Ремонт двигател
- svetlin
- Мнения: 743
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На Софията
- Контакти:
Ремонт двигател
Та така най-после му дойде времето да го отварям
Та значи двигателя е 1.3 НК 85г. И сега да си дойда на въпроса: Какви гарнитури да използвам както и железариите (бутала, сегменти... ) ? Въпроса ми е към тези кото имат наблюдения над различните марки на пазара родно производство или внос. Също ме интересува този двигател дали фабрично е с ризи? Мерси предварително 
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ризите, или така наречените цилиндрови втулки и биват сухи или мокри в зависимост от това дали имат контакт с охладителната течност. за поставянето им се налагат по различни якостни изчисления на блока на двигателя (стените на кухините) с оглед използването на различни материали и различното им линейно разширение при големи температурни изменения, както и достъпа на охладителна течност с оглед правилното им охлаждане.
този блок е изчисляван с дебелина на стената на цилиндъра Х и от материал У който има съответното поведение и толеранс да поеме шлайфане от максимум някакъв размер. този размер е много по малък от размера на който се шлайфа за набиване на сухи втулки и според мене тази операция крие много големи рискове от спукване на блок и хиляди поразии. това според мене се прави само в суперкритичен случай от недобросъвестни собственици с цел да го направи и да го продаде! пък после който иска да си чука главата с него...
в случай че шлайф, дори и на последен ремонт не е възможен-се сменя блока-не се набиват ризи от лада и да се продава!
много хора казват-ами то си работи-аз съм го правил и няма проблеми...
за мене това НЕ е решение и е изключително своеволие от страна на "майстори" които изобщо не са наясно с евентуалните последствия...
не се считам по умен от конструкторите на тоя мотор за да го видоизменям толкова драстично с лека ръка...
този блок е изчисляван с дебелина на стената на цилиндъра Х и от материал У който има съответното поведение и толеранс да поеме шлайфане от максимум някакъв размер. този размер е много по малък от размера на който се шлайфа за набиване на сухи втулки и според мене тази операция крие много големи рискове от спукване на блок и хиляди поразии. това според мене се прави само в суперкритичен случай от недобросъвестни собственици с цел да го направи и да го продаде! пък после който иска да си чука главата с него...
в случай че шлайф, дори и на последен ремонт не е възможен-се сменя блока-не се набиват ризи от лада и да се продава!
много хора казват-ами то си работи-аз съм го правил и няма проблеми...
за мене това НЕ е решение и е изключително своеволие от страна на "майстори" които изобщо не са наясно с евентуалните последствия...
не се считам по умен от конструкторите на тоя мотор за да го видоизменям толкова драстично с лека ръка...

- vasstop
- Гадфадъ'

- Мнения: 17180
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами дай направо на icq ако ползваш? Моето го пише в профила ми.
А скоростите ги продадох за съжаление, но към него има стартер, алтернатор, свещи, гумени съединения, маховик, притискателен и феродов диск и всичките му там анджаклами + ЕКУ и окабеляването за него.
Ще ти трябва:
Бензинова помпа с резервоара, радиатор, скоростна кутия. За друго в момента не се сещам.
А скоростите ги продадох за съжаление, но към него има стартер, алтернатор, свещи, гумени съединения, маховик, притискателен и феродов диск и всичките му там анджаклами + ЕКУ и окабеляването за него.
Ще ти трябва:
Бензинова помпа с резервоара, радиатор, скоростна кутия. За друго в момента не се сещам.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта

