Фарове и зумер?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Колегата дето си е купил Зумер от Италианеца 36номер :
Значи взимаш му + и - и с кабелни обувки за релето а кабелчетата за бушонче номер 8 >+ и за бушонче 18 > - За Пасат който няма опроводено гнездо 9 става въпрос
Няколко снимчета как аз си вързах най просто релето 36:
http://www.korio.org/mp3/sets/S/Stenly/VWclub-bg/
Оригиналното си е оригинално:)
Значи взимаш му + и - и с кабелни обувки за релето а кабелчетата за бушонче номер 8 >+ и за бушонче 18 > - За Пасат който няма опроводено гнездо 9 става въпрос

Няколко снимчета как аз си вързах най просто релето 36:
http://www.korio.org/mp3/sets/S/Stenly/VWclub-bg/
Оригиналното си е оригинално:)
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Не тая схема е да ти пищи когато махнеш контакта а не като отваряш вратите;)
А виж ако СЛУЧАЙНО не ти е на тези бушони правиш следното:
Взимаш вкл. фаровете и вади един по един бушоните докато дойде тоя при който фаровете ще изгаснат.Там е +. Минуса е на бушона с най-голям ампераж тоест този на контакта 30а. Айде успех и първо пробвай с + на 8 и - на 18
А виж ако СЛУЧАЙНО не ти е на тези бушони правиш следното:
Взимаш вкл. фаровете и вади един по един бушоните докато дойде тоя при който фаровете ще изгаснат.Там е +. Минуса е на бушона с най-голям ампераж тоест този на контакта 30а. Айде успех и първо пробвай с + на 8 и - на 18
- FLAIR
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: SR 1999
- Местоположение: София
Защо усложнявате толкова цялата работа?
Трябват следните сигнали:
- ляв габарит (май беше 58L)
- десен габарит (58R)
- 12 волта след контакт (15)
- маса от отворена врата
Първите три ги има на ключа за фаровете (всичко е обозначено). Опаковате зумерччето в дунапренче да не тропа, връзвате се към буксата на ключа и теглите един кабел до ключето на вратата.

Трябват следните сигнали:
- ляв габарит (май беше 58L)
- десен габарит (58R)
- 12 волта след контакт (15)
- маса от отворена врата
Първите три ги има на ключа за фаровете (всичко е обозначено). Опаковате зумерччето в дунапренче да не тропа, връзвате се към буксата на ключа и теглите един кабел до ключето на вратата.

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 13 ное 2006 12:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Всичко е много хубаво в идеята, но ако си се сетил да светнеш фаровете....
ами ако си забравил? и глобичкааааа!!!!....
затова по- добрия вариант е система за автоматично палене и гасене на фаровете !!!
да се запалят определено време(10-15с за да жлезе двигателя в режим) след като е запалена колата и да се изгасят след като се угаси автомобила.
ползите са две!
1.спестява неприятности с полицията
2. предпазва акумулатора от изтощаване.
съответно да могат да се ползват и в ръчен режим фаровете.
ако някой има интерес към подобно устройство - иамаме готови - само трябва да се монтират
за контакти - 0899190570
ами ако си забравил? и глобичкааааа!!!!....
затова по- добрия вариант е система за автоматично палене и гасене на фаровете !!!
да се запалят определено време(10-15с за да жлезе двигателя в режим) след като е запалена колата и да се изгасят след като се угаси автомобила.
ползите са две!
1.спестява неприятности с полицията
2. предпазва акумулатора от изтощаване.
съответно да могат да се ползват и в ръчен режим фаровете.
ако някой има интерес към подобно устройство - иамаме готови - само трябва да се монтират

за контакти - 0899190570
- CCCP_FAN
- Мнения: 916
- Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
FLAIR написа:Защо усложнявате толкова цялата работа?![]()
Трябват следните сигнали:
- ляв габарит (май беше 58L)
- десен габарит (58R)
- 12 волта след контакт (15)
- маса от отворена врата
Първите три ги има на ключа за фаровете (всичко е обозначено). Опаковате зумерччето в дунапренче да не тропа, връзвате се към буксата на ключа и теглите един кабел до ключето на вратата.
ми там е проблема че от вратата идва + както и от ламбата в купетп и като го вържа на габаритите и на купето ако несъм на фарове и на затворена врата пи6ти
- FLAIR
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: SR 1999
- Местоположение: София
CCCP_FAN написа:FLAIR написа:Защо усложнявате толкова цялата работа?![]()
Трябват следните сигнали:
- ляв габарит (май беше 58L)
- десен габарит (58R)
- 12 волта след контакт (15)
- маса от отворена врата
Първите три ги има на ключа за фаровете (всичко е обозначено). Опаковате зумерччето в дунапренче да не тропа, връзвате се към буксата на ключа и теглите един кабел до ключето на вратата.
ми там е проблема че от вратата идва + както и от ламбата в купетп и като го вържа на габаритите и на купето ако несъм на фарове и на затворена врата пи6ти
Е тогава сложи един диод към ключето на вратата и проблемът е решен!
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Колеги днес ходих до АУТО+ да питам колко струва зумерното реле. .......56лв
:f_ckyou: .....и си излязох. Точно до него имаше магазин за електронни части и вижте какво открих за 6.50лв.
Това можеби ще е от полза за колегите от Бургас защото фирмата е от там, а за тези от Пловдив магазина и Квазерелектрон на Сточна гара.



Това можеби ще е от полза за колегите от Бургас защото фирмата е от там, а за тези от Пловдив магазина и Квазерелектрон на Сточна гара.
Последна промяна от drago_tr на Пет 17 ное 2006 16:32, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта