Здравейте!
Днес монтирах нагревател на рейката на газовия инжекцион и искам да попитам дали зимата ще ми прехвърля по-рано от настроените 30 градуса и ще работи нормално.
Целта на монтажа на нагревателя е да грее рейката за да работи добре двигателя на по-ниска температура от 30 градуса на която е настроен компютъра на газовия инжекцион.
п.п. абе демек гимнастиката е зимата да прехвърля по-бързо на газ.
Дали ще е така в предвид монтажа на този нагревател ?
Питане относно газов инжекцион ?
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Питане относно газов инжекцион ?
при повечето ГИ мисля че за темп. на превключване се следи от датчика който е разположен на изпарителя.
а тази операция с подгряване на рейката незнам дали има особен смисъл ...
а тази операция с подгряване на рейката незнам дали има особен смисъл ...
- radiboi
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 11 яну 2011 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kjustendil
Re: Питане относно газов инжекцион ?
Значи то инжекциона ще се настрой да превключва на примерно 20 градуса , ама дали ще работи нормално двигателя или ще тресе?
За това се монтира този нагревател.
Да нагрява рейката за да работи добре двигателя на тези 20 градуси до като загрее.
Та въпроса ми е дали ще е така ?
За това се монтира този нагревател.
Да нагрява рейката за да работи добре двигателя на тези 20 градуси до като загрее.
Та въпроса ми е дали ще е така ?
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
- stinbg
- Мнения: 70
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2012 18:37
- Автомобил: Passat B6
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Питане относно газов инжекцион ?
Това е идейно колега, но според мен е по-добре да си настроиш превключването на 10 градуса примерно и да подгряваш маркуча от изпарителя, както и тези към дюзите. Остава висящ въпроса със самия изпарител - той не работи много добре при ниски температури и може би той е основния виновник за лошата работа на газ при студена кола - все пак трябва да го установиш това опитно, като сваляш непрекъснато температурата на превключване докато стигнеш до критичната стойност след която нещата не са на добре
.
Все пак по-лесно и ефективно би било подгряването на маркуча към рейката и след нея вместо самата рейка (там газта престоява много за кратко време за да има ефект, докато по маркучите се движи доста по-продължително). Успех!

Все пак по-лесно и ефективно би било подгряването на маркуча към рейката и след нея вместо самата рейка (там газта престоява много за кратко време за да има ефект, докато по маркучите се движи доста по-продължително). Успех!
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Питане относно газов инжекцион ?
radiboi написа:... двигателя или ще тресе?
За това се монтира този нагревател.
Да нагрява рейката за да работи добре двигателя на тези 20 градуси до като загрее.
Та въпроса ми е дали ще е така ?
ами нали температурния датчик който е на рейката и вкарва допълнителна корекция в коефициентите при различни температури, респ. се удължават или намалят времената на отваряне на инжекторите.
Подгряването по-скоро би мало ефект да "разтопи" втвърдената глеч по стеблата на инжекторите която е полепнала в следствие на "хубавата ни газ", но пък от друга страна повечето от съвременните ГИ има опция нещо от рода на "подгряване на инжекторите" т.е. след като двигателя студен се стартира на безнин се включват да работят и инжекторите без да се подава газ , т.е. първо да се раздвижат.
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 02 сеп 2011 19:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Питане относно газов инжекцион ?
според мен нищо не си направил и ефект едва ли ще има, газта прехвърля като най добрата температура за това е 40 градуса при изпарителя и затова датчика е сложен там, ако са по ниски градусите на самия изпарител мембраните замръзват и не работи нормално, а те замръзват защото газта до него стига в течна фази и вътре преминава в газова, при разширяването се отнема температура ,това е физика за 8-ми клас, най бързия начин зимата колата да загрее по бързо и да превключи нормално е да се монтира в самата охладителна система допълнителен нагревател, чувал съм че някой си е правил ,но не съм виждал
- radiboi
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 11 яну 2011 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kjustendil
Re: Питане относно газов инжекцион ?
tihomir40 написа:според мен нищо не си направил и ефект едва ли ще има, газта прехвърля като най добрата температура за това е 40 градуса при изпарителя и затова датчика е сложен там, ако са по ниски градусите на самия изпарител мембраните замръзват и не работи нормално, а те замръзват защото газта до него стига в течна фази и вътре преминава в газова, при разширяването се отнема температура ,това е физика за 8-ми клас, най бързия начин зимата колата да загрее по бързо и да превключи нормално е да се монтира в самата охладителна система допълнителен нагревател, чувал съм че някой си е правил ,но не съм виждал
Не знам до колко си прав при превключване при 40-те градуса , защото моят инжекцион е в момента настроен на 30 градуса и няма никакви проблеми при превключване и работа на газ.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Питане относно газов инжекцион ?
На стария ми дзвер го бях настроил на 15 градуса.И при най големите студове прехвърляше на 2-рата минута.
Наистина работеше малко зле около 1 км,но термостата му беше нов и бързо сгряваше охл.течност.
Така е най лесния начин да скапеш изпарителя и рейката,но моите бяха турски и не ми пукаше особено.
За това масово по сервизите ги правят да прехвърлят на 30-40 гр.
Наистина работеше малко зле около 1 км,но термостата му беше нов и бързо сгряваше охл.течност.
Така е най лесния начин да скапеш изпарителя и рейката,но моите бяха турски и не ми пукаше особено.

