Както си карах на фарове и изведнъж угаснаха ,както и цялото вътрешно осветление(табло и врътките на парното).Завъртях ключа в нулева позиция и пак го върнах на фарове.Те си светнаха,но започна проблема с вътрешното осветление от този момент натам.За момент светна и след около 10сек. изгасна.Върнах го на габарити ..не свети,изключих го напълно и изчаках малко,след което пак на габирити и светна и щом пусна фаровете след около 10 сек изгасва отново.
Първото ,което ми дойде наум беше ,че проблема е в ключа и го разглобих до най-малкия детайл.Очаквах да видя нещо нагоряло...но уви,всичко си беше ок.Позачистих го все пак...имаше доста грес и на някой места я премахнах.Сложих ключа и запалих като оставих колата да работи на место с включени фарове.Работи около 30 мин.и всичко беше ок-осветлението вътре не се губеше и реших ,че проблема е отстранен,но уви отново.Тръгнах аз и да съм минал 600 м и вътре изгасна всичко отново

Тъй ,че изключих и двата кабела от динамото..т.е запалих колата и карах на акумулатор


Ето какво установих-на нея са написани позициите на кабелите и при включени фарове 12V се появяват на 9-та и 12-та позиция,като 5-та им е минуса.На всички останали кабели има някакви mV.Оставих сондите на мултицета в задната страна на клемата като самата нея си я включих в ключа и запалих да се повозя малко да видя за някакво изменени.
Отново след няколко метра,всичко изгасна вътре и без да гася веднага започнах да меря с мултицета и какво установих- на кабел с позиция 1 се появиха 12V

Според мен нещо се случва преди ключа..може би реле.Някъде се окъсява и прехвърля на 1-ва позиция 12 V, а когато те се появят горе в ключа вече изгасва осветлението вътре.Докато ги няма тези 12V на 1-ва позиция всичко е ОК.
Погледнах целият сноп с кабели от ключа къде отива долу при таблото с бушони и релета и се оказа,че е точно зад реле 109,което май е за подгряващите свещи ако не бъркам

Вече нямам никаква представа какво да правя...всички маси съм ги изчистил и притегнал(отвън в купето има 2 връзки-едната под казанчето,другата над кожуха на скоростите.Вътре също съм направил ревизия и общата маса е отстрани до таблото с бушоните)
-Изключвам да е маса,динамо,ключ,крушките на фаровете не са сменяни също(защото четох,че може и това да е проблем),всички бушони са изрядни.Къде може да е проблема колеги...кажете какво мога да направя още сам,къде отива по-конкретно целият този сноп(дали има реле за тази работа и да се насоча към него)


Благодаря на всички предварително ,които ще прочетат за проблема и биха се отзовали!
Незнам дали няма да спрат и фаровете по някое време и тогава вече става страшно..за момента се кара така,но знам че не е добре и търся вариант да го отстраня този проблем.