Ъпгрейд на спирачна система за Голф 4 1.8Т

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Ъпгрейд на спирачна система за Голф 4 1.8Т

Мнениеот kristian18t » Пон 19 ное 2012 14:25


Здравейте колеги,
Дайте идея за ъпгрейд на спирачките за Голф 4 1.8Т. За сега съм се спрял на предни дискове - 312мм.
Какви апарати ми трябват и от каква кола да ги търся? Има ли нещо друго, което трябва да подменя също? Дайте идея и за задните?
Благодаря предварително! :да:




Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Ъпгрейд на спирачна система за Голф 4 1.8Т

Мнениеот MK4 » Пон 19 ное 2012 15:25


На 312мм дискове апаратите и накладките са същите като при твойте 288мм
Аз много смисъл не виждам.
Имах и Голф 1.8Т с предни 288мм, сега Сеата е с 312мм и реално не намирам разлика в спирането или ако има такава е минимална. Плюса е че колите с 312мм оппред, отазад са с 256мм вентилирани, вместо плътни, защото на голфа плътните задни дискове на два пъти съм ги палил.

Хубави накладки с хубави дискове ще ти дадат по-добър ефект.

Смисъл има да намериш Leon Cupra R на части и да му вземеш предните 4-бутални Brembo-та с 323мм на 28мм дискове.
Дебна отдавна но няма по моргите такива коли....


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Ъпгрейд на спирачна система за Голф 4 1.8Т

Мнениеот buller » Пон 19 ное 2012 17:08


Накладките същите ли са при 312 мм. диск :shock
Рерално няма ли подобрение в спирачките?
Минава ли 15" железарка при 312 мм. диск?


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Ъпгрейд на спирачна система за Голф 4 1.8Т

Мнениеот MK4 » Пон 19 ное 2012 17:32


Накладките и апаратите са еднакви, идеята е че 312мм заради по-големия диаметър малко по-бавно загрява.
Минумума е 16ка джанта, 15 не става никаква нито алумин нито ламаринка.


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: Ъпгрейд на спирачна система за Голф 4 1.8Т

Мнениеот niki1_j » Пон 19 ное 2012 17:59


Даже някои модели от 16-ките не се пъхат на 312мм дискове. Бико то и оригинални от ВАГ-групата.


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Ъпгрейд на спирачна система за Голф 4 1.8Т

Мнениеот feniksgod » Пон 19 ное 2012 23:46


А на 312мм диск не може ли да се постави 4 бутално брембо и да стават 16-ски ?
Едни фланци да му трябват може би ?
Питам като невеж в случая


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Ъпгрейд на спирачна система за Голф 4 1.8Т

Мнениеот MK4 » Вто 20 ное 2012 1:03


Не може защото 312ката е 25мм


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Ъпгрейд на спирачна система за Голф 4 1.8Т

Мнениеот morfei1 » Сря 21 ное 2012 22:09


отпед 312mm + ATE57, отзад 256мм вентилирани.

Ако ти се стори малко, двубутален от R32, но ще припаднеш от цена на дискове, накладки, а и апарати. За задните опции нямаш за по-добри оставаш си на 256мм.

Ако пак ти се стори малко, 4-ри бутално Брембо, от някакво си Порше... отзад пак си си на 256мм.

Ако още не ти стига, 6 бутално Брембо, от някакво си Порше... отзад пак си си на 256мм.

Тъй като карам с 312+ATE57 и 256мм, спокойно мога да кажа, че живота на накладките се удължава с 40-50%, предполагам живота на дисковете също, тъй като греят много по-малко.

Със задни 232мм и чисто нов Текстар и дискове Цимерман направих 2години и 80000км.

Със задни 256мм и чисто нов Текстар и дискове Цимерман направих за 2години 70000км. и накладките са на 50%

С предни 312мм и ATE57 с Текстар и дискове Цимерман имам навъртени около 110000км и накладките са на около 30-35%.


С 312мм + ATE54 отзад 232мм не може да се усети кой знае каква разлика спрямо 288мм + 232мм.

С 312мм + ATE57 отзад 232мм усещането при по интензивно спиране или спирачка в завой, е че всякаш колата спира на предни колела, а задницата остава във въздуха, имаш чувството, че ще те хвърли.

С 312мм + ATE57 отзад 256мм вентилирани, спирането е доста по-балансирано и много по-добро.


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1086
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Ъпгрейд на спирачна система за Голф 4 1.8Т

Мнениеот Tipsy » Сря 21 ное 2012 22:47


за 256мм задни също имало 2 вида спирачни апарати с 38 и 41мм диаметър на буталото.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Ъпгрейд на спирачна система за Голф 4 1.8Т

Мнениеот morfei1 » Пет 23 ное 2012 1:13


256мм всичко е на 38мм буталце.

41мм за което говориш е на 232мм диск, и се монтира в комби варианта. В съчетание отпред на ATE57 с 288мм диск, и отзад Lucas 41мм на 232мм диск, би се получил един доста добър, евтин и функционален ъпгрейд на спирачките. Все пак с тази комбинация може да си карате и на 15-ка джанта.

Преди време бях попадал ни инфо, че АТЕ57 осигуравя 12% по голямо спирачно усилие спрямо, АТЕ54, разликата между двето бутала е 3мм. Може би, по същата логика можем да заключим, че 41мм Лукас осигурява също 12% повече, спрямо 38мм Лукас, където разликата в диаметъра на буталото също е 3мм.

http://www.vwspares.co.uk/g4brakes.php


Полезна теми, свързани със спирачките

http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=15&t=973

viewtopic.php?f=5&t=162379&hilit=%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%84+4+%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B8&start=150

Последна промяна от morfei1 на Пет 23 ное 2012 12:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
GALIANO
Мнения: 642
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
Автомобил: Cupra 300
Двигател:
Местоположение: Germany

Re: Ъпгрейд на спирачна система за Голф 4 1.8Т

Мнениеот GALIANO » Пет 23 ное 2012 3:26




Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Ъпгрейд на спирачна система за Голф 4 1.8Т

Мнениеот neon » Пет 23 ное 2012 10:45


MK4 написа:............ идеята е че 312мм заради по-големия диаметър малко по-бавно загрява.
.........

А идеята, че се увеличава "рамото" поради по-големия диаметър на диска как ти се струва? :lol: :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ton4o7601@abv.bg и 77 госта