Датчик температура.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
push
Мнения: 780
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
Автомобил: mk2
Двигател: 1.9 TD
Местоположение: София

Re: Датчик температура.

Мнениеот push » Вто 12 юни 2012 17:50


датчика требе да е със жълт пръстен и аз карам абу и беше някъв друг син може би.. лъжеше таблото сложих стар жълт и се ооправи :D




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Датчик температура.

Мнениеот stefan4o » Вто 12 юни 2012 17:52


Доколкото имам наблюдения, ако може да се вярва на АУтодата - датчиците на ФВ за антифриза показват почти едни и същи съпротивления, независимо дали говорим за датчик от Поло 86Ц-фейслифт карбуратор или такъв от Пасат 2Е :wink: Предполагам, че тези на АУДИ са идентични като показания, просто с други серийни номера :wink: Едва ли съдържанието на тези датчици е различно (доколкото зная в тях има термистор, който променя съпротивлението си при дадена температура).


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Датчик температура.

Мнениеот Zerga3GT » Сря 13 юни 2012 6:29


Код 357919501A (Датчик температуры) Отменен 01/10/2003, использовать как замену:
6U0 919 501 B Датчик температуры


Извадих го от тук: http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au.mycat?SelCode&t=DCjATdkowE2cKMBNTnKodD1pmWtfcWfX7EXATT53QH0MKMIy7AhAzIwtxNyMCMDEAWRbHl9uWnBM4PSJQW5azkw7owosiHVrtWh9CjIjBTre7AaH_0C3GzlhyUMsaB1nNTxs139PWF01o6c9bXbrpkiphydMD6mDlztq1MMhIwdWtXoqiwF8fUAQMjATrsNBOlfXP0kQkN2rsiAg

Жълтия не се произвежда вече, така че не се залъгвайте.


azrod
Мнения: 1178
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: 1.8mi AAM 1993
Местоположение: Асеновград/ Пловдив
Контакти:

Re: Датчик температура.

Мнениеот azrod » Сря 13 юни 2012 10:12


И аз имам същото приключение с тоя датчик, ем писна ми, смених над 5 различни модела. В крайна сметка се закрепи с един втора употреба от колега от форума и тъкмо усилено търсих с жълти ленти, смених още няколко опитвайки и вече спря и с ония да показва. Засега имам друго табло, може да го сложа тея дни само за проба да видя ще се разбере ли с поне някой от наличните ми три датчика :)
със синия датчик ми показваше над 100 градуса при още неотворил термостат, термостатът ми е тестван в кофа с термометър така че не го обвинявайте :)

П.п: В крайна сметка да обобщя, че не ми пука какво показва на таблото, аз по неверните му показания си изградих една представа къде и колко е загрял автомобил, виждам, че датчика за перката работи и честно ми е все тая какво ми се върти по стрелковия уред :screwy


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Датчик температура.

Мнениеот Iezekil » Сря 13 юни 2012 21:07


сега чуках в нета,излиза такъв датчик жълт обаче и син и черен го дават същия в магазина.За справка на моята кошница и сложих с кафяв пръстен от дизел за проба,абсолютно няма разлика с моя жълтия по показания


Потребителски аватар
poliboy
Мнения: 131
Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:00
Автомобил: VW Lupo
Двигател: 2001 AMF 1422cm3 TDI PD 75Hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Датчик температура.

Мнениеот poliboy » Пет 23 ное 2012 15:42


Някой знае ли какъв е точно въпросния датчик на Лупо 1,4 TDI AMF мотор, че нещо не го откривам :|

Днеска извадих буксата и се видя, че ми е зелен датчика. Направих няколко снимки и ще опитам да кача:
Изображение
Изображение

Днеска оставих колата да работи на място и преглеждах мaркучите дали върти малък кръг и ли директно големия и съответно размърдах буксата. Странно но ако термостата е в това което си мисля (един тройник дето един малък маркуч отива в разширителя а продължението на дебелия в радиатора) направих и снимка ама искам да разуча първо да не се изложа :lol: та стрелката не мърдаше нито когато малкия кръг се затопли нито когато се отвори големия. Размърдах малко буксата на датчика и стрелката отлепи малко но после пак падна. Така че извода ми е - 99% датчик. Дано да съм прав.


Потребителски аватар
poliboy
Мнения: 131
Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:00
Автомобил: VW Lupo
Двигател: 2001 AMF 1422cm3 TDI PD 75Hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Датчик температура.

Мнениеот poliboy » Пон 26 ное 2012 17:24


Днеска си взех един за 17лв от Драйв.БГ на ФЕБИ билщайн, пише германия на него и за сега работи. Стария пишеше люксембург (явно и той толкова е изкарал..). Отиде и един литър антифриз докато сложа гадната скоба. За сега отчита ама не съм я карал още да загрее повече от 70градуса. Дано поне термостата не е прецакан нещо че... maikomila


Потребителски аватар
poliboy
Мнения: 131
Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:00
Автомобил: VW Lupo
Двигател: 2001 AMF 1422cm3 TDI PD 75Hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Датчик температура.

Мнениеот poliboy » Сря 04 дек 2013 18:42


Точно една година изкара "германския" датчик и май умря :( Трябва много да бръмча на място за да отлепи стрелката и то до 50-60 градуса.
Ще го сменям напролет като поомекне времето, предполагам че тряа да съм идиот да прегрея колата в София през зимата :screwy
Другия път ще си взема от моя човек дето си пазаря.

Последна промяна от poliboy на Пон 16 дек 2013 18:58, променено общо 1 път.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Датчик температура.

Мнениеот emo-gar » Чет 05 дек 2013 9:35


Когато бяха моите дилеми с датчиците,установих една основателна причина за да бъдат различни на двата VW,единият е бензинов "ABS",другият дизел "1Y"9атмосферен).Съответно бензиновият беше с жълт пръстен,дизелният със зелен.Мерено с уред-двата терморезистора даваха съпротивления около 1100 ома за едната двойка пинове и около 2100 за другата.Интересното е,че и на дизелният и на бензиновият са подобни стойности,напълно покриващи пробните измерителни тестове.Но,температурно-съпротивителната крива дали е същата?
Та при бензиновите с комп.,сензорът си влиза в някакъв измервателен порт,предполагам че при бензинките е унифициран за различните компютри на VW,но при дизелите...-ами в моят случай влиза само в релето за подгрев на свещите(то комп няма),ама при турбо-дизелите с комп.!?.
В интерес на експеримента съм монтирал 2 броя с жълт пръстен на бензинката,различни марки...е-лъжат с около 8-10 градуса,като старият се оказва по-верен.А ако сверявам със "син",то установявам че почти няма разлика(демек "старият" жълт сравнен със "син"-почти еднакво,не повече от 2 градуса разлика,новият "жълт"-трагедия-показва по-малко,вдига оборотите на празен ход.).Тествано на "ABS" и "AER" мотори.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта