


VW PASSAT B4 1.8 ABS въпрос за датчика на Хол
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
VW PASSAT B4 1.8 ABS въпрос за датчика на Хол
Здравейте колеги, карам VW PASSAT B4 двигател ABS и въпроса ми е ако не ти работи датчика на "ХОЛ" идва ли напрежение на бензиновата помпа!Имам проблем с колата гасне ми в произволен момент, няма значение дали е на скорост или на празен ход, след като изгасне двигателя светват контролните лампи на таблото, давам пак на контакт не се чува помпата и съответно колата не пали, след известно време от 1-10 мин. като дам пак на контакт чува се помпата и колата пали от раз! Смених бензиновата помпа с нова същия ефект! Затова питам за "ХОЛ"! Дайте съвет! Четох много из форума но неоткрит такава зависимост бензинова помпа-"ХОЛ"!Колата е само на бензин! Благодаря!
- DimitarBT
- Мнения: 744
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: 2E
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
Re: VW PASSAT B4 1.8 ABS Въпрос За дачика на "Хол"
Здравей колега.ДО колкото съм запознат....при Б3-ките датчика на Хол май не командва бензиновата помпа.Но ми се струва,че и при тебе е така...по-скоро виж да не е релето долу при бушоните(убий ме не мога да се сетя кой номер беше)Като ти направи този номер...махни капака на бушоните и почукай въпросното реле....тука колегите ще кажат кой номер беше.Успех 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: VW PASSAT B4 1.8 ABS Въпрос За дачика на "Хол"
Командва, командва! 
При първоначално даване на контакт помпата завърта за 3-5 сек и след това спира.
И завърта отново, когато се появят импулси от Хол-датчика.
Ако няма импулси - няма помпа, няма искра, няма впръскване от дюза/и
Всички инжекциони са така, само дето при някои хол-датчиците са повече от един.
При мен, при теб и при колегата си е един само - този в делкото.
С други думи - ДА! Ако не работи датчика - няма да работи и помпата.

При първоначално даване на контакт помпата завърта за 3-5 сек и след това спира.
И завърта отново, когато се появят импулси от Хол-датчика.
Ако няма импулси - няма помпа, няма искра, няма впръскване от дюза/и
Всички инжекциони са така, само дето при някои хол-датчиците са повече от един.
При мен, при теб и при колегата си е един само - този в делкото.
С други думи - ДА! Ако не работи датчика - няма да работи и помпата.
- DimitarBT
- Мнения: 744
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: 2E
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
Re: VW PASSAT B4 1.8 ABS Въпрос За дачика на "Хол"
Е,аз съм написал "май"-демек,че не съм сигурен
К`во да се прави сега...ученото си е учено
По темата:Значи колега...този датчик ми е един от любимите чаркове по колата(1г. измина докато го хвана,че прави мизерии).Има и нови датчици в магазина,има и делка с датчици от моргата.И при двата варианта,ще си решиш проблема.Най-вероятно има слаба спойка по кабелчетата от буксата до самия датчик.


По темата:Значи колега...този датчик ми е един от любимите чаркове по колата(1г. измина докато го хвана,че прави мизерии).Има и нови датчици в магазина,има и делка с датчици от моргата.И при двата варианта,ще си решиш проблема.Най-вероятно има слаба спойка по кабелчетата от буксата до самия датчик.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW PASSAT B4 1.8 ABS Въпрос За дачика на "Хол"
Здравейте отново! Относно релето смених го със чисто ново! Без резултат! Днес го направи същия номер само че на баща ми ,но този път не е искала да запали!
! Докарахме ме колата на дърпане пред блока, тези дни ще си играя с нея, имам и В3 RP! Ще пиша като има резултат!

-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW PASSAT B4 1.8 ABS Въпрос За дачика на "Хол"
Aко някой се интересува все още, ще кажа че проблема ми продължава! От моите замервания установих че няма зависимост "ХОЛ"-Бензинова помпа! Тука мога да поспоря! Насочил съм се към "Компа" и по точно пин 25
!Регулатора на налягането също!Не знам откъде да взема "Комп" за проба и колко върви втора употреба? Някой ако има идеи да пише! Благодаря!

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: VW PASSAT B4 1.8 ABS Въпрос За дачика на "Хол"
Колега провери за пукани спойки в кутийката на Имобилайзера.Той се намира зад ключа за фаровете,леко надолу.Кутийката е с размери на цигарена.Колата има ли ГАЗ?
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW PASSAT B4 1.8 ABS Въпрос За дачика на "Хол"
DimitarBT написа:К`во да се прави сега...ученото си е учено![]()
В тоалетна да го затвориш, магазин ще ти отвори.

-------------------------------
Вместо да търсиш решението по метода проба-грешка, опитай и другия вариант.
Когато ти изгасне в движение и откаже, направи бързи замервания - един върти на стартер, ти следиш дали от конектора на дюзата идват импулси, дали самия хол датчик прави импулсите, дали има искра и т.н. Но предварително трябва да отработиш движенията, за да си бърз.

-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW PASSAT B4 1.8 ABS Въпрос За дачика на "Хол"
Колата е само на бензин! За имобилайзер да си призная незнам ще провера (колата я кара баща ми, каза че няма уж)! Иначе всички тези замервания сам ги правил! Искам да повторя, че колата ми пали от раз когато се чува бензиновата помпа! Когато ми загасне колата по време на движение или неиска да запали помпата неработи не отива 12V до нея! Сменял сам помпа релето на помпата( релето се управлява от контролера!!!!!!!!!!!!,подава се маса на пин 25 и релето затваря котвата и съответно на бензиновата помпа се подава 12V! Когато ми откаже колата с един проводник давам на "късо" буксата на релето помпата заработва подкача гориво врътвам ключа колата запалва от раз паркирам някъде да не преча на движението, слагам си релето и до следващия отказ! И така колеги къде греша!Проводниците сам ги мерил (0,6 ома)!Изправни!
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: VW PASSAT B4 1.8 ABS Въпрос За дачика на "Хол"
Щом не идва сигнал от компа или проблема е в него или е Хол.Виж като не пали дали хвърля искра.Ако хвърля искра но не върти помпата датчика си е наред.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW PASSAT B4 1.8 ABS въпрос за датчика на Хол
Има искра на свещите даже последния път ръката ми беше влажна и бая ме разтресе! Не го правете като мен
!Някои знаели как работи регулатора на налягането и устройството му?

-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Re: VW PASSAT B4 1.8 ABS въпрос за датчика на Хол
Устройството - мембрана , пружина , съчмен клапан . Действие - при налягане до 1.8 Bar клапана затваря пътя на горивото към изхода за остатъчното гориво и цялото количество се подава към дюзата . При налягане над 1.8 горивото натискайки мембраната преодолява съпротивлението на пружината и отваря клапана , като по този начин го сваля налягането на желаната стойност . Не е нужно мисля да споменавам че горе посочения процес е силно динамичен поради променливата консумация на гориво и на практика клапана е постоянно отворен на положение осигуряващо нормалното налягане от около 1.8 Bar . Дано съм бил полезен макар да не виждам връзка между описания от теб проблем и горивния регулатор
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: VW PASSAT B4 1.8 ABS въпрос за датчика на Хол
По спомен налягането се регулира на 0,8-1бар. 

-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Re: VW PASSAT B4 1.8 ABS въпрос за датчика на Хол
pas1.8mi написа:По спомен налягането се регулира на 0,8-1бар.
Благодаря за корекцията колега , абсолютно си прав .Сппецификация за бош мономотроник 0.8-1.2 бара.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW PASSAT B4 1.8 ABS въпрос за датчика на Хол
Благодаря! Питах за регулатора защото се съмнявах че има датчик които командва помпата ако достигне определено налягане и помпата да спира за момент, но явно принципа е механичен!
В книгата за пасата пише че ако не ти работи двигателя (загасне) възможна причина е регулатора на налягане?
В книгата за пасата пише че ако не ти работи двигателя (загасне) възможна причина е регулатора на налягане?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 32 госта