Ремонт двигател

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Ремонт двигател

Мнениеот svetlin » Нед 12 ное 2006 23:43


Та така най-после му дойде времето да го отварям :( Та значи двигателя е 1.3 НК 85г. И сега да си дойда на въпроса: Какви гарнитури да използвам както и железариите (бутала, сегменти... ) ? Въпроса ми е към тези кото имат наблюдения над различните марки на пазара родно производство или внос. Също ме интересува този двигател дали фабрично е с ризи? Мерси предварително :wink:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 13 ное 2006 9:28


MAHLE
KOLBEN SCHMIDT
VICTOR REINZ
ELRING
за сега това ми се пръква в главата на първо четене...
тоя мотор НЕ е с ризи. ако твоя е с ризи... :mad: :banghead:


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Пон 13 ное 2006 23:10


Мерси колега. А защо да е проблем ако е с ризи? Аз принципно мислех да му набия нови за да сложа бутала и сегменти стандарт и та мисълта ми беше че ако няма фабрично ризи ще ме боли повече като ударя тотала та изках да се подготвя психически :?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 14 ное 2006 10:04


ризите, или така наречените цилиндрови втулки и биват сухи или мокри в зависимост от това дали имат контакт с охладителната течност. за поставянето им се налагат по различни якостни изчисления на блока на двигателя (стените на кухините) с оглед използването на различни материали и различното им линейно разширение при големи температурни изменения, както и достъпа на охладителна течност с оглед правилното им охлаждане.
този блок е изчисляван с дебелина на стената на цилиндъра Х и от материал У който има съответното поведение и толеранс да поеме шлайфане от максимум някакъв размер. този размер е много по малък от размера на който се шлайфа за набиване на сухи втулки и според мене тази операция крие много големи рискове от спукване на блок и хиляди поразии. това според мене се прави само в суперкритичен случай от недобросъвестни собственици с цел да го направи и да го продаде! пък после който иска да си чука главата с него...
в случай че шлайф, дори и на последен ремонт не е възможен-се сменя блока-не се набиват ризи от лада и да се продава!
много хора казват-ами то си работи-аз съм го правил и няма проблеми...
за мене това НЕ е решение и е изключително своеволие от страна на "майстори" които изобщо не са наясно с евентуалните последствия...
не се считам по умен от конструкторите на тоя мотор за да го видоизменям толкова драстично с лека ръка... :dontknow:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 14 ное 2006 10:19


Ако си ентусиаст имам един двигател 1.4 АБД 60 к.с. от Голф3 който е работещ и окомплектован. С малко мерак можеш да си направиш колицата моноинжекцион. ;)


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Вто 14 ное 2006 22:27


По принцип не съм се засилил да го сменям но все пак пусни оферта на лична за да обмисля варианта. И колко малко мерак ще ми трябва за да го присадя двигателя? Тампоните май не пасваха до колкото си спомням. Имаш ли и кутия към него?


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 14 ное 2006 22:55


Ами дай направо на icq ако ползваш? Моето го пише в профила ми.
А скоростите ги продадох за съжаление, но към него има стартер, алтернатор, свещи, гумени съединения, маховик, притискателен и феродов диск и всичките му там анджаклами + ЕКУ и окабеляването за него.

Ще ти трябва:
Бензинова помпа с резервоара, радиатор, скоростна кутия. За друго в момента не се сещам.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 44 госта