
Датчик температура.
- push
- Мнения: 780
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
- Автомобил: mk2
- Двигател: 1.9 TD
- Местоположение: София
Re: Датчик температура.
датчика требе да е със жълт пръстен и аз карам абу и беше някъв друг син може би.. лъжеше таблото сложих стар жълт и се ооправи 

- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Датчик температура.
Доколкото имам наблюдения, ако може да се вярва на АУтодата - датчиците на ФВ за антифриза показват почти едни и същи съпротивления, независимо дали говорим за датчик от Поло 86Ц-фейслифт карбуратор или такъв от Пасат 2Е
Предполагам, че тези на АУДИ са идентични като показания, просто с други серийни номера
Едва ли съдържанието на тези датчици е различно (доколкото зная в тях има термистор, който променя съпротивлението си при дадена температура).


- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Датчик температура.
Код 357919501A (Датчик температуры) Отменен 01/10/2003, использовать как замену:
6U0 919 501 B Датчик температуры
Извадих го от тук: http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au.mycat?SelCode&t=DCjATdkowE2cKMBNTnKodD1pmWtfcWfX7EXATT53QH0MKMIy7AhAzIwtxNyMCMDEAWRbHl9uWnBM4PSJQW5azkw7owosiHVrtWh9CjIjBTre7AaH_0C3GzlhyUMsaB1nNTxs139PWF01o6c9bXbrpkiphydMD6mDlztq1MMhIwdWtXoqiwF8fUAQMjATrsNBOlfXP0kQkN2rsiAg
Жълтия не се произвежда вече, така че не се залъгвайте.
-
- Мнения: 1178
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: 1.8mi AAM 1993
- Местоположение: Асеновград/ Пловдив
- Контакти:
Re: Датчик температура.
И аз имам същото приключение с тоя датчик, ем писна ми, смених над 5 различни модела. В крайна сметка се закрепи с един втора употреба от колега от форума и тъкмо усилено търсих с жълти ленти, смених още няколко опитвайки и вече спря и с ония да показва. Засега имам друго табло, може да го сложа тея дни само за проба да видя ще се разбере ли с поне някой от наличните ми три датчика 
със синия датчик ми показваше над 100 градуса при още неотворил термостат, термостатът ми е тестван в кофа с термометър така че не го обвинявайте
П.п: В крайна сметка да обобщя, че не ми пука какво показва на таблото, аз по неверните му показания си изградих една представа къде и колко е загрял автомобил, виждам, че датчика за перката работи и честно ми е все тая какво ми се върти по стрелковия уред

със синия датчик ми показваше над 100 градуса при още неотворил термостат, термостатът ми е тестван в кофа с термометър така че не го обвинявайте

П.п: В крайна сметка да обобщя, че не ми пука какво показва на таблото, аз по неверните му показания си изградих една представа къде и колко е загрял автомобил, виждам, че датчика за перката работи и честно ми е все тая какво ми се върти по стрелковия уред

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Датчик температура.
сега чуках в нета,излиза такъв датчик жълт обаче и син и черен го дават същия в магазина.За справка на моята кошница и сложих с кафяв пръстен от дизел за проба,абсолютно няма разлика с моя жълтия по показания
- poliboy
- Мнения: 131
- Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:00
- Автомобил: VW Lupo
- Двигател: 2001 AMF 1422cm3 TDI PD 75Hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Датчик температура.
Някой знае ли какъв е точно въпросния датчик на Лупо 1,4 TDI AMF мотор, че нещо не го откривам
Днеска извадих буксата и се видя, че ми е зелен датчика. Направих няколко снимки и ще опитам да кача:
Днеска оставих колата да работи на място и преглеждах мaркучите дали върти малък кръг и ли директно големия и съответно размърдах буксата. Странно но ако термостата е в това което си мисля (един тройник дето един малък маркуч отива в разширителя а продължението на дебелия в радиатора) направих и снимка ама искам да разуча първо да не се изложа

- poliboy
- Мнения: 131
- Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:00
- Автомобил: VW Lupo
- Двигател: 2001 AMF 1422cm3 TDI PD 75Hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Датчик температура.
Днеска си взех един за 17лв от Драйв.БГ на ФЕБИ билщайн, пише германия на него и за сега работи. Стария пишеше люксембург (явно и той толкова е изкарал..). Отиде и един литър антифриз докато сложа гадната скоба. За сега отчита ама не съм я карал още да загрее повече от 70градуса. Дано поне термостата не е прецакан нещо че... 

- poliboy
- Мнения: 131
- Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:00
- Автомобил: VW Lupo
- Двигател: 2001 AMF 1422cm3 TDI PD 75Hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Датчик температура.
Точно една година изкара "германския" датчик и май умря :( Трябва много да бръмча на място за да отлепи стрелката и то до 50-60 градуса.
Ще го сменям напролет като поомекне времето, предполагам че тряа да съм идиот да прегрея колата в София през зимата
Другия път ще си взема от моя човек дето си пазаря.
Ще го сменям напролет като поомекне времето, предполагам че тряа да съм идиот да прегрея колата в София през зимата

Другия път ще си взема от моя човек дето си пазаря.
Последна промяна от poliboy на Пон 16 дек 2013 18:58, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Датчик температура.
Когато бяха моите дилеми с датчиците,установих една основателна причина за да бъдат различни на двата VW,единият е бензинов "ABS",другият дизел "1Y"9атмосферен).Съответно бензиновият беше с жълт пръстен,дизелният със зелен.Мерено с уред-двата терморезистора даваха съпротивления около 1100 ома за едната двойка пинове и около 2100 за другата.Интересното е,че и на дизелният и на бензиновият са подобни стойности,напълно покриващи пробните измерителни тестове.Но,температурно-съпротивителната крива дали е същата?
Та при бензиновите с комп.,сензорът си влиза в някакъв измервателен порт,предполагам че при бензинките е унифициран за различните компютри на VW,но при дизелите...-ами в моят случай влиза само в релето за подгрев на свещите(то комп няма),ама при турбо-дизелите с комп.!?.
В интерес на експеримента съм монтирал 2 броя с жълт пръстен на бензинката,различни марки...е-лъжат с около 8-10 градуса,като старият се оказва по-верен.А ако сверявам със "син",то установявам че почти няма разлика(демек "старият" жълт сравнен със "син"-почти еднакво,не повече от 2 градуса разлика,новият "жълт"-трагедия-показва по-малко,вдига оборотите на празен ход.).Тествано на "ABS" и "AER" мотори.
Та при бензиновите с комп.,сензорът си влиза в някакъв измервателен порт,предполагам че при бензинките е унифициран за различните компютри на VW,но при дизелите...-ами в моят случай влиза само в релето за подгрев на свещите(то комп няма),ама при турбо-дизелите с комп.!?.
В интерес на експеримента съм монтирал 2 броя с жълт пръстен на бензинката,различни марки...е-лъжат с около 8-10 градуса,като старият се оказва по-верен.А ако сверявам със "син",то установявам че почти няма разлика(демек "старият" жълт сравнен със "син"-почти еднакво,не повече от 2 градуса разлика,новият "жълт"-трагедия-показва по-малко,вдига оборотите на празен ход.).Тествано на "ABS" и "AER" мотори.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 149 госта