Въпрос за подмяна на GSM в гаранция? ПОДМЕНЕН

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Въпрос за подмяна на GSM в гаранция?

Мнениеот Speedy86 » Пон 26 ное 2012 19:43


Сканирай си гаранционната карта и всякакви документи за телефона и пускай жалба в КЗП :да:

На мен ако не ми го подменят съ се зарекъл да ги съдя death




Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: Въпрос за подмяна на GSM в гаранция?

Мнениеот DJ_TOLYO » Пон 26 ное 2012 19:46


Speedy86 написа:Сканирай си гаранционната карта и всякакви документи за телефона и пускай жалба в КЗП :да:

На мен ако не ми го подменят съ се зарекъл да ги съдя death


Струва ли си, всмисъл дали може да стане нещо? Особено при условие че февруари ми свършва и изплащането и гаранцията? Какво могат да направят от КЗП ако от Германос излязат със официално становище, че е поправим дефект?


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Въпрос за подмяна на GSM в гаранция?

Мнениеот Speedy86 » Пон 26 ное 2012 20:09


Доколкото виждам и ти като мен си давал многократно телефона си за ремонт за един и същ дефект,ето това пише в закона
прочети следните членове:

:arrow: Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба
потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката
в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между
извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или
избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако
неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на
обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:
1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;
2. значимостта на несъответствието;
3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е
свързан със значителни неудобства за него

:arrow: Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба
трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от
потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му
бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската
стока съгласно чл. 114.
(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е
безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока
или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на
несъответствието вреди.

:arrow: Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато
потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на
избор между една от следните възможности:
1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената.
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за
намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на
потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от
предявяване на рекламацията от потребителя.

:arrow: Чл. 122. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с
договореното, включително за стоки втора употреба, когато след доставката, при
първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са
открити несъответствия с договора за продажба.

:arrow: Чл. 123. (1) Потребителят има право да предяви рекламация на стоката или услугата,
независимо от това дали производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция
на стоката или услугата.
(2) Когато производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката и
удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга,съответстваща на договореното, търговецът е длъжен да запази на потребителя
първоначалните гаранционни условия. Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на
стоката, извършените ремонти се отразяват в гаранционната карта и срокът на ремонта се
прибавя към гаранционния срок

:arrow: Чл. 124. (1) При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за
възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на
договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по
реда на чл. 113 и 114.
(2) При предявяване на рекламацията за услугата потребителят може да претендира за
извършване на услугата в съответствие с договора, за отбив от цената или за възстановяване
на заплатената сума.

:arrow: Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него
лице.
(2) Рекламацията се подава устно или писмено.
(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията,
предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на
претендираната сума, и адрес за контакт.
(4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на
които се основава претенцията:
1. касова бележка или фактура;
2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или
услугата с договореното;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

:arrow: Чл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от
доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с
договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на
несъответствието на услугата с договореното.
(2) Ако на потребителя е предоставена гаранция и срокът на гаранцията е по-дълъг от
сроковете за предявяване на рекламацията по ал. 1, рекламацията може да се предяви до
изтичането на срока на гаранцията.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за подмяна на GSM в гаранция?

Мнениеот LILO&STICH » Пон 26 ное 2012 20:11


DJ_TOLYO написа:
Speedy86 написа:Сканирай си гаранционната карта и всякакви документи за телефона и пускай жалба в КЗП :да:

На мен ако не ми го подменят съ се зарекъл да ги съдя death


Струва ли си, всмисъл дали може да стане нещо? Особено при условие че февруари ми свършва и изплащането и гаранцията? Какво могат да направят от КЗП ако от Германос излязат със официално становище, че е поправим дефект?

гаранцията ти се подновява след всяко посещение и отремонтиране на техниката :wink:


Потребителски аватар
daniel_gpower
Мнения: 182
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Въпрос за подмяна на GSM в гаранция?

Мнениеот daniel_gpower » Пон 26 ное 2012 20:40


Май като цяло телефоните закупени от Глобул за ментиливи. Аз си взех телефон от там NOKIA 6700 на следващия ден след като го пуснаха на пазара, не мина и месец и започна проблема. А той беше че когато пуснеш блутута изписва "включване" и започва да си зарежда и си остава така. Занесох го в офиса на Глобул и от там го пратиха в сервиза. След месец ми се обаждат, че телефона е готов. Отивам да си го получа и в магазина го включвам и същата работа. Връщаме го пак за ремонт и след една седмица ми звъни някакъв от сервиза и ми заявява: " Телефона е отварян и ремонта му не е гаранционен. Трябва да заплатя 89 лева за ремонта + кориера". Казах му, че телефона идва от тях. И човечеца започна да ми се помпи как щял да дойде до Сливен. :D Съвсем спокойно си дадох адреса, но загуби желание. :lol: Телефона остана в сервиза и не след много дълго време (1 месец)ми се обаждат че като лоялен клиент ремонта бил за тяхна сметка. Ок. Получавам си телефона и пак същата работа. :twisted: И си го ползвах без блутута. :( А си беше със две години гаранция прекратена в първия месец от сервиза.


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: Въпрос за подмяна на GSM в гаранция?

Мнениеот DJ_TOLYO » Пон 26 ное 2012 21:30


LILO&STICH написа:гаранцията ти се подновява след всяко посещение и отремонтиране на техниката :wink:



Това трябва ли да го пише някъде по гаранционната карта за да е така, или си е по закон? Защото при нито един от ремонтите не ми го казаха...


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Въпрос за подмяна на GSM в гаранция?

Мнениеот Speedy86 » Пон 26 ное 2012 21:33


DJ_TOLYO написа:
LILO&STICH написа:гаранцията ти се подновява след всяко посещение и отремонтиране на техниката :wink:



Това трябва ли да го пише някъде по гаранционната карта за да е така, или си е по закон? Защото при нито един от ремонтите не ми го казаха...


Гаранцията се удължава с толкова колкото е бил телефона в сервиз,смяташ си датите от всичките ремонти и виждаш с колко ти се удължава гаранцията :beer


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: Въпрос за подмяна на GSM в гаранция?

Мнениеот DJ_TOLYO » Пон 26 ное 2012 21:49


Speedy86 написа:
DJ_TOLYO написа:
LILO&STICH написа:гаранцията ти се подновява след всяко посещение и отремонтиране на техниката :wink:



Това трябва ли да го пише някъде по гаранционната карта за да е така, или си е по закон? Защото при нито един от ремонтите не ми го казаха...


Гаранцията се удължава с толкова колкото е бил телефона в сервиз,смяташ си датите от всичките ремонти и виждаш с колко ти се удължава гаранцията :beer


Ясно. А това със законите и КЗП ми се струва предварително загубена мисия. Ако стане при теб нещо кажи :)


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Въпрос за подмяна на GSM в гаранция?

Мнениеот Speedy86 » Пон 26 ное 2012 21:50


Що да е загубена бре тези членове от закона дето ги показах по горе са нашите права защо да не си ги потърсиме :да:


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12104
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Въпрос за подмяна на GSM в гаранция?

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 27 ное 2012 7:08


Speedy86 написа:
DJ_TOLYO написа:
LILO&STICH написа:гаранцията ти се подновява след всяко посещение и отремонтиране на техниката :wink:



Това трябва ли да го пише някъде по гаранционната карта за да е така, или си е по закон? Защото при нито един от ремонтите не ми го казаха...


Гаранцията се удължава с толкова колкото е бил телефона в сервиз,смяташ си датите от всичките ремонти и виждаш с колко ти се удължава гаранцията :beer

Не съм сигурен, че е така, до сега бойлер с 5 годишна гаранция, телефон и телевизор с 2 годишни гаранции съм давал за ремонт и никой не ми е подновявал гаранцията с времето за ремонт. Дори бойлера 2 пъти го сменяват с нов, телевизора също го смениха с нов, но гаранцията си остана валидна за срока на първоначалното закупуване на стоката. :D


Потребителски аватар
refresh4o
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
Автомобил: VW POLO B5188PP
Двигател: AEX 1996
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за подмяна на GSM в гаранция?

Мнениеот refresh4o » Вто 27 ное 2012 11:03


аз пък имах една мп3-ка преди 4 години си я купих и често я давах за ремонти (4 или 5 пъти с нова ми я сменяха) и я държаха по месец и всеки път ми пращаха нова гаранция с удължен срок от месец


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Въпрос за подмяна на GSM в гаранция?

Мнениеот Speedy86 » Чет 29 ное 2012 19:17


И такааа гадовете се уплашиха и днес ми смениха телефона с друг по мой избор взех LG Optimus L5 :banana

Speedy86 VS GloBul 1:0 :beer


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: Въпрос за подмяна на GSM в гаранция?

Мнениеот predat0r » Чет 29 ное 2012 19:52


Честито... Я обясни подробно за процедурата :beer Колко доплати за новия твоя за колко го сметнаха


Потребителски аватар
GOLFRevolution
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 27 юли 2008 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за подмяна на GSM в гаранция?

Мнениеот GOLFRevolution » Чет 29 ное 2012 20:34


По закон трябва да го сметнат на цената на която е закупен :!:

Поздравления за победата :да:


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Въпрос за подмяна на GSM в гаранция?

Мнениеот Speedy86 » Чет 29 ное 2012 20:48


Миналата седмица в Петък им казах че не искам вече да си давам телефона за ремонт а искам нов,днес ми се обадиха и ми казаха да отида да си избера нов телефон,занесох Нокиата с всичките и аксесоари и документи и взех LG-то сметнаха ми Нокиата на цената на която съм я купувал,месечната ми вноска за Нокиата е 12.80лв а за LG-to e 14.25лв разликата между двете вноски се умножава по 16(това са месеците изтекли от лизинга) и от следващия месец си изплащам LG-то на 12.80лв до края на договора ми (юли месец 2013) :banana



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта