


Golf 4 1.8T AGU - забива муцуна при повече газ?
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 04 дек 2011 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Golf 4 1.8T AGU - забива муцуна при повече газ?
Здравеите колеги появи ми се следният проблем при ускорение като натисна газта до краи и забива муцуната и почва да придърпва и неиска да ускори ако натискам леко педала няма проблем ускорява. Някой ако се е спречквал с този проблем моля да помага. Колата е голф 4 1.8 турбо с код на двигателя AGU
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: проблем с голф 1.8т
Ами тоя проблем може да е от какво ли не.. започни с диагностика, това ще те насочи.
Аз имах същият проблем (на пасат, но пак 1.8Т), само че в допълнение към това, че забива муцуна на студено работеше много зле. Оказа се дебитомер, въпреки че не излизаше като грешка. Затова трябва да си погледнеш живите данни, ако не работи като хората, веднага ще си каже.
Аз имах същият проблем (на пасат, но пак 1.8Т), само че в допълнение към това, че забива муцуна на студено работеше много зле. Оказа се дебитомер, въпреки че не излизаше като грешка. Затова трябва да си погледнеш живите данни, ако не работи като хората, веднага ще си каже.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 04 дек 2011 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: проблем с голф 1.8т
на компиутарна диагностика преди време ми излиза дросела за смяна но този проблем го нямах чак сега се появи
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: проблем с голф 1.8т
Дросела ще да е бил мръсен, те много бързо ги сменят по 'сервизите'. Инъче това може да е бобина, вакуум по турбото, дебитомер ... или инъче казано диагностика си трябва, ама от някой който наистина поназнайва малко 

- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: проблем с голф 1.8т
niki1_j написа:Дросела ще да е бил мръсен, те много бързо ги сменят по 'сервизите'. Инъче това може да е бобина, вакуум по турбото, дебитомер ... или инъче казано диагностика си трябва, ама от някой който наистина поназнайва малко
Точно така

Все пак елементарни неща, които можеш и сам да направиш предварително:
- да си почистиш дросела (после трябва и да се обучи)
- да си провериш маркучите от дебитомера до турбото и после от интеркулера до дросела за пукнатини, цепки и т.н.
Имаш ли кабел с vagcom? Ако да, можеш и други неща да тестваш.
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: проблем с голф 1.8т
А ако нямаш кабел, спокойно можеш да ползваш услугите на някои от нас преди да започнеш с ходенето по майстори 

- MrLover
- Мнения: 270
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 19:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AMX
- Местоположение: Бургас
Re: проблем с голф 1.8т
Както са казали колеги по-горе много е вероятно някой да е някоя бобина, но не изключвай възможността и да са свещи. Аз имах същия проблем, които се реши след смяна на свещи!
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: проблем с голф 1.8т
Ако са свещи или бобини ще имаш най-вероятно missfire грешки.. пък ти уж не си имал, което не е гаранция, но все пак намалява вероятността да е от това.
Имаш нужда от кадърно направена диагностика, където да се погледне налягането на турбината, потокът през дебитомера и напреженията на ламбдата.
Имаш нужда от кадърно направена диагностика, където да се погледне налягането на турбината, потокът през дебитомера и напреженията на ламбдата.
- MrLover
- Мнения: 270
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 19:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AMX
- Местоположение: Бургас
Re: проблем с голф 1.8т
icefire написа:Ако са свещи или бобини ще имаш най-вероятно missfire грешки.. пък ти уж не си имал, което не е гаранция, но все пак намалява вероятността да е от това.
Имаш нужда от кадърно направена диагностика, където да се погледне налягането на турбината, потокът през дебитомера и напреженията на ламбдата.
Не е задължително да има missfire. При мен нямаше никакви грешки и въпреки това след смяна на свещи всичко се оправи

- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: проблем с голф 1.8т
Може, затова съм написал, че дори ако няма missfire, пак не е гаранция че не е от свещите 

- hol1gans
- Мнения: 80
- Регистриран на: Нед 01 ное 2009 21:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: проблем с голф 1.8т
Колеги, имам същия проблем, даже мислих да пускам тема, но по-добре тук да пиша. Моя е пасат 1.8т АВТ код, значи проблема ми се появява на 3та 4та и 5та скорост с пълна газ имам едно предръпване(лашкане), до сега съм сменял свещите, н75, дебитомер(рециклиран), ланди сондите(2броя), много пъти сам сипвал добавки да не е от дюза нещо, но няма резултат. Утре ще си сменя горивния филтър да не би да е от него проблема. Ако има развитие ще пиша
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 04 дек 2011 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: проблем с голф 1.8т
значи на мене колата ми е на газ и на бензин и на двете горива го има този проблем сега вече става по зле почва повече да придърпва и мисля че проблема е от дросела защото го свалях за почистване после него обучих почнаха да играят оборотите и след време се появи този проблем с придърпването на комп.диагностика ми излиза дросела за смяна
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: проблем с голф 1.8т
Как точно ти излеза дросел за смяна на диагностика ... дай ги тия грешки тука. Все ми се струва, че на по-високи обороти няма да е от дросела 

-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX 2009
- Местоположение: Sofia
Re: проблем с голф 1.8т
Когато чистих моя дросел (откачих го отвсякъде) после не съм го обучавал. Оборотите не играеха, а си стояха стабилно на 1 500 - 1 600 постоянно.Когато не беше изчистен дросела оборотите само падаха при изключване от скорост, но никога не е имало колебание на скорост. След като минах 20-30км, явно сам се обучи и после нямаше никакви проблеми с оборотите. Попринцип трябва да се свали целия, за да се изчисти перфектно. Ползвахме четка за зъби и спирала за очи
Чисти се със спрей за карбуратори, а не с WD 40. Имаше един датчик след дросела - температура на въздуха, ама не съм много сигурен. Него е достатъчно да го накиснеш със същия спрей в една чашка докато чистиш дросела.

- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: проблем с голф 1.8т
Така е да ... дросела се е обучил сам не е чак такъв проблем. Но питането ми беше как разбрахте, че е за смяна?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта