Мерих с мултицет за утечка както знам ( махам минусовата клема на акумулатора нагласям мултицета на 10А и слагам плюса на мултицета в най-горното гнездо, после плюса на мултицета връзвам към - на акумулатора, а - на мултицета към клемата на колата, правилно ли го правя ? ) и тука идва станното, веднага след като съм вързал мултицета, дава утечка 1,25 А

Алтернатора зарежда както трябва, на ниски обороти 14.31 като пусна фаровете 14.29 като дам газ отива на 14.4. Дайте ми насока имам ли проблем или да отивам за нов акумулатор. Този е купен преди година и 8 месеца нов, има 2г гаранция

п.с пропуснах да кажа че когато падне акумулатора, свалям го от колата слагам го час, час и нещо на зарядно (старо руско, зарежда с 3ампера ) и акумулатора възбужда и си паля колата без проблем. Ако го оставя аку-то 5-6 часа започва да ври