За това масово по сервизите ги правят да прехвърлят на 30-40 гр.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Питане относно газов инжекцион ?
tihomir40 написа:според мен нищо не си направил и ефект едва ли ще има, газта прехвърля като най добрата температура за това е 40 градуса при изпарителя и затова датчика е сложен там, ако са по ниски градусите на самия изпарител мембраните замръзват и не работи нормално, а те замръзват защото газта до него стига в течна фази и вътре преминава в газова, при разширяването се отнема температура ,това е физика за 8-ми клас, най бързия начин зимата колата да загрее по бързо и да превключи нормално е да се монтира в самата охладителна система допълнителен нагревател, чувал съм че някой си е правил ,но не съм виждал

и без самоделка става, това си го има готовко. Според мен лично е по-добре да се ускори, и подобри загряването на изпарителя, писали сме по темата там....
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане относно газов инжекцион ?
Ако всичко е наред, всяка една кола с добър ГИ достига бързо температура и си преминава на газ при 30 градуса, когато ГИ е калпав или има замърсена рейка, има нужда от подгревател за да се спести например чистенето на рейката, същото важи и за подгревателя на изпарителя, ако нямаме добър термостат и колата загрява бавно....започваме да се чудиме как да загрееме по-бързо мотора с ел. нагреватели, по-простичко е да се смени дефектния термостат. 

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Питане относно газов инжекцион ?
не всичко е въпрос на изправен термостат, по-скоро на правилна циркулация на ОТ.
- radiboi
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 11 яну 2011 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kjustendil
Re: Питане относно газов инжекцион ?
Здравейте!
Днес майстора ми настрои на 20 градуса газовия инжекцион да прехвърля от бензин на газ.
Живи и здрави ще видим утре сутринта с тези 20 градуса и този нагревател на рейката дали ще тресе двигателя.
Ако тресе настройваме го пак на 30 градуса и готово.
Днес майстора ми настрои на 20 градуса газовия инжекцион да прехвърля от бензин на газ.
Живи и здрави ще видим утре сутринта с тези 20 градуса и този нагревател на рейката дали ще тресе двигателя.
Ако тресе настройваме го пак на 30 градуса и готово.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане относно газов инжекцион ?
Практически при 20 градуса газта не е напълно изпарена, гарантирано ще имаш проблеми, иначе всички производители щяха да препоръчват тази температура, а този излишен нагревател в рейката няма как да спаси положението, той само загрява мръсотията в мръсната рейка, и така я отблокира за да работи сутрин на студено.


Твое си мнение което не споделям, нежелая да споря и разговарям с теб, след последните ти постове по мой адрес, за теб вече ме няма.KingoftheROAD написа:не всичко е въпрос на изправен термостат, по-скоро на правилна циркулация на ОТ.

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Питане относно газов инжекцион ?
Грешка...
Последна промяна от muns61 на Пон 19 ное 2012 21:56, променено общо 1 път.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта