256мм всичко е на 38мм буталце.
41мм за което говориш е на 232мм диск, и се монтира в комби варианта. В съчетание отпред на ATE57 с 288мм диск, и отзад Lucas 41мм на 232мм диск, би се получил един доста добър, евтин и функционален ъпгрейд на спирачките. Все пак с тази комбинация може да си карате и на 15-ка джанта.
Преди време бях попадал ни инфо, че АТЕ57 осигуравя 12% по голямо спирачно усилие спрямо, АТЕ54, разликата между двето бутала е 3мм. Може би, по същата логика можем да заключим, че 41мм Лукас осигурява също 12% повече, спрямо 38мм Лукас, където разликата в диаметъра на буталото също е 3мм.
http://www.vwspares.co.uk/g4brakes.phpПолезна теми, свързани със спирачките
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=15&t=973viewtopic.php?f=5&t=162379&hilit=%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%84+4+%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B8&start=150