как да си настроя турбото и клапан Н75

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dnn
Мнения: 319
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas
Контакти:

как да си настроя турбото и клапан Н75

Мнениеот dnn » Съб 01 дек 2012 16:33


Колата забиваше след 3000 оборота
не работеше клапана на турбото n75 не задържаше вакум последва смяна с работещ. После се оказа, че ел клапана ,също не работеше.Сменихме го с работещ. Колата продължава да забива след 3000 оборота. Колко точна трябва да се навия клапана, как да я настроя турбината да работи правилно /турбината е променлива геометрия




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: как да си настроя турбото и клапан Н75

Мнениеот juve » Съб 01 дек 2012 16:48


а сигурен ли си , че геометрията ти не е запекла, и колкото и да сменяш....все тая в такъв случай? Някакви логове не си ли направил ?


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: как да си настроя турбото и клапан Н75

Мнениеот okti_1 » Съб 01 дек 2012 17:11


Много ме съмнява че вече геометрията е запекла.Провери я


Потребителски аватар
dnn
Мнения: 319
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas
Контакти:

Re: как да си настроя турбото и клапан Н75

Мнениеот dnn » Съб 01 дек 2012 18:50


колеги геометрията е добре
на 2 и 3 скорос вървеше добре не забиваше над 3000 оборота, но забиваше на 4 и 5 не може повече от 3000 оборота и над 120км
малко понавихме клапан N75 да се оправи и да уцелим точното положение в което трябва да е но колата почна да забива и на 2 и 3 трета скорос


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: как да си настроя турбото и клапан Н75

Мнениеот okti_1 » Съб 01 дек 2012 19:11


Направи лог на 3,10 и 11 канал и го пусни в темата да може по-лесно да ти се помогне.


Потребителски аватар
dnn
Мнения: 319
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas
Контакти:

Re: как да си настроя турбото и клапан Н75

Мнениеот dnn » Съб 01 дек 2012 19:37


а можели да е горивен филтър


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: как да си настроя турбото и клапан Н75

Мнениеот okti_1 » Съб 01 дек 2012 20:57


От всичко може да е,само че има един голям проблем.Нямам боб под ръка да го хвърля за да видя какво ще покаже.
Затова си направи логове на 3,8,10 и 11 канол ще се види отвсякъде колата,а и за грешки ще видиш дали има.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: как да си настроя турбото и клапан Н75

Мнениеот Stivi » Съб 01 дек 2012 22:37


dnn написа:малко понавихме клапан N75 да се оправи и да уцелим точното положение в което трябва да е но колата почна да забива и на 2 и 3 трета скорос


Моля те покажи на всички как се навива N75 понеже съм сигурен че никой тук не е чувал за такава опция mhihi Това дето сте го навили е актуатора на турбото и е много вероятно от "недобро навиване" да забива пак колата,по принцип е трябвало да го направите /дължината на лостчето/ по този дето сте го свалили естествено ако са еднакви а не е някой подобен но ставащ !Сега май само с тестване в движение с VagCom може да се настрои !


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: как да си настроя турбото и клапан Н75

Мнениеот IvailoOo » Съб 01 дек 2012 22:48


Вече има такива майстори,че само като паркираш колата пред компютъра и ще ти кажат какво и има :bowdown Ама то няма и кой да чете...във всяка тема пряко свързана с вървежа на което и да е TDI хората искат логове,а във всяка втора се обяснява на кой канал,как,кога и защо...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта