

Честно казано си нямам много добра идея от действието на самата газова уредба, но някога когато имах голф с карбуратор, изхвърлих плочката която беше под въздушния филтър, разпробих и монтирах щуцери да подават газта точно над дросела. От тая интервенция, работата на газ и разхода значително се подобриха.
Тук обаче имам пълния инжекцион и газта влиза пред дебитомера заедно с въздуха. Както разсъждавам аз, първо самата плочка стеснява проходния отвор заради конструкцията си, второ дебитомера, вече не мери само въздух а направо гориво-въздушна смес и може би това бърка работата му.
Та в тоя ред на мисли, не би ли било удачно газта да се монтира примерно с 2 щуцера където съм отбелязал на тая снимка?

Въпроса ми е за ефективността на такова решение, дали би било удачно изобщо, също така не ми е ясно защо при мен е монтиран тройник, който разделя с два маркуча към двигателя, пък е с една обща врътка за регулиране? Не би ли било възможно след тройника да е само един маркуч, какви са предимствата и разликите на двата и единия маркуч /предполагам по-равномерно разпръскване на горивото посредством плочката/
Та ако със щуцерите макар и два, монтирани пред двете клапи не става, би ли станало с плочка каквато съм виждал на КР, монтирана директно пред клапите на главата на инжекциона!? Трудно се намират такива плочки обаче, но не е невъзможно и стругарче да я изработи.
Други варианти за подаване на газта по- близо до дросела са или на мястото на картерната вентилация директно в маркуча или на мястото на стъпковото моторче, пак във въздуховода, но там вече пак става далече от дросела.
Та ще ми е интересно да чуя мнения по този казус, на първо четене мисля че ако газта е там неочакваните гърмежи ще намалея или ще изчезнат напълно, може би!