Колата забиваше след 3000 оборота
не работеше клапана на турбото n75 не задържаше вакум последва смяна с работещ. После се оказа, че ел клапана ,също не работеше.Сменихме го с работещ. Колата продължава да забива след 3000 оборота. Колко точна трябва да се навия клапана, как да я настроя турбината да работи правилно /турбината е променлива геометрия



как да си настроя турбото и клапан Н75
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: как да си настроя турбото и клапан Н75
а сигурен ли си , че геометрията ти не е запекла, и колкото и да сменяш....все тая в такъв случай? Някакви логове не си ли направил ?
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: как да си настроя турбото и клапан Н75
Много ме съмнява че вече геометрията е запекла.Провери я
- dnn
- Мнения: 319
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
- Контакти:
Re: как да си настроя турбото и клапан Н75
колеги геометрията е добре
на 2 и 3 скорос вървеше добре не забиваше над 3000 оборота, но забиваше на 4 и 5 не може повече от 3000 оборота и над 120км
малко понавихме клапан N75 да се оправи и да уцелим точното положение в което трябва да е но колата почна да забива и на 2 и 3 трета скорос
на 2 и 3 скорос вървеше добре не забиваше над 3000 оборота, но забиваше на 4 и 5 не може повече от 3000 оборота и над 120км
малко понавихме клапан N75 да се оправи и да уцелим точното положение в което трябва да е но колата почна да забива и на 2 и 3 трета скорос
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: как да си настроя турбото и клапан Н75
Направи лог на 3,10 и 11 канал и го пусни в темата да може по-лесно да ти се помогне.
- dnn
- Мнения: 319
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
- Контакти:
Re: как да си настроя турбото и клапан Н75
а можели да е горивен филтър
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: как да си настроя турбото и клапан Н75
От всичко може да е,само че има един голям проблем.Нямам боб под ръка да го хвърля за да видя какво ще покаже.
Затова си направи логове на 3,8,10 и 11 канол ще се види отвсякъде колата,а и за грешки ще видиш дали има.
Затова си направи логове на 3,8,10 и 11 канол ще се види отвсякъде колата,а и за грешки ще видиш дали има.
- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: как да си настроя турбото и клапан Н75
dnn написа:малко понавихме клапан N75 да се оправи и да уцелим точното положение в което трябва да е но колата почна да забива и на 2 и 3 трета скорос
Моля те покажи на всички как се навива N75 понеже съм сигурен че никой тук не е чувал за такава опция

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: как да си настроя турбото и клапан Н75
Вече има такива майстори,че само като паркираш колата пред компютъра и ще ти кажат какво и има
Ама то няма и кой да чете...във всяка тема пряко свързана с вървежа на което и да е TDI хората искат логове,а във всяка втора се обяснява на кой канал,как,кога и защо...

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта