Golf 4 1.8T AGU - забива муцуна при повече газ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
golf_4GTI
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 04 дек 2011 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Golf 4 1.8T AGU - забива муцуна при повече газ?

Мнениеот golf_4GTI » Вто 13 ное 2012 20:52


Здравеите колеги появи ми се следният проблем при ускорение като натисна газта до краи и забива муцуната и почва да придърпва и неиска да ускори ако натискам леко педала няма проблем ускорява. Някой ако се е спречквал с този проблем моля да помага. Колата е голф 4 1.8 турбо с код на двигателя AGU




Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот icefire » Вто 13 ное 2012 21:06


Ами тоя проблем може да е от какво ли не.. започни с диагностика, това ще те насочи.
Аз имах същият проблем (на пасат, но пак 1.8Т), само че в допълнение към това, че забива муцуна на студено работеше много зле. Оказа се дебитомер, въпреки че не излизаше като грешка. Затова трябва да си погледнеш живите данни, ако не работи като хората, веднага ще си каже.


golf_4GTI
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 04 дек 2011 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот golf_4GTI » Вто 13 ное 2012 22:19


на компиутарна диагностика преди време ми излиза дросела за смяна но този проблем го нямах чак сега се появи


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот niki1_j » Вто 13 ное 2012 22:22


Дросела ще да е бил мръсен, те много бързо ги сменят по 'сервизите'. Инъче това може да е бобина, вакуум по турбото, дебитомер ... или инъче казано диагностика си трябва, ама от някой който наистина поназнайва малко ;)


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот icefire » Вто 13 ное 2012 23:45


niki1_j написа:Дросела ще да е бил мръсен, те много бързо ги сменят по 'сервизите'. Инъче това може да е бобина, вакуум по турбото, дебитомер ... или инъче казано диагностика си трябва, ама от някой който наистина поназнайва малко ;)


Точно така :да:
Все пак елементарни неща, които можеш и сам да направиш предварително:
- да си почистиш дросела (после трябва и да се обучи)
- да си провериш маркучите от дебитомера до турбото и после от интеркулера до дросела за пукнатини, цепки и т.н.

Имаш ли кабел с vagcom? Ако да, можеш и други неща да тестваш.


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот niki1_j » Сря 14 ное 2012 7:50


А ако нямаш кабел, спокойно можеш да ползваш услугите на някои от нас преди да започнеш с ходенето по майстори ;)


Потребителски аватар
MrLover
Мнения: 270
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 19:22
Автомобил: Passat
Двигател: AMX
Местоположение: Бургас

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот MrLover » Сря 14 ное 2012 12:04


Както са казали колеги по-горе много е вероятно някой да е някоя бобина, но не изключвай възможността и да са свещи. Аз имах същия проблем, които се реши след смяна на свещи!


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот icefire » Сря 14 ное 2012 16:00


Ако са свещи или бобини ще имаш най-вероятно missfire грешки.. пък ти уж не си имал, което не е гаранция, но все пак намалява вероятността да е от това.

Имаш нужда от кадърно направена диагностика, където да се погледне налягането на турбината, потокът през дебитомера и напреженията на ламбдата.


Потребителски аватар
MrLover
Мнения: 270
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 19:22
Автомобил: Passat
Двигател: AMX
Местоположение: Бургас

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот MrLover » Сря 14 ное 2012 19:06


icefire написа:Ако са свещи или бобини ще имаш най-вероятно missfire грешки.. пък ти уж не си имал, което не е гаранция, но все пак намалява вероятността да е от това.

Имаш нужда от кадърно направена диагностика, където да се погледне налягането на турбината, потокът през дебитомера и напреженията на ламбдата.


Не е задължително да има missfire. При мен нямаше никакви грешки и въпреки това след смяна на свещи всичко се оправи :)


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот icefire » Сря 14 ное 2012 19:17


Може, затова съм написал, че дори ако няма missfire, пак не е гаранция че не е от свещите :banghead:


Потребителски аватар
hol1gans
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 01 ное 2009 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот hol1gans » Сря 14 ное 2012 21:11


Колеги, имам същия проблем, даже мислих да пускам тема, но по-добре тук да пиша. Моя е пасат 1.8т АВТ код, значи проблема ми се появява на 3та 4та и 5та скорост с пълна газ имам едно предръпване(лашкане), до сега съм сменял свещите, н75, дебитомер(рециклиран), ланди сондите(2броя), много пъти сам сипвал добавки да не е от дюза нещо, но няма резултат. Утре ще си сменя горивния филтър да не би да е от него проблема. Ако има развитие ще пиша


golf_4GTI
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 04 дек 2011 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот golf_4GTI » Чет 15 ное 2012 6:28


значи на мене колата ми е на газ и на бензин и на двете горива го има този проблем сега вече става по зле почва повече да придърпва и мисля че проблема е от дросела защото го свалях за почистване после него обучих почнаха да играят оборотите и след време се появи този проблем с придърпването на комп.диагностика ми излиза дросела за смяна


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот niki1_j » Чет 15 ное 2012 7:10


Как точно ти излеза дросел за смяна на диагностика ... дай ги тия грешки тука. Все ми се струва, че на по-високи обороти няма да е от дросела ;)


masterixx
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2009
Местоположение: Sofia

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот masterixx » Чет 15 ное 2012 8:47


Когато чистих моя дросел (откачих го отвсякъде) после не съм го обучавал. Оборотите не играеха, а си стояха стабилно на 1 500 - 1 600 постоянно.Когато не беше изчистен дросела оборотите само падаха при изключване от скорост, но никога не е имало колебание на скорост. След като минах 20-30км, явно сам се обучи и после нямаше никакви проблеми с оборотите. Попринцип трябва да се свали целия, за да се изчисти перфектно. Ползвахме четка за зъби и спирала за очи :) Чисти се със спрей за карбуратори, а не с WD 40. Имаше един датчик след дросела - температура на въздуха, ама не съм много сигурен. Него е достатъчно да го накиснеш със същия спрей в една чашка докато чистиш дросела.


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: проблем с голф 1.8т

Мнениеот niki1_j » Чет 15 ное 2012 9:23


Така е да ... дросела се е обучил сам не е чак такъв проблем. Но питането ми беше как разбрахте, че е за смяна?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 44 госта