Iezekil написа:Като те карам да мериш температура нямам предвид да отваряш капачка на загряла кола.Ако се мери в казанчето се мери докато загре,иначе си залепяш един термометър на горния маркуч примерно.
Като не ти се мери ти казах-ако вдигаш 110 градуса би трябвало перката да ти върти на втората степен.
За загряването най ми е интересно,че загрява на магистралата ,а в града не.Това единствено и само говори за голям напън.Ако не е от крака ти отиди да замериш компресия.Няма друга логика.Ако охладителната ти система не е в ред,то щеше да прави проблеми в града.На дълго каране става самоохлаждане от насрещния вятър и по-високите обороти на мотора.Така,че единствено остава това-компресия или голям крак.
Върти на втора степен след показания от стрелката 107-108 горе долу. За показанията няма как термостата и стрелката да лъжат едновременно. Стрелката максимум 5 повече да показва. Вярно е че при по голяма скорост трябва да се охлажда лесно, но вдига по високи обороти, а при по високи обороти загрява повече! Колко ми е тежък крака ли? Еми Извънградско 90 км 90-95 градуса(според сезона). Магистрала 130 100-113 според сезона. 145км 105-113 градуса...