Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Мнениеот Dushan » Пет 16 ное 2012 20:09


Iezekil написа:Като те карам да мериш температура нямам предвид да отваряш капачка на загряла кола.Ако се мери в казанчето се мери докато загре,иначе си залепяш един термометър на горния маркуч примерно.
Като не ти се мери ти казах-ако вдигаш 110 градуса би трябвало перката да ти върти на втората степен.
За загряването най ми е интересно,че загрява на магистралата ,а в града не.Това единствено и само говори за голям напън.Ако не е от крака ти отиди да замериш компресия.Няма друга логика.Ако охладителната ти система не е в ред,то щеше да прави проблеми в града.На дълго каране става самоохлаждане от насрещния вятър и по-високите обороти на мотора.Така,че единствено остава това-компресия или голям крак.


Върти на втора степен след показания от стрелката 107-108 горе долу. За показанията няма как термостата и стрелката да лъжат едновременно. Стрелката максимум 5 повече да показва. Вярно е че при по голяма скорост трябва да се охлажда лесно, но вдига по високи обороти, а при по високи обороти загрява повече! Колко ми е тежък крака ли? Еми Извънградско 90 км 90-95 градуса(според сезона). Магистрала 130 100-113 според сезона. 145км 105-113 градуса...




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Мнениеот Iezekil » Пет 16 ное 2012 20:32


Прии по-високи обороти се охлажда,понеже има по-голяма циркулация през радиатора.Второто изречение не го разбрах-за стрелката и термостата.Но щом се включва втора степен значи няма охлаждане.Би трябвало и да хвърля вода.
Щом няма охлаждане вариантите са 3- и трите си ги сменил/промил/.Остава ти вариант да пипнеш радиатора хубаво ли се загрява и ако да-нов термостат пак.За мен големия въпрос е защо в града не загрява?Дай някво обяснение.
Има вариант да е и от свещи греенето,ако не отговарят или са стари влияят на мощноста а от там и на греенето.И мерене компресия-толкова от мен.


Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Мнениеот Dushan » Пет 16 ное 2012 21:01


Iezekil написа:Прии по-високи обороти се охлажда,понеже има по-голяма циркулация през радиатора.Второто изречение не го разбрах-за стрелката и термостата.Но щом се включва втора степен значи няма охлаждане.Би трябвало и да хвърля вода.
Щом няма охлаждане вариантите са 3- и трите си ги сменил/промил/.Остава ти вариант да пипнеш радиатора хубаво ли се загрява и ако да-нов термостат пак.За мен големия въпрос е защо в града не загрява?Дай някво обяснение.
Има вариант да е и от свещи греенето,ако не отговарят или са стари влияят на мощноста а от там и на греенето.И мерене компресия-толкова от мен.


Цитирам те че станаха много въпроси. Значи след няколко мои доработки, вече загрява пак много но по бавно. Примерно сега есента вдигна почти 107 градуса чак след 20 мин на магистралата, а преди веднага. Вода не хвърля. пъпал съм радиатора веднага след като е отворил резултата - пари навсякъде! В града не загрява, защото не я настъпвам толкова. Бързо се вдига 50. В града вдига 90 включва се перката и сваля до 83 някъде. И така на цикли. Зора за температурата идва най-вече при наклон, ниска предавка и яко обороти. 1.4 на наклон - сещаш се.
Утре отварям при термостата за справка от моята ръка, а не на някакви "майстори".


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Интересен казус с температурата на Голф 3 ABU

Мнениеот Iezekil » Пет 16 ное 2012 21:05


Термостат,свещи."Яко обороти "може да излезе ключа за палаткатамай.Защо мислиш споменах крака няколко пъти?Ако бара маслото може и по сериозно да е.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта