Доколкото виждам и ти като мен си давал многократно телефона си за ремонт за един и същ дефект,ето това пише в закона
прочети следните членове:

Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба
потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката
в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между
извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или
избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако
неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на
обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:
1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;
2. значимостта на несъответствието;
3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е
свързан със значителни неудобства за него

Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба
трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от
потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му
бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската
стока съгласно чл. 114.
(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е
безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока
или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на
несъответствието вреди.

Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато
потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на
избор между една от следните възможности:
1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената.
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за
намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на
потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от
предявяване на рекламацията от потребителя.

Чл. 122. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с
договореното, включително за стоки втора употреба, когато след доставката, при
първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са
открити несъответствия с договора за продажба.

Чл. 123. (1) Потребителят има право да предяви рекламация на стоката или услугата,
независимо от това дали производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция
на стоката или услугата.
(2) Когато производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката и
удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга,съответстваща на договореното, търговецът е длъжен да запази на потребителя
първоначалните гаранционни условия. Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на
стоката, извършените ремонти се отразяват в гаранционната карта и срокът на ремонта се
прибавя към гаранционния срок

Чл. 124. (1) При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за
възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на
договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по
реда на чл. 113 и 114.
(2) При предявяване на рекламацията за услугата потребителят може да претендира за
извършване на услугата в съответствие с договора, за отбив от цената или за възстановяване
на заплатената сума.

Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него
лице.
(2) Рекламацията се подава устно или писмено.
(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията,
предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на
претендираната сума, и адрес за контакт.
(4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на
които се основава претенцията:
1. касова бележка или фактура;
2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или
услугата с договореното;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

Чл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от
доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с
договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на
несъответствието на услугата с договореното.
(2) Ако на потребителя е предоставена гаранция и срокът на гаранцията е по-дълъг от
сроковете за предявяване на рекламацията по ал. 1, рекламацията може да се предяви до
изтичането на срока на гаранцията.