола със същите си хардуерни части, при същите атмосферни условия, вече подава 58.7мг гориво, а турбината надува 2500+малко. Умишлено е направено да е толкова, а не 2550+малко. Също се вижда, и че на 3-та предавка, турбината не може да достигне исканото налягане, което според мен се дължи на това, че предишният собственик-собственици, са пипали актуатора, но това няма как да се знае, просто предположение...

...понеже Seat Ibiza ASZ, който също му беше сложен Купренски софтуер с модифицирани карти, с изключение на Smoke limiter (картата на дебитомера), понеже дебитомера си беше перфектен... си достигаше надува на 3-та предавка, че и лекичко го подминаваше, при същите условия с един ден закъснение.

Може да видите лог файла в архива: Seat Ibiza ASZ-1-10-11.rar

На тези снимки може да видите настройките на стоковите карти на Сеат Ибиза Купра, съответно да ги съпоставите с реалните логове и сами за себе си да си обясните защо реално се получава така и дали има или няма смисъл от всички тези карти, лимитери и т.н.т.

Driver Wish (картата на положението на педала)
Изображение

Smoke Limiter (картата на дебитомера)
Изображение

Torgue Limiter (карта на гориво по атмосферно)
Изображение

Boost Target Map (картата на исканото налягане от турбината)
Изображение

Boost Limit Map (картата на налягане на турбината по атмосферно)
Изображение

Още нещо, което ми направи впечатление, тъй като видях 5-6 коли чипвани от въпросните.

Както може би не знаете, всеки софтуер в него има карти за автоматична кутия, за механична кутия и за 4х4, има варианти и само с карти за механична кутия и 4х4. Такъв наприемр е софтуера на Golf 4 ARL и Seat Ibiza Cupra, понеже серийно не се предлагат във вариант автоматична кутия. На всички тези коли, които аз видях, бяха пипани картите и за автоматична кутия, и за механична кутия и за 4х4, въпреки, че някои от колите са автомат, а други са мехавична кутия.... интересно :roll:

Или казано по простичко, ползват се готови файлове, просто се сравнява номера на ECU-то, евентуално и софтуерната му версия. Принципно няма нищо лошо в това, само че развитието на мапера или копи-пейстъра е нулево, както се вижда от двато AVF-а автомат и от двато ASZ с механична кутия, които са правени през различно време от развитието на тунера и всеки път е допущана една и съща груба грешка.

Общо взето, аз за себе си се убедих, че въпросната карта, а и не само тя има много голямо значение и всеки който твърди обратното, общо взето е далече от реалността или трябва да бъде доста убедителен за да му повярвам.

Благодаря на всички хора, които ми помогнаха с информация и знания, а и с колите си.... те си знаят кои са :да:

Ако някой не е съгласен с горе написано, нека ме поправи и нагледно и подробно, конкретно за тези мотори ми обясни защо не съм прав :) .

Все още има едни AVF в A4 - механична кутия, и едно Поло 1.4TDI правено от въпросните, които също ще бъдат ревизирани.

Когато разполагам с интересна информация, пак ще пиша :)
Прикачени файлове
LOG-ASZ-CUPRA-01-10-11.rar
(37.44 KиБ) Свален 73 пъти
ASZ-LOGS.rar
(8.2 KиБ) Свален 59 пъти
Seat Ibiza ASZ-1-10-11.rar
(1.59 KиБ) Свален 67 пъти


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Vag_activator » Пон 12 ное 2012 22:02


Колеги чип,не се ли прави на място?Чип тунинг от разтояние,няма как да е адекватен!
За такъв чип тунинг ли става на въпрос в момента?
Нека колегата morfei,да отиде на място да се качи колата на дино-рунд,да се направят няколко тест драйва.Ако трябва да се направят някакви корекции по колата (софтуерни или хардуерни) и въпросът да се реши!
Аз до сега съм виждал десетки хора който са с чип от Брезел и за първи път чувам от някой,да каже че е недоволен!
И незнам защо това се изказва директно във форума,без да са обсъдени примерно на лс или да е опитано да се оправи първо с посещение!
Ако някой има нещо против думите ми,моля да изкаже мнението си на лс или да отбележе мнението ми с "!".



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa, pspetkow и 50 госта