Фарове и зумер?

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Съб 11 ное 2006 17:53


Вчера си купих зумер от Пасат-Електроникс за 1,50лв, с 2 кабелчета е и днес го вързах единия край за бутона на фаровете,другия в бутончето на вратата...Изродски писука...




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Съб 11 ное 2006 22:36


Колегата дето си е купил Зумер от Италианеца 36номер :
Значи взимаш му + и - и с кабелни обувки за релето а кабелчетата за бушонче номер 8 >+ и за бушонче 18 > - За Пасат който няма опроводено гнездо 9 става въпрос :)
Няколко снимчета как аз си вързах най просто релето 36:
http://www.korio.org/mp3/sets/S/Stenly/VWclub-bg/
Оригиналното си е оригинално:)


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Съб 11 ное 2006 22:56


Колега, а ще споделиш ли за какво точно са бушони 8 и 18?


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Съб 11 ное 2006 23:00


8 е за фаровете оттам взимам +
18 е единствения 30 амперов бушон за контакта от него взимам -
Един вид ползвам пада на напрежение когато махна контакта и зумера ми свири :)


Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP_FAN » Съб 11 ное 2006 23:48


ми на голфа дали ше се получи по тоя начин и там???


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Съб 11 ное 2006 23:52


Да колега схемата на връзване и работата на зумера е по същия начин :)


Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP_FAN » Съб 11 ное 2006 23:55


Stenly написа:Да колега схемата на връзване и работата на зумера е по същия начин :)


Ако съм разбрал + на 8 а - на 18 и като отвора вратата и съм със запалени фарове това си пищи?


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 12 ное 2006 0:03


Не тая схема е да ти пищи когато махнеш контакта а не като отваряш вратите;)
А виж ако СЛУЧАЙНО не ти е на тези бушони правиш следното:
Взимаш вкл. фаровете и вади един по един бушоните докато дойде тоя при който фаровете ще изгаснат.Там е +. Минуса е на бушона с най-голям ампераж тоест този на контакта 30а. Айде успех и първо пробвай с + на 8 и - на 18


Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP_FAN » Нед 12 ное 2006 21:09


не се получава пробвах сичко, а най интересното е че ми обръща полюсите и купето става + при затворена врата а на отворена е -

аз си зех реле-зумерче за 5 кинта с 4 крачета за vw i audi а и тоя пич дето ги зех от него имаше много хиляди релета-зумер


Потребителски аватар
FLAIR
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: SR 1999
Местоположение: София

Мнениеот FLAIR » Нед 12 ное 2006 22:40


Защо усложнявате толкова цялата работа? :dontknow:

Трябват следните сигнали:
- ляв габарит (май беше 58L)
- десен габарит (58R)
- 12 волта след контакт (15)
- маса от отворена врата

Първите три ги има на ключа за фаровете (всичко е обозначено). Опаковате зумерччето в дунапренче да не тропа, връзвате се към буксата на ключа и теглите един кабел до ключето на вратата. :да:


eddiesoft
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 13 ное 2006 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот eddiesoft » Пон 13 ное 2006 13:25


Всичко е много хубаво в идеята, но ако си се сетил да светнеш фаровете....
ами ако си забравил? и глобичкааааа!!!!....

затова по- добрия вариант е система за автоматично палене и гасене на фаровете !!!
да се запалят определено време(10-15с за да жлезе двигателя в режим) след като е запалена колата и да се изгасят след като се угаси автомобила.
ползите са две!
1.спестява неприятности с полицията
2. предпазва акумулатора от изтощаване.
съответно да могат да се ползват и в ръчен режим фаровете.
ако някой има интерес към подобно устройство - иамаме готови - само трябва да се монтират ;)

за контакти - 0899190570


Vw_TDI
Мнения: 64
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:55
Автомобил: BMW 330D
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот Vw_TDI » Пон 13 ное 2006 18:13


Ей деба дайте неква схема къде ще стане със сигурност що тука секи си пише различно дайте истинатааа :D


Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP_FAN » Пон 13 ное 2006 23:30


FLAIR написа:Защо усложнявате толкова цялата работа? :dontknow:

Трябват следните сигнали:
- ляв габарит (май беше 58L)
- десен габарит (58R)
- 12 волта след контакт (15)
- маса от отворена врата

Първите три ги има на ключа за фаровете (всичко е обозначено). Опаковате зумерччето в дунапренче да не тропа, връзвате се към буксата на ключа и теглите един кабел до ключето на вратата. :да:


ми там е проблема че от вратата идва + както и от ламбата в купетп и като го вържа на габаритите и на купето ако несъм на фарове и на затворена врата пи6ти


Потребителски аватар
FLAIR
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: SR 1999
Местоположение: София

Мнениеот FLAIR » Пон 13 ное 2006 23:39


CCCP_FAN написа:
FLAIR написа:Защо усложнявате толкова цялата работа? :dontknow:

Трябват следните сигнали:
- ляв габарит (май беше 58L)
- десен габарит (58R)
- 12 волта след контакт (15)
- маса от отворена врата

Първите три ги има на ключа за фаровете (всичко е обозначено). Опаковате зумерччето в дунапренче да не тропа, връзвате се към буксата на ключа и теглите един кабел до ключето на вратата. :да:


ми там е проблема че от вратата идва + както и от ламбата в купетп и като го вържа на габаритите и на купето ако несъм на фарове и на затворена врата пи6ти


Е тогава сложи един диод към ключето на вратата и проблемът е решен!


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Мнениеот drago_tr » Сря 15 ное 2006 12:12


Колеги днес ходих до АУТО+ да питам колко струва зумерното реле. .......56лв :shock :shock :shock :f_ckyou: .....и си излязох. Точно до него имаше магазин за електронни части и вижте какво открих за 6.50лв.
Изображение
Изображение
Това можеби ще е от полза за колегите от Бургас защото фирмата е от там, а за тези от Пловдив магазина и Квазерелектрон на Сточна гара.

Последна промяна от drago_tr на Пет 17 ное 2006 16:32, променено общо 1 път.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта